دبیر ستاد کشوری امر به معروف: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه برای سال ۱۴۰۱ داشتیم

دبیر ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه در سال ۱۴۰۱ داشتیم که بیشتر آن هم برای فعال کردن ستادهای ۴۲۶ شهرستان کشور بود.

دبیر ستاد کشوری امر به معروف: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه برای سال ۱۴۰۱ داشتیم

سید محمد صالح هاشمی‌ گلپایگانی امروز در نشست دبیران ستادهای استانی امربه معروف سراسر کشور در مشهد افزود: دولت، بودجه ما را به میزان ۵۸۰ میلیارد ریال تقدیم مجلس کرد و مجلس نیز بودجه را ارتقا داد و در نهایت توانستیم برای امسال هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه بگیریم.

دبیر ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر گفت: امسال بودجه این ستاد را زیر نظر سازمان تبلیغات بردند یعنی ما برای هزینه کرد نیازمند تایید سازمان تبلیغات بودیم تا این که در لحظات پایانی تصویب بودجه با رایزنی ریاست ستاد بودجه امسال در مجلس مستقل شد.

آیت الله کاظم صدیقی نیز در این در نشست اظهارداشت: کلمات، بار معنایی دارند و جایگزینی عبارات به صورت بیان شده مقابله با فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در کشور است لذا معتقدیم وقتی حرف ناصحانه ای به فرزندان خود می‌گوییم آن را باید تحت عنوان امر به معروف بیان کرد و زیر چتر این خیرخواهی ناصحانه و البته در سطح کلان، بستر همه خیرات در جامعه رخ می‌دهد. وی افزود: خداوند بی‌تفاوتی را در جامعه نمی بخشد و مطابق روایات آنجا که خدا ظالمی را عذاب می‌کند، فرد بی تفاوت به ظلم را همان جا مورد عقوبت قرار می‌دهد.

آیت الله صدیقی افزود:مطابق آیات الهی حضور مردم در سقوط و هم در صعود حرکت‌های اجتماعی سرنوشت ساز است، ما نوکر خدا هستیم و خدا خواسته است که ما به مردم خدمت کرده و با خیرخواهی مردم را به صحنه بیاوریم و برای این کار باید امر به معروف در جامعه به گفتمان تبدیل شود.

وی عنوان کرد: وقتی کسی می‌خواهد فرهنگ غرب را ترویج کند می‌آید به جای امر به معروف و نهی از منکر حقوق شهروندی را مطرح می‌کند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد:باید از هنرمندان بسیجی و زبان روز که همان زبان موثر هنر است در تریبون‌های حساس رادیو و تلویزیون و در راستای ترویج امر به معروف استفاده کرد.مقوله امر به معروف، همان قضیه هدایت و مخصوص خداست لذا پرچمی که شما به دست گرفته اید مظهر اسم هادی خداست بنابراین کسی می‌تواند موجب هدایت شود که نور هدایت الهی در درونش باشد و در قدم نخست باید علیه نفس اماره و غفلت‌های خود بپاخیزیم.

وی انجام این فریضه را راه پرمشقت انبیا و سیدالشهدا عنوان کرد و گفت: باوجود هزینه‌هایی که می‌دهیم کسی که منصور الهی شد یقینا شکست ندارد حتی اگر کشته شود، چنانچه سردار سلیمانی با شهادتش ماند و خطش نیز ماندگار شد.

صدیقی افزود: اینکه مطابق قانون یکی از ائمه جمعه موقت تهران، رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر است به دلیل توجه به ارتباط گیری با نهاد ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استانهاست و در استانها نمایندگان ولی فقیه پرچمدار امر به معروف هستند لذا ارتباط ستادهای استانی با نمایندگان ولی فقیه باید یک اصل تلقی شود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • ناشناس
    0

    ایران را به باد دادید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      متاسفانه مسئولین ما فرصتهای شغلی برای مردم کشور های دوست مانند عراق و سوریه و فلسطین و لبنان و و و درست کردند و در داخل ایران هم یکسری مشاغل کاذب و غیر کارشناسی را پایه گذاری و تاسیس کردند که هیچ فایده و نفعی نه برای تعالی مملکت دارد و نه برای مردم در تورم گرفتار شده . این شغلها فقط هدر دادن بودجه مملکت و خزانه دولت است در حالیکه بیشتر جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی و تکنسین های فنی ما بیکارمیباشند و به جبر و اجبار روی اوردند به شغل مسافر کشی ویا در قهوه خانه ها چرت میزنند و یا سربار پدر و مادران خودهستند .در حالیکه با این بودجه های نجومی میشود فرصت های شغلی برای تعالی مملکت درست کرد . در کشور مسلمان ما که با اراده گذشتگان حکومت دینی بر پا شده و موسس ان با قول وعده از جایگاه مرجعیت دینی بشارت دادند به مردم که از این تاریخ نمیگذاریم کسی در مملکت بیکار باشد ما کرامت انسانی را بشما ملت ایران میدهیم و بهترین زندگی ممکنه را بشما ملت میدهیم !! ولی افسوس این انقلاب فقط برای کشورهای دوست خوب شد و مافیا های هزار دستان تا به امروز نگذاشتند کام ملت ایران با سخنان گهر بار حضرت امام خمینی به منصه ظهور برسد . این مافیاها با رخنه به ارکان و نهادهای مملکت اراده و توانائی مدیریت صحیح را از مسئولین گرفته اند و شغلهایی را برای ممر درامدی خودشان پیاده کردند که در تمام کشورهای اسلامی بی سابقه است . در حالیکه همین سازمانهای امثال امر به معروف و نهی از منکر با ندانمکاری و عدم درک صحیح از جامعه بعلت نداشتن سواد و انگیزه های دیگر زمینه های تمرد و سر پیچی و دهان کجی تحریک مخالفت رادر مردم ایجاد مینمایند و این برای مملکت ایران سم مهلک میباشد .

  • ناشناس
    0

    می دانید با ۴۰۰ میلیارد تومان چقدر از افراد گرسنه و فقیر در کشور سیر می شوند؟!!! وقتی فقر و گرسنگی در جامعه وجود دارد امر به معروف و نهی از منکر به چه کاری می آید؟!!!

  • دخو
    0

    اونوقت نتیجه اش؟؟؟!!!!نتیجه این همه هزینه در زندگی مردم چیست؟؟؟!!!،مردم اگر عملکرد صحیح درستی وصداقت ببینند همین کافیست نیازی به اقدامات دیگر نیست

  • ناشناس
    0

    پس این همه گرونه برای گرفتن بودجه از مردم هست فقط بلديد هزینه بتراشید این همه نهاد درست کردید فقط بی کار نباشید

  • یامفتیها
    0

    یکی میخاد راه رسم نون از کار بازو رو بشما... خورها یاد بده... هروقت تونستید از راهی بجز حرافی درمورد چیزایی ک خودتونم قبولش ندارید و بهش عمل نمیکنید زندگی کنید انوقت بشید فضول باشی زندگی مردم... و اسمشو بزارید خدمت بنام خدا و بکام کاهدون بی صاحبتون ک سیرمونی نداره و دستتون تو سفره مردمیکه بلطف شما دیگه فقط با یلقمه نون خالی زنده ن.. و شاهد بی تفاوتی امثال شما خوش رقصها در برابر فساد و دزدی و پولشویی و گرانفروشی و دست کردن کل حکومت در جیب مردم هستند... جمع کن این دکان حرافی رااا

  • ستاره
    0

    کدوم امر به معروف؟ تو محل کارم تو شرکت به پخش که زیر نظر نهادهای دولتی اداره میشه تو روز روشن به پیامبر خدا اهانت شد، به دختر مردم تجاوز شد، وقتی به حراست خبر دادم و اعتراض کردم، مدیر حراست عملا هیچ کاری نکرد حتی جواب تلفن من رو هم نداد. حتی اون شخص خاطی رو نخواست‌. فقط نهی از بی حجابی میکنید نهی از ایجاد مزاحمت برای دخترای جامعه نمی کنید؟ نهی از توهین به مقدسات دین نمی کنید؟ برای مسيولان این کشور و دین مردسالارتون متاسفم!

  • مهدی
    0

    خدایا شما شاهد باش پولهای بیت‌المال را چجوری به حدر می دهند.با این پولها میشه صدها بچه یتیم را سیر کرد.ولی اینها می خواهند با این پولها مردم را اجبار به کاری کنند که دوست ندارند.

  • نظرگو
    0

    ماشالله سیرمونی هم که ندارین

  • ناشناس
    0

    جواب خدا رو چطور میخواهید بدهید خودتون و خانواده تون درست رفتار کنید بهترین امر به معروف حرام خورها لازم نیست پول بیت المال رو دور بریزید

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخ 4هزار میلیارد خخخخ

  • ناشناس
    0

    واقعا شمابا این حجم بودجه چیکار می خواهید بکنید اعتقادات مردم را می‌خواهید طلا بگیرید اولا این مجموعه اضافی است ثانیا اگر می خواهید امر به معروف کنید خودتان انجام بدهید مردم خودشان از نیکی ها الگو برداری می کنند شماها همه اعمال و رفتار تون خلاف اخلاق و خلاف دین است نا هنجارهای کنونی نتیجه و میوه رفتار و اعمال چند دهه گذشته شماهاست

  • ناشناس
    0

    مفت خوری به شیوه مطلوب و سودآور برای کسب درآمد در جمهوری اسلامی تبدیل شده...همه هم به اسم کار فرهنگی!!! کدام فرهنگ شارلاتان!!!

  • سید اصغر
    0

    شما مفتخورها اگر نباشید چه اتفاقی برای جامعه میافتد؟

  • ناشناس
    0

    چه پولهایی حیف ومیل میشه که فایده ای هم نداره. ان وقت نوبت به خورون پوشیدن مسکن درمان وووو مردم میرسه بودجه نیست ودچار تورم دیوانه کننده باید بشیم خوردن مردم درمان مردم هزینه اضافی برای دولت هست

  • فندک
    0

    چهار هزار میلیارد برای چی؟!! از ملتی که گرسنه هست انتظار چادر و روسری داری؟

  • عشق منی رئیسی
    0

    کمه خیلی کمه امروز میانگین قیمت زمین در تهران بالای ۵۰ میلیون تومان چطور با ۴ هزار میلیارد میخواهید زمین دز بهشت برای ۸۵ میلیون نفر ردیف کنید مگر زمین در بهشت ارزان تر از تهران است امروز در دیوار نوشته حد اقل قیمت بالای ۱۶۷ میلیون تومان بستگی به فاصله از خانه انبیا و امامان

  • ناشناس
    0

    تو برو به اعمال خودت برس نمیخواد پول مردم بیچاره رو بگیری که بخوای به زور کسی رو ببری بهشت، این پول ها حروم هست.

  • ناشناس
    0

    من هم می خوام شما رو نهی از منکر کنم: دزدی نکنید، مال مردم رو چپاول نکنید، اینقدر به مردم ظلم نکنید، .....

  • ناشناس
    0

    والا نسبت به دیگران کمتونه با این همه نمد مالی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها