پاسخ تند صادق خرازی به اتهامات تکراری حسین شریعتمداری علیه خاتمی

دیپلمات سابق خطاب به مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: واقعا تصور می‌کنید فردی با پروتکل‌های امنیتی و حفاظتی آقای خاتمی و یا در این سطح می‌تواند بدون اطلاع سفارت و مسولین و مشاورین خود که همواره در زیر چشمان تیز بین نهاد‌های امنیتی هستند با کسی دیدار کند و کسی از آن خبر نداشته باشد؟

پاسخ تند صادق خرازی به اتهامات تکراری حسین شریعتمداری علیه خاتمی

صادق خرازی در واکنش به طرح مجدد اتهامات قدیمی حسین شریعتمداری علیه سید محمد خاتمی، رئیس جمهور اسبق کشورمان نوشت:

جناب آقای حسین شریعتمداری مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان

شما بار‌ها به کذب و دروغ مدعی شدید جناب آقای خاتمی با سوروس دیدار داشته اند. با وجود تکذیب رسمی ایشان و همه افرادی که در جریان هستند از جمله بنده‌ی کمترین که مستشار موتمن و مشاور ارشد سیاسی ایشان بوده‌ام و کاملا آن را رد کرده‌اند و کرده ام، مجددا بر این خلاف گویی پافشاری کرده اید. پرسش اصلی این جانب این است این دیدار در کجا و در چه زمانی با حضور چه افرادی انجام شده است که هیچ نهاد امنیتی و مسئولی جز شما از آن خبر ندارد.

واقعا تصور می‌کنید فردی با پروتکل‌های امنیتی و حفاظتی آقای خاتمی و یا در این سطح می‌تواند بدون اطلاع سفارت و مسولین و مشاورین خود که همواره در زیر چشمان تیز بین نهاد‌های امنیتی هستند با کسی دیدار کند و کسی از آن خبر نداشته باشد؟ جالب است بدانید جناب آقای خاتمی چه در دوران ریاست جمهوری و چه پس از آن، در صورتی که از دیدگاه مقام معظم رهبری مطلع می‌شدند علیرغم دیدگاه خود، نظر و دیدگاه رهبری را رجحان می‌دادند و یک گام در سیاست خارجی بدون هماهنگی با مقامات انجام ندادند این که تهمت بزنید کار ساده‌ای ست.

آقای شریعتمداری

شما یا می‌دانید دروغ می‌گویید یا نمی‌دانید. اگر آگاهانه دروغ می‌گویید که دچار یک ماکیاولی پیش افتاده و مبتذل شده‌اید که سال‌ها ست که جامعه ما دیگر در دام آن نمی‌افتد. در این صورت شما فیلم ساز خوبی نیستید. فیلم‌ها و سناریو‌های شما نه فروش مردمی خوبی دارد و نه مورد تحسین منتقدان قرار می‌گیرد. یا در حالت دوم شما فکر می‌کنید که راست می‌گویید که در این حالت دچار سندروم مرد شکاک شده‌اید که به هر کسی و هر چیزی شک دارید و با این شک‌ها در این مدت جز آسیب و تخریب نفوس تولیدی نداشتید.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    2

    آخه چه انتظاری داری این بابا حرف حسابی که ندارد بزند اگه زر مفت هم نزند که از رو صفحه پاک میشه پس باید هرروز یه حرف مفتی بزند .اگه نمیزد که الان شما مجبور نمیشدی جوابشا بدی هنوز نفهمیدید ؟

  • ناشناس
    2

    بین صدها مدیر مسئول روزنامه فقط اقای شریعتمداری روزی نیست که بانوشته های خود درد سر درست نکند به فکر بازنشستگی باش به نوه ونتیجه رسیدگی کن صوابش بیشتر است

  • اصلاح طلب بی غیرت
    4

    درود بر روشنگر دانشمند

    نظرات شما -
    • قلندر واقعی
      0

      از زمانی که شیر بیشه دلاور مرد تاریخ ایران خاتمی قهرمان به حاشیه بردند کفتارها و روباهان به رقص آمدند زنده باد خاتمی زنده باد مخالف من

  • احمد
    8

    هوش و ذکاوت و دشمن شناسی شریعتمداری قطعا از خرازی و خاتمی و .... بسیار بیشتره . تعصبات رو کنار بگذارید

  • غریبه
    0

    به چرندیات این کاسه لیس اهمیت ندید خیلی بهتره حیف وقت نیست که صرف خوندن اراجیف شریعت کنید؟؟؟

  • به بی غیرت واقعی
    0

    منظور از دانشمند کی هست ؟؟ پس افغانستان که پر از دانشمنده

  • ناشناس
    0

    به احتمال قوی,جناب شریعت نداری در دیداری که باسوروس علیه ما علیه داشته از خود وی این ماجرارا شنیده است.اخر این جناب شنیعتمداری مجاز است با همه کس ارتباط داشته باشد و این مجوزرا همان کسی به او داده است که اورا مامور تخریب در کشور نکبت زده کرده است.واز جهت ارتباط شخصی این دو است که برغم همه وقاحتش جسارت نمی کند سند و مدرک ارائه نماید.

  • ناشناس
    2

    عکسش هم منتشر شد، 16سال قبل بعداز اون هم دوباره این ملاقات قبل از 88 انجام شد

  • ناشناس
    2

    به روباه گفتند شاهدد کیه... آقای خرازی شما خودت هم باید به خیلی از مسائل پاسخ بدهید...

  • سیروس
    0

    مهر درخشنده چو پنهان شود/ شب پره بازیگر میدان شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها