روزنامه کیهان مطرح کرد:

حضور جریان مرموز در بعضی نهادها برای تاثیر گذاری در پرونده هسته‌ای

«در پرونده هسته‌ای ایران، یک جریان مرموز که در بعضی نهادهای تخصصی کشور هم رخنه‌هایی دارد، روی «اضطرار ایران» مانور می‌کند و درصدد است ذیل این وضعیت خودساخته و دروغین، کشور را وادار به پذیرش چیزی کند که با منافع ملی و مصالح و حتی امنیت آن سازگار نیست.»

حضور جریان مرموز در بعضی نهادها برای تاثیر گذاری در پرونده هسته‌ای

روزنامه کیهان در ادامه نوشت: 

چندی قبل یکی از این افراد گفته بود ایران به 2 - 3 سال فضای آرام احتیاج دارد تا بتواند از شرایط اضطرار عبور کند. این در حالی است که مسئولین اقتصادی دست‌اندرکار اداره مملکت، یک‌صدا شاخص‌های اقتصادی کشور را رو به پیشرفت می‌دانند.

بعضی از افراد به ظاهر کارشناس و دلسوز در حالی که ایران شرایط بسیار سخت‌ تحریمی را ماه‌ها و حتی چند سال است پشت سر گذاشته، وانمود می‌کنند وضعیت اقتصادی کشور و اوضاع اجتماعی مردم از هر زمانی سخت‌تر است. از سوی دیگر مسئولین اقتصادی که قاعدتاً باید زودتر از این به اصطلاح کارشناس‌ها، وجود بحران در اقتصاد کشور را لمس کنند، با صراحت می‌گویند علی‌رغم گرانی‌های موجود و غیرقابل قبول بودن آن، اقتصاد ایران طی سه سال اخیر، پی‌درپی شرایط بهبود را تجربه کرده است.

جریان مرموز مورد اشاره، با اضطراری معرفی کردن شرایط، درصدد بن‌بست‌نمایی در اقتصاد کشور است؛ تا از یک‌سو مردم را دچار اضطراب و نگرانی نموده و از سوی دیگر غرب را به نتیجه‌بخش بودن فشارها بر اقتصاد ایران امیدوار کرده و بر تداوم آن تأکید نمایند. آنان در حالی که شرایط اقتصادی کشور ظرفیت اتخاذ سیاست‌های پیش‌برنده دارد، با تبلیغات زیاد و رخنه در بعضی نهادها اصرار دارند مسئولان را وادار به اتخاذ تصمیمات غلط نمایند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حامد
    0

    معلوم نیست حد اضطرار جماعت کیهانی کجاست؟ حتماً زمانی است که بیشتر مردم از گرسنگی و بی آبی و خفگی تو گرد و خاک و نمک مردن و این حضرات هنوز بر مصادر امور.
    آقا اصلأ چرا این مذاکرات رو از همون اول به برادر حسین و انصارش ندادن؟

  • ناشناس
    1

    خود اصل برجام خیانت هست دیگر محتوای آن هرچی که بخواهد باشد فرقی نمی کند چون نفرین آیندگان خواهید بود

  • مهرداد سربندی
    0

    جریان موز ماری هم مثل آب زیر کاه در حال کودتای خزنده علیه برجام است. این عده شعبه ای از اسرائیل در خاک ایران فعالیت می کندکه مردم آنها را با نام اصولگرایان انحصار طلب کاسب تحریم می شناسند. این عده تدارکات توپخانه های رسانه ای امریکا و اسرائیل هستند. این عده در چشم مردم از منفور ترین مسئولین تاریخ اسلامی ایران هستند. این عده نه تنها برای منافع خود حاضرند مردم را گرسنه و تشنه نابود کنند بلکه حاضرند مهم ترین ارزشهای خود را برای کسب درآمدشان فدا کنند.

  • ناشناس
    0

    مرموزترین جریان خود کیهان است که نتیجه همه اختلاف افکنیها وچوب لا چرخ گذاشتنها وتئوری هاش مملکت را به اینجا رسونده اما دریغ از یه ادم عاقل که حساب خسارتهای شما به مملکت را ببیند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها