اطلاعیه دفتر آیت الله صافی گلپایگانی:

آیت الله صافی گلپایگانی: خداوند بر اعتلا و عزّت مردم و کشور عزیز بیفزاید/ از هیچ فرد و نهاد و جریانی، گله و شکایتی ندارم

در پی مواضع و دیدگاه های شخصیت های مذهبی و فرهنگی در حمایت از مرجعیت شیعی، دفتر مرجع عالیقدر شیعه آیت الله صافی گلپایگانی بیانیه ای منتشر کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی: خداوند بر اعتلا و عزّت مردم و کشور عزیز بیفزاید/ از هیچ فرد و نهاد و جریانی، گله و شکایتی ندارم

اطلاعیه دفتر آیت الله صافی گلپایگانی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

با قدردانی و تشکّر از مردم شریف و عزیز ایران، مراجع معظم تقلید، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، جوامع و تشکّل‌های دینی و اجتماعی که از بیانات و مواضع متین مرجعیت شیعه مبنی بر لزوم حلّ مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حمایت نمودند به اطلاع عموم می رساند که حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله العالی فرمودند: حقیر از مردم بزرگوار ایران، کمال تشکّر و سپاس را دارم و از هیچ فرد و نهاد و جریانی، گله و شکایتی ندارم و از خداوند متعال مسئلت دارم که بر اعتلا و عزّت و اقتدار مردم و کشور عزیز بیفزاید و نگرانی‌ها و مشکلات به فضل الهی در ظلّ عنایات حضرت بقیّه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف برطرف گردد ان‌شاء الله.

۲۴ ربیع المولود ۱۴۴۳
۹ آبان ۱۴۰۰
دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله

منبع: شفقنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ارر
    0

    قربون شما ولی خواهشا چوب تو لونه سگ ها نکن

  • متفاوت
    0

    ای خدای بزرگ ای ایزد منان ای امون بزرگ ما راببخش ما اونوقت تا حالا فکر میکردیم ادمها خیلی بد هستند نمیدانستیم که بدی ازخود ما است.... خداوند همه مارا ببخشاید و عمرباعزت و سربلندی افزون به شماعنایت بفرمایند.

  • ناشناس
    0

    حاجی لطف الله اینبار خدا رحم بهت کرد سرت تو لاک خودت باشه اینها رحم ندارند.

  • خان خان آباد
    0

    خداون عمر طولانی نسیب شما بکند که بفکر مردم هستی...مردم دیگه مشکلی ندارند فقط حدود یک‌ چهارم ملت دررفاه کامل هستن تمام سرمایه ایران دست اوناست همه ایرانیان هم میدانن که این دعوای زرگری تمام شودنی نیست....!!!!!

  • گربه نره
    0

    خداييش اين خبر به زبان فارسي بود يا عربي؟ درسته كه ايشون حرفي در جهت خواست عمومي مردم بيان كرده ولي همين ايشون هم چند سال پيش شعري در رد كوروش و داريوش و كلا تمام تمدن ايران قبل از اسلام سروده بود و تنها اعتبار و هويت ايرانيها را اهل بيت و … خوانده بود. ما منكر پيامبر رحمت و امامان معصوم نيستيم ولي نفي فرهنگ و تمدني كه دنيا بهش افتخار ميكنه فقط از همين مغزهاي فسيل برمياد.

  • غیر قابل نشر
    0

    حاج آقا نگران نباشید -دود اگر بالا رود این کسر شان شعله نیست/جای چشم ابرو نگیرد گر چه او بالاتر است .ازاین رجاله ها همیشه بوده اند حالا چند صباحی تو این مملکت به الاف اولوفی رسیده اند .این هم بگذرد .

  • محمود
    0

    خداوند به مراجع تقلید عمر همراه با عزت و سلامت دین و دنیا مرحمت نماید سخن حق را باید گفت هر چند حق شناسان اندک باشند و تصمیمات مهم کشور از کف خیابانها و توسط بعضی ها تعیین و تدوین گردد

  • اکبر
    0

    بزرگواری وفروتنی را از این بزرگ مرد عزیز درنزد خداوند و مردم. یادبگیر جناب اقای دکتر شریعتی مسول روزنامه کیهان.هرچند به قولی سن فقط یک عدد است.

  • رحیم اب منگل
    0

    فتنه شاید روزگاری اهل ایمان بوده باشد.....اه این ابلیس شاید روزی انسان بوده باشد

  • ح.
    0

    چرا مراجع و علمای دینی با ایشان همراهی یا تقلید یا همکاری نمیکنند حداقل با نظر ایشان موافق و مخالفت نمایند در کتابها و سخنرانی خیلی بحثهای دینی را بیان میکنند ولیکن همه آنها سکوت کردند شاید ترس از حصر خانگی یا ....دارند ؟؟!!

  • ناشناس
    0

    آیت الله صافی گلپایگانی شما همیشه حق را بیان فرمودید ملت ایران همه گرفتاری را میگن دیگران فقط بفکر قدرت پول و تخریب هویت فرهنگ ایرانی هستن مردم خواهشی داریم امثال مانند شما ها هم قدیمی بردارند سلامتی از خدا یگانه برایتان داریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها