مدیرمسئول روزنامه کیهان: چرا اتباع اروپا در ایران باید امنیت داشته باشند؟

وقتی شهروندان ایرانی در کشور‌های اروپایی امنیت ندارند، چرا باید اتباع آن کشور‌ها در ایران از امنیت کامل برخوردار باشند؟

مدیرمسئول روزنامه کیهان: چرا اتباع اروپا در ایران باید امنیت داشته باشند؟

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان با اشاره به محاکمه حمیدنوری و محکومیت او به حبس ابد در سوئد نوشت: آقای حمید نوری به چه جرمی در سوئد دستگیر و به حبس ابد محکوم شده است؟! متن اتهاماتی که به ایشان نسبت داده شده و کیفرخواستی که علیه او صادر کرده‌اند را بخوانید. او یکی از اعضا و کارکنان قوه قضائیه بوده است.

خُب جرمش چیست؟! جرمش آن است که از کارکنان دستگاه قضایی بوده است! جرم دستگاه قضایی چیست؟ یکی از جرائم قوه قضائیه کشورمان این است که تروریست‌های وحشی منافق و تحت حمایت غرب را که خود رسماً به قتل عام هزاران تن از مردم ایران در داخل کشور و نیز در کسوت ابواب جمعی ارتش صدام در جریان جنگ تحمیلی اعتراف داشته‌اند، محاکمه و مجازات کرده است و جرم آقای حمید نوری آن است که یکی از کارکنان همین دستگاه قضایی بوده است!

مسخره نیست؟! هست! ولی چرا دادگاهی در سوئد، تمام قوانین پذیرفته شده حقوقی را زیر پا می‌گذارد و دست به چنین جنایت هولناکی می‌زند؟! بسیاری از ناظران و حتی شماری از مسئولان محترم در پاسخ به این سؤال، با استناد به آنچه ظاهراً در دادگاه جریان داشته، (طرح شکایت از سوی منافقین) از گروهک تروریستی منافقین به عنوان عامل این به اصطلاح محاکمه مضحک و بی‌اساس یاد می‌کنند!

سازمان منافقین یک گروهک تروریستی اجاره‌ای است و همه اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهند این گروه در حد و اندازه‌ای نیست که با اختیار خود تصمیم بگیرد. اسناد بعدی نشان داد که سرکرده منافقین از سوی سازمان سیا به کار گرفته شده بود! غائله‌آفرینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، قتل عام مردم کوچه و بازار به جرم مسلمان بودن، فرار به فرانسه با هواپیما و خلبان مخصوص شاه، اعزام گروه به عراق به عنوان ابواب جمعی ارتش صدام و…همه از این ماجرا ریشه می‌گیرد.

۳- اقدام دولت سوئد - و نه فقط دستگاه قضایی این کشور- با هیچیک از قوانین تعریف شده حقوقی قابل توجیه نیست. سوئد منافقین را برای تشکیل این دادگاه اجاره کرده است تا مسیر مقابله ایران را از دولت سوئد به سوی تروریست‌های منافق تغییر دهد. وگرنه منافقین بسیار حقیرتر از آنند که در این ماجرا تصمیم گیرنده و طراح باشند.

از این روی باید توجه داشت که اگرچه منافقین به عنوان یک گروه تروریستی تحت امر آمریکا و قاتل بیش از ۱۷ هزار تن از مردم این مرزوبوم باید تحت تعقیب عملیاتی همه‌جانبه قضایی و نظامی قرار بگیرند، ولی در ماجرای یاد شده نباید از جنایتکار اصلی یعنی دولت سوئد عبور کرد و به این دولت اجازه داد که در پوشش سازمان تروریستی منافقین به اقدامات ضدایرانی خود ادامه دهد.

شواهد موجود این احتمال را قوت می‌بخشند که اقدام جنایتکارانه دولت سوئد اولین حلقه از یک زنجیره دنباله‌دار است و متهم‌کردن ایران اسلامی به رفتار‌های غیرانسانی و ناامن کردن کشور‌های اروپایی برای اتباع ایران و بدنام کردن دستگاه قضایی که با اقتدار در مقابل جرثومه‌های فساد و تباهی ایستاده است، از جمله اهدافی است که دولت سوئد به نمایندگی از سوی سایر کشور‌های اروپایی دنبال می‌کند. بدیهی است که اگر ایران علیه دولت سوئد و منافع آن دست به اقدام پشیمان‌کننده‌ای نزند، این زنجیره ادامه‌دار خواهد شد.

اگر در مقابل بازداشت آقای اسدالله اسدی، کاردار سفارت ایران دست روی دست نگذاشته بودیم، دولت سوئد جرأت انجام این اقدام جنایتکارانه را پیدا نمی‌کرد. در این‌گونه موارد نمی‌توان و نباید به محکوم کردن خشک و خالی اکتفا کرد. بر پایه رهنمود حکیمانه حضرت امیر علیه‌السلام، سنگ را باید به همان سو انداخت که از آنجا آمده است. احضار سفیر و یا کاردار سفارت و اعتراض خشک و خالی چاره کار نیست!

وقتی شهروندان ایرانی درکشور‌های اروپایی امنیت ندارند، چرا باید اتباع آن کشور‌ها در ایران از امنیت کامل برخوردار باشند؟! راه کار چیست؟! وظیفه مسئولان ذی‌ربط است که موانع پیش‌روی برای تنبیه پشیمان‌کننده دولت سوئد را برطرف کنند و به دولت‌های اروپایی - و در این مورد، دولت‌های سوئد، آلمان، فرانسه و بلژیک- نشان بدهند که تشکیل دادگاه و متهم کردن و بازداشت بی‌جرم و علت اتباع ایرانی چه هزینه سنگینی برای آن‌ها در پی خواهد داشت. ایران برای تنبیه دولت‌های اروپایی، اهرم‌های فراوانی در اختیار دارد و نباید بهره‌گیری از این اهرم‌ها را به تاخیر بیندازد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 76
  • ناشناس
    5

    آقای شرمداری توراست میگی بقیه دروغ.. ولی ما داخل همین مملکت حرفاتو قبول نداریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      همین آقا هم اگر به کشورهای دمکراتیک برود به حبس ابد محکوم می شود

    • ناشناس
      0

      مگر سفارت خانه وکارکنانشان در ایران امنیت دارن

    • 0

      مردم ۴۳سال است ازدست اینها وافکاروکردارشان اسایش ندارند

    • علی
      0

      پس با این حساب شما ها همگی هم که به اروپا برید کسی با شما کاری ندارن چون ارزشش رو ندارین

  • به سلطان حسین شریعت مداری
    3

    جناب شریعت نداری----- شاید عدم امنیت بعضی از اتباع ایران به این دلیل باشد که تمام مختلسین خدوم و همفکر در اروپا پناه گرفته اند و اروپا تمایلی به وجود کثیف و سکونت دزدها و خائنین به وطن خود ندارند --- اینها در آنجا فرزندانی همچون پدران خائن تحویل جامعه اروپایی می دهند که موجب وحشت آنها گردیده .و در آینده نه چندان دور به سرنوشت ما دچار می شوند

    نظرات شما -
    • علی
      0

      چقدر تو از مرحله پرتی.هر چی دزد و اختلاسگره میره اروپا و کسی با کارش کار ندارن.

  • مش جمعه
    3

    مگر تاکنون امنیت داشته اند.تو چکاره ای که به زمین و زمان گیر میدهی؟ کارمندهای روزنامه کیهان هم تو را قبول ندارند تابه ملت ایران برسه

    نظرات شما -
    • علی
      1

      جمعه بفرما شما رو چند نفر قبول دارن .فکر کنم با خودت جمعا یک نفر. بابا تو برا خودت سلبریتی هستی خبر نداشتیم

  • بهرلم
    2

    شریعتمداری امنیت را فقط برای خودش و دیگر سهامداران شرکت ولایت اسلامی می خواهد تا بتواند بیشتر خون این مردم بمکد .

    نظرات شما -
    • علی
      2

      امنیت الحمدوالله در ایران برای همه حتی در روستاهای دور افتاده هم وجود داره . ولی تو آمریکا حتی بچه مدر سه ای ها رو هم به رگبار می‌بندند. کورید و نمی‌بینید و یا عمدا خودتون رو عقب مونده نشون میدید

  • ناشناس
    0

    به شریعتمداری: چرا دستگاه قضایی سوئد و یا هر کشور مستقل و آزاد دمکراتیک دیگر یک شهروند عادی ایرانی را بی جهت دستگیر و محاکمه نمی کند؟! آقای شریعتمداری اگر خود شما در یکی از کشورهای آزاد و دمکراتیک پیدایت بشود با شما چه برخوردی خواهند داشت؟! هدف از دستگیری و محاکمه برخی از شهروندان ایران در خارج از کشور مباشرت یا مشارکت یا معاونت در جرم نقض گسترده حقوق بشر در ایران است!

    نظرات شما -
    • علی
      2

      دیگه کور مادر زاد هم می‌دونه غرب برای چی این کارها رو می‌کنه تو نمیدونی. اگه نمی دونی که عقلت کمه

  • ناشناس
    1

    وقیح تر از این انسان ایا بر روی کره زمین هم وجود دارد؟؟؟؟ یعنی به صرف اینکه فلان شخص بی گناه تابع فلان کشور اروپایی است بایستی بازداشت و زندانی شود. کدام دین و کدام اسلام و کدام وجدان و کدام انسانیت این حکم را داده است. شاید دین اقای شریعتنداری و همفرانشان این طور حکم می دهد

  • کیوان
    3

    کاش پول داشتم ازینجا هجرت می کردم

    نظرات شما -
    • علی
      1

      اونجا مگه بهشت نیست .رفتن به اونجا پول نمیخواد.بری اونجا برات سرو دست میشکنند. ولی اگه واقعیت رو میخوای بدونی واقعیت اینه که آیا میدونی چند درصد از مردم کره جنوبی دوست دارن از کشورشان مهاجرت کنند. حداقل چهل درصد.

    • 0

      اساتید ربط دادن دشت شقایق به گله گوزن.. چه ربطی به میزان علاقه به مهاجرت در کره جنوبی داره که این آقا میخواد هجرت کنه؟؟؟ مردمو از این مملکت فراری دادین و زده کردین زبونتونم درازه

  • دومان
    0

    مزدور اتباعی که میگی اول ایرانی بودند به خاطر ... مثل شماها رفتن...

  • کوهستان سیزو
    1

    اقای شریعتنداری تو نه بوی از انسانیت بردی نه از شریعت نمیدانم چه کسانی پشت تو هستند که این گونه رجز خوانی میکنی ؟

    نظرات شما -
    • علی
      1

      تو هنوز نفهمیدی کی پشت اونه. تقصیر خودته.با خدا باش و پادشاهی کن

    • علی
      1

      تو کوهستان نیستی که هیچ لیاقت کویر بودن رو هم نداری با این گونه بی ادبی صحبت می‌کنی .شاید در حد تربیت خانوادگی خود صحبت می‌کنی.تو شوره‌زار هم نیستی

  • علی
    0

    چقدر کودنی با این سوالت امنیت اتباع اروپایی یا هر کشور خارجی در ایران یعنی فعال شدن توریسم و اقتصاد و اشتغال زایی

  • خون جیگر
    2

    مغز این بابا ترکیده ؟؟؟؟ لطفا یه دکتر خوب مراجعه کنید .

    نظرات شما -
    • غلی
      1

      ایشان مغزش سالمه که توی روزنامه کار می‌کنه ولی احتمالا شما باید ساقیت رو عوض کنید.

  • ناشناس
    1

    نگو شهروندان ایرانی بگو امثال من امنیت ندارند

  • محمود
    1

    آقای شریعتمداری این مجاهدین از خودشون کثیف تر وجود ندار ولی شماها هم به پشتوانه همین جنایتکاران به قدرت رسیدید هر دوستون از هم بدترین شرمتان باد

    نظرات شما -
    • جعفر صادق
      2

      دقیقا! اگر مبارزه مسلحانه منافقین علیه شاه نبود که انقلاب پیروز نمیشد. اونها هم برادران دینی و شیعه اقای شریعتمداری هستن فقط سر قدرت با هم دعواشون شده.

    • جعفر صادق
      3

      اتفاقا شهروندان ایرانی جاشون تو خارج کشور امن تره. اینا بیشتر نگران خودشونن که اگر برن سفر خارجی دیدار بچه ها و نوه هاشون ممکنه دستگیر بشن.

    • علی
      0

      نخیر جناب جعفر نا صادق.اینها مثل خوارج بودن که دین رو اشتباه فهمیده بودن.تقصیر از خودشون بود نه دیگران.

  • ناشناس
    1

    اون حمید نوری که جرمش از اونجا مشخص شد که سخنگوی دولت ابتدا منکروابسته بودن نوری به قوه قضاییع شد بعد گفتن کارمند ساده اطلاعات اما اونهمه شهادت و دادخواهی دروغ بود فقط اخبار و مطبوعات و دادگاههای ما درستکارهستند..!
    درثانی تا الان چند شهروند دوتابعیتی رو به جرم ساختگی دستگیر کردید؟ ایران رو کردید کشوری که پایبند هیچ قانون بین المللی نیست.. به سفارت فلان کشور حمله کردید بدون اینکه فکر کنید اگر متقابلا به سفارت ایران تو بقیه کشورها حمله کنند چه میشود.. اینهمه شهروند گرفتید و گروکشی کردید اشکالی نداشت؟همه چی برای شما ازاد و برای دیگران ممنوع؟من بجای کشورهای دیگه بودم هرچی اقا زاده و شهروند وابسته بود رو با اردنگی شوت میکردم تو ایران....امااا برای شما همین بس که تو کشور ایران هم قبولتون ندارن.بفهمید که ملت دیگه شما رو نمیخوان

    نظرات شما -
    • 2

      درود برشرفت حرف حق روزدی

  • شهرام.ر
    1

    شهروندان ایرانی فقط در ایران احساس امنیت و آزادی ندارند .
    با داشتن چنین افکاری ، عجیب نیست که ایرانی ها را در خیلی از کشورها بعنوان تروریست میشناسند . کی این مزدور دهنش رو میبنده ؟

    نظرات شما -
    • علی
      1

      اون روزی که تو توی دنیا نباشی.

  • ناشناس
    0

    از جناب آقای دکتر سید شریعتمداری( ع) تقاضا داریم خرخره همه سفرای کشورهای اروپایی را در تهران با دندان پاره کنند و بجوند. تشکر

  • ایمان
    35

    کامنت گذارهای عزیز
    خونتونو کثیف نکنین حالا شما هم
    مقصودش این بود که نباید به صرف اروپایی بودن بذاریم هرکار و هرجاسوسی انجام بدن
    چون ایران خیلی ببای اتباع بها میده
    شما منظور این اقا رو بد فهمیدین

    نظرات شما -
    • به ایمان
      3

      آقا ایمان نون‌ بسیجی میخوری حرامت باشه

    • ناشناس
      2

      ای ایمان نمیدانم ایمان نام پسر است یا دختر فرقی ندارد ولی به هرچه ایمان داری حداقل آنچه درمغزت به نام ایمانت میگذرد رو کن وبا راستگویی بگو تا همه توراهمانگونه که هستی قضاوت کنند نه آنطوری که مینمایی خیلی خود را تمیز کن

    • 5

      من بیشتر از آنکه شماها رو نادان بدانم گردشگران خارجی رونادان می‌دونم باسفربه ایران شما دربوق میکنید که ایران امنه ولی در ایران همه کسانیکه ازخارج وارد میشوند جاسوسن مگرخلاف ازطرف شما ثابت بشه

    • ایمان
      11

      شما مشکلت اینه فکرمیکنین همه با شما مخالفان هم نظرن
      هرکسی هم مخالف نظر شما بوده دلتون میخواد بجوییدش
      اختلاف نظره فحاشی و دعوا نداره
      خدا نکنه شما به قدرت برسین وگرنه سر میبرین

    • به ایمان
      0

      آقا ایمان خودت تو این ۴۴ سال سر مردم بیچاره بریدین انشاالله از قدرت خلع بشین

    • به ایمان دزدان ایران ساندیس خور
      0

      آقا ایمان ریشت داره کنده میشه مزدور

    • بایمان
      0

      شما فکری به بیرون کردن افغانها بکنید مزدور

    • بایمان
      0

      دهنت راببندغارتگرسفره ی مردم

    • علی
      3

      آقا ایمان ناراحت نشو خبر فوری رو آلبانی نشین ها خیلی دوست دارن و حقوق میگیرن که بر علیه هر کس که سرش به تنش می ارزد مطلب بنویسند و تخریب کنند.خیلی جالب است که یه جمله حسابی و با ارزش در این انتقادها پیدا نمیکنید و همش عقده گشایی .

  • محمد گلکار خوزانی
    0

    جناب آقای شریعتمداری
    مدیر و مسول روزنامه کیهان
    باسلام
    این شیوه گفتار به صنعت گردشگری و حتی مبادات تجاری و سرمایه زیان وارد و کسی دیگر حاضر نمی‌شود به ایران سفر کنند و راه های بهتری برای اینگونه موارد وجود دارد و نباید درب ممکلت برای یک نفر که بهش هم گفتند به این سفر نرو بسته شود.!!!

  • ناشناس
    0

    حالا هی دنبال جاسوس ونفوذی تو سیاه چاله بگردید .خدا شعورتون بده .

  • ناشناس
    1

    متوهم... خخخخخخخخخخخخخخخ....

  • ناشناس
    1

    این متوهم اسکیزو فرنی داره .

  • ناشناس
    0

    شاید منظور از اتباع خارجی همشهری های خودش یعنی افاغنه باشد ؟؟

  • ناشناس
    1

    ساقیتو عوض کن داداش

  • ناشناس
    0

    آقای حسین آقا مردم ایران در کشور خودشان امنیت ندارن خدارو شکر از دست شماها از خارج هم کسی دیکه به ایران سفز نمی کنند خالتون راحت ببنید چه کردین با مردم و مردم دنیا همه دنیا بدهستند مردم ایران بد هستن فقط فقط شماها خوب هستین همه دنیا دروغ میکن فقط فقط شماها راست میگید شماها چهلو دوسال است دارید به مردم دروغ می کید فریب میدید مردم شماها را نمیخوان جز مفت خورهای خودتان ببنید کشور و زندگی مردم را به کجا کشاندین اقتصاد صفر زندگی مردم از فقرو گرانیها به نابودی کشیده شده مریضها از گرانی دارو و نبود ن دارو دارن زجر مکی کشند از اجاره خونه دارن زجر می کشن کتک میزنین زور می گید کردن کلفتی برای مردم و همسایه ها و دنیا روزی سرتان را به باد میده مردم از دسته همتان خسته و ذله شدن نگاه به آأمهاتون نکنید در مقابل هفتاد میلیون مخلف شماها عددی نیستن

  • هفت لنگ بختیاری
    7

    تو که حرف میزنی امیدوار میشم که هنوز صداقت و وفا هست و هنوز جنس ناب بین مصرف کننده گان توزیع میشود.فقط بگو از کجا میخری

    نظرات شما -
    • به هفت لنگ بختیاری
      0

      جناب هفت لنگ بختیاری امیدواریم ساندیس خوران نابود بشن و هم مزدور

  • مسعود
    1

    جناب آقای شریعتمداری لطفا وقتی میخواهید واکنش تندی انجام دهید به واکنش افکار عمومی دقت فرمایید

  • م
    0

    آخه این شخص رو چرا کسی جلوشو نمیگیره نظام رو به مسخره گرفته بچه من تا ایشان حرف میزنه میگه بابا بیا بخندیم این افراد ضد اسلام و نظام هستن یک فرد معقول بزارید جای این ادم

  • 0

    دنیا دنبال جذب توریست هست با هزینه های زیر سازی فراوان ایشان دنبال گروگان هستن

  • ناشناس
    0

    واقعا این بابا چقدر منفور است. و در هر کلمه ای که از دهانش در میاد نفرت را پخش میکنه و همیشه حامی وضع موجود است منافع این آدما در تحریم و دشمنی ایران با تمام دنیاست. شرمت باد

  • ناشناس
    0

    آقای شریعتمداری بجای روزنامه نگاری شمشیردردست میگرفتی مخالفین ومنتقدین راگردن میزدی کمی اخلاق وادب را ازمرحوم سیدمحموددعائی یاد میگرفتی اقای شرعیتمدار

  • محمود
    1

    من نمیدونم این شریعتمداری چه کاره مملکت هستند که شده نخود هر آشی الان تو کشورها اروپای بعد از نظر نخود هر اش دارند ایرانیان اطلاع رسانی میکنند.که هرگز به ایران نروند.حالا ببین هر روز شب هزاران ایران که آمد رفت میکردند.دیکه نمایند یابه ترکیه میروند کانجا پول خرج می کنند.اقای شریعتمداری شما دشمن بدت هستید.دیگه ایرانیان برای سرمایه گذاری هرگز ایران را انتخاب نخواهند کرد.چرا داری خرابکاری می کنی وکسی هم جلوت را نمیگیره

  • ناشناس
    0

    ای پیر ریقو تو چقدر این همه زر میزنی فکر کنم تازه از پشت منقل بلند شدی واین اراجیف را میگی

  • محمد
    0

    اقای نوری میموندن درکشور خودشون خدمت میکردن. چرا به سرزمین کفار رفتن. حتما برای خوشگذرونی رفتن دیار کفر. ماشالا اشتهاشونم خوب هست رفتن سوئد که از لحاظ سطح رفاهی بسیار بالا هست. نکنه از ایران اسلامی خوششون نمیومد. وامصیبتا.

  • عفف
    1

    سگ هار

  • مورچه
    0

    عجب حرفی زده این کله پوچ چطوری بااین همه نادانی 43سال مدیر روزنامه هستی ملنگ

  • عاشق
    0

    نکن این کارو دوباره از موتوری جنس گرفتی یزید تورو بندازن تو چرخ گوشت حداقل 60 کیلو شیره ازت درمیاد شیطون بلا

  • امیر
    1

    چقدر قیافه این اقا منو یاد همسایمون میندازه..صبح تا شب شیره میکشه رو پشت بوم

  • ناشناس
    0

    بابا این انوات را بردارید از صخنه روزگار این پیرو پاتیلها چی میخوان دست از سره مردم بردارید بستان نیست انقدر خوردین بردین غارت کردین اختلاس کردین حاج حسین دولابی تا به حال یک بار شده از فقرو بدببختی گرانی نابودی زندگی مردم بکی تا بحال یک بار شده از عشق و حال بچه های مسولین جمهوری اسلامی در امریکا اروپا بکی با پول مردم چه خونه زندگی ساختن برای خودشان ای پاچه خوار مردم ازت متنفر به امید دیدار

  • خوزستانی
    0

    آقای شریعتمداری جنس توازکجامیگیری منم برم ازاونجابگیرم

  • ناشناس
    0

    این مردک کند ذهن هر روز چرت و پرت میگه و به ایرانیان فلک زده لگد سخت تری میزنه و آبروی ایران را بیشتر به لجن می کشه.عزراییل! مردی این فسیل ها را ببری؟

  • مهرداد
    0

    موادازکجامیگیری جاشوعوض کن

  • رضا حکم ابادی
    0

    وقتی اسبی در میدان نیست خر میدان داری می کند.و عاقبت و سرانجام میدان داری خر ها لگد دعوا است .بهتر است دهان بندد و حرف نزند به قطع یقین یا خر است یا مزدور و جیره خوار، که تلاش می کند که کشور را به پرتگاه ببرد.

  • ناشناس
    0

    مملکت ما مثل اون فیلم خارجی که رییس هیچ کاره ای
    بعد آبدارچی رییس همه کاره

  • عبدالله
    0

    بعد فردا ضرغامی نطق می کند که ما می توانیم نصف بودجه کشور را از طریق صنعت گردشگری تامین کنیم غافل از این که غضنفرهایی چون حسین شریعتمداری هنوز همه کاره وتصمیم سازان این کشورند ونسخه اش هم برای گردشگران خارجی دستگیری انهاست .

  • ناشناس
    0

    مردم ایران ازدست شماها۴۳سال آسایش وامنیت ندارندوشماهااگه شرف داریدکه بعیداست فکربه بیرون کردن افغانها بکنید

  • ناشناس
    0

    اونها بیان اینجا مردم دوستشون دارن شما امنیت ندارین که به زور سلاح و کشتار زندگی میکنید

  • طبقه صفر
    0

    نمیدونم میگن تو بهشت هر شخصی ی همنشین همجنس داره........
    رفیق شریعتمداری، با تو ، حاضرم تو چاه ویل باهم باشیم.اوکی

  • ناشناس
    0

    والا اتباع ایرانی هم داخل ایران از دست هم مسلکان شریعتمداری امنیت ندارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها