وزیر سابق صمت در گفتگو با خبرفوری:

کسانی که هشتگ "محاکمه روحانی" را می‌زنند، عوامل اجنبی‌اند! / ۲۰درصد قیمت خودرو به جیب دولت می‌رود / می‌گویند نعمت‌زاده ۲۵۰ شرکت دارد / نه من برنج آلوده وارد کردم، نه دخترم داروی تاریخ مصرف گذشته

وزیر اسبق صمت در گفتگو با خبرفوری به بررسی عملکرد روحانی و حاشیه‌های کارنامه اجرایی خود و خانواده‌اش پرداخته است.

کسانی که هشتگ "محاکمه روحانی" را می‌زنند، عوامل اجنبی‌اند! / ۲۰درصد قیمت خودرو به جیب دولت می‌رود / می‌گویند نعمت‌زاده ۲۵۰ شرکت دارد / نه من برنج آلوده وارد کردم، نه دخترم داروی تاریخ مصرف گذشته

محمدرضا نعمت‌زاده که در دولت اول روحانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بود، یک چهره اصولگراست. او ۷۶سال سن دارد و در سالهای اخیر درگیر پرونده‌های فساد مرتبط با خانواده‌اش بوده است.

او در گفتگو با خبر فوری به دفاع از کارنامه اجرایی خود و رئیس سابقش پرداخته و درخواست کنندگان محاکمه روحانی را اجنبی نامیده است! اظهارنظری که به سرعت، هشتگ "من اجنبی هستم" را در توییتر ترند کرد.

بخشهای مهم این گفتگو را بخوانید و مشروح آن را در پایان ببینید.

- کسانی که در شبکه‌های اجتماعی هشتگ محاکمه روحانی را می‌زنند قطعا عوامل اجنبی‌اند؛ یا مستقیم یا با واسطه!

- یکی از بدترین اخلاقیات ما ایرانی‌ها عدم توجه به خدمات گذشتگان است.

- بعضی‌ها می‌خواهند ریشه این انقلاب را بزنند.

- فقط عضو هیات مدیره ۳ شرکت هستم!

- به دادگاه گفتیم کپی اسامی این شرکت‌ها که می‌گویند مال من است را بدهد اگر مال ماست برویم صاحبش شویم. یک سایتی نوشته بود خاندان نعمت‌زاده ۲۵۰ شرکت دارند، هرچه شرکت پترشیمی، فولاد و مس بود را نوشته بودند مال نعمت‌زاده‌هاست!

- در دادگاه گفتند آقای نعمت‌زاده یکی از این پتروشیمی‌هایت را بفروش بیا بدهی دخترت را بده

- من دارایی خودم، همسرم و فرزندانم را طبق اصل ۱۴۲، شش بار به سران قوه وقت گزارش داده‌ام.

- وزیر اقتصاد از شورای رقابت حمایت می‌کند، توصیه‌ام این است این را تعطیل کنید.

- برای مواردی که واقعا انحصاری است مثل سوخت که هنوز پالایشگاه خصوصی وجود ندارد، واردات و صادرات سوخت انجام نمی‌شود و قیمت آزاد نیست؛ شورای رقابت می‌تواند قیمت مشخص کند.

- دخالت دولت در امور بزرگترین لطمه به خودروساز‌هاست.

- خودروسازها دولتی نیستند، بیشترین سهام دولتی در آن‌ها چهارسال پیش ۱۴درصد بود.

- تنها حمایتی که از خودروسازها می‌شود حمایت تعرفه‌ای است، آن‌هم واقعی‌اش کمتر از چیزی است که گفته می‌شود.


- من اگر دزدی کردم شما به‌عنوان خبرنگار باید رو کنید اما نباید اینطور باشد که هرکسی هر ادعایی می‌تواند بکند.

- آن‌ها که برای قیمت خودرو جلوی وزارتخانه تجمع می‌کنند یا دلال‌اند یا نماینده دلال‌ها.

- تحقیقاتی که در خودروسازهای داخلی انجام می‌شود سطحش پایین نیست ولی وقتی زیان‌ده است نمی‌تواند در تحقیقات هزینه کند.

- اگر بخواهیم تولید خودرو را اقتصادی کنیم و قیمت را کاهش دهیم باید میزان تولید را افزایش دهیم.

- ما باید برویم روی تولید ۳میلیون خودرو در سال، دولت هم باید از قیمت‌گذاری دست بردارد.

- نمی‌شود که چهار نفر بیایند جلوی وزارتخانه شعار بدهند و وزیر هم کوتاه بیاید و بگوید قیمت را دوسال دیگر اعلامی می‌کند.

مشروح گفتگو را در ادامه ببینید و نظر بدهید.

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 93
  • سیاوش سلطان
    0

    خبر فوری مهربان ، بگو از سفره مردمان ...

  • خان خان
    0

    اقای نعمت زاده تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها چرا اهل خانوادت همه فرارین ویلاها اوپا چه خبر از اسیا چه خبر...دیگه دستت رو شوده با این کارات فکرش نمی کردی...!!!!!

  • ناشناس
    0

    چرا حضرات سیاسیون محترم تا زمانیکه از خان نعمت دولت کریمه مفت خوری میکنند زبان به کام دارند ولی تا از مسئولیت فارغ میشوند علامه دهر گشته و برای اقتصاد بیمار وطن صد پاره مان نسخه از خود در میکنند به نظر میرسد در اینجا ضرب المثل دسته گربه که گوشت نمیرسد میگوید گوشت اخ است و بو می دهدو......؟

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      چپ وراست،اصولگراو اصلاح طلب وغیرجناحی درقالب نظام جمهوری اسلامی بارها امتحانشونو پس دادند.قانون اساسی باید بازنگری ومجددا رای گیری شود اونایی که سال۵۸ رای دادند اکنون اکثریت نیستند وفقط نه درصد جامعه هستند افراد۱۴۰۰ باید خود برای سرنوشتشان تصمیم بگیرند. بحث بر سر خوب وبد نیست. به فرض که اوضاع را خوب حساب کنیم که نبوده. تعیین نوع حاکمیت حق هرجامعه است. پدران ما توانستند حق حاکمیتشان رابگیرند و اکنون اکثریت بین ما نیستند ماهم باید مطالبه کنیم.

  • حسین خانی
    0

    اینکه این دولت ارزش پول ملی کشور را اینگونه بی ارزش کرد باید محاکمه شود . این خواسته عموم است .اگر می خواهید مطمئن شوید نظر سنجی کنید .

    نظرات شما -
    • ؟!
      0

      نه اینکه خیلی پول ملی ارزش داشت.......

  • هموطن
    0

    توروبخداخجالت بکش بعدازچندوقت اومدی ازاین حرفهامیزنی توودخترتونبودندپس کی بودند اجنبی هم کسانی هستند که با فقروگرانی مردم رانابودکردند بخدابایدفردای قیامت جوابگوباشید روحانی ودوستانش دردولت آنچنان تورم وگرانی روبوجودآوردندکه مردم فقط وفقط باید آه بکشند هزاران میلیاردتووامثال توسرمایه دارید آدم هست تواین کشور شب وروز سرش توسطل زباله دنبال تهیه آذوقه اندازه خوردن وزنده موندنه اون وقت اقای نعمت زاده کسانی که منتقد واقعی روحانی ودولت روحانی هستندرواجنبی مینامد واله خجالت داره یا الله اللهم عجل لویک الفرج

  • یک نفر
    0

    این آقا خودش و همپالگیاش رو محور اصلی کشور می دونه. نخیر اجنبی اونیه که درد مردم محروم رو نمیفهمه. وزیر صنعتی که منافعش رو در وزارتخانه بر هر چیزی ترجیح می داد، درباره نظر مردم نی میتونه نظر بده. اتفاقا طرفداران محاکمه روحانی کمترین رابطه رو با اجنبی دارند.

  • کاربر ناشناس
    0

    تا زمانیکه دولت و مجلس ضعف قدرت داشته باشند و نظارت ضعیف باشد گروه فشار کنار نخواهد رفت انشاالله این دولت خرابی های اصلاح طلبان را باید جبران کند کشور از ظلم و ستم نجات دهد اصلاح طلبان عامل فساد اخلاقی و اجتماعی برای عجانب نوکری می کردن

  • نعمت
    0

    مطمئنا جنابعالی مرد این نیستی که از رانتخواریها وفسادهای خودت و دخترت سخن بمیان بیاری چون این کار هم مردددددد میخواهد که تو وامثال تو این خصلت مردانگی رو رو هرگز نداشتید --- بهرحال امیدوارم اسناد و مدارکی که ارائه میشد در اتهامات علیه شما درست نباشد - ولی جالب است که از فاجعه ای بسیار بزرگ به نام روحانی هم دفاع میکنید - موش تو سوراخ نمیرفت جارو به دمش می بست -این آدم از روی قصد و غرض و یا نادانی و یا هرچیزی که فکر کنید مردم رو به فلاکت کشوند وباید تاوان پس بدهد

  • علی طهرانی
    0

    مشکل خودرو در کشور دقیقا برمیگردد به سودی که دولت از دو خودرو سازی سایپا و ایران خودرو میبرد اگر دولت ها سهمی قابل توجه و چربی در این دو کارخانه نداشت شاهد این همه خفت مردم در بخش خودرو نبودیم و مثل افغانستان تویوتا سوار میشدیم جای پراید و 405 و پارس و سمند و تیبا هیچ دولتی از این سهم نگذشت و همچنان مافیای دولتی قدرت خودش رو اعمال میکنه تو این صنعت و نمیگذاره خودرو وارد بشه اگرم بگذاره واردات اتفاق بیوفته با تعرفه گمرکی 100% اجازه میده که با قیمت فضایی به دست مصرف کننده ایرانی برسه تقریبا دو برابر قیمت جهانی تا همچنان تولیذات اشغال ایران خودرو و سایپا از نظر قیمتی بی رقیب باقی بمونه و مشکلی در فروش فرغون های خود نداشته باشند هر ماه مجوز افزایش قیمت دولتی به این خودرو ساز های داخلی نشان مافیای دولتی میباشد مثلا با چه معیاری سایپا کوییک را 155 میلیون میفروشد مطمئنا هیچ کارشناسی در کار نیست و کارشناسی سازی هست چون کوییک بدنه و موتور و اتاق ارزان قیمت و بی کیفیتی دارد که شاید بهای تمام شده انها به 50 میلیون هم نرسد ولی از کارخانه توجیه قیمت گذاری بخواهیم میگویند 70 میلیون هم هزینه طراحی و جانبی ساخت این اشغال هست و سی میلیون هم سود کارخانه هست مثلا یعنی هزینه طراحی کوییک از بنز و تویوتا و ماشینهای مطرح دنیا بیشتر است .خلاصه در مملکت ما به معنی دقیق بی صاحب پی میبری کشوری که در هر بخش و زمینه ای یه عده با نفوذ و صاحب قدرت هر کاری که بخوان میکنند و هر تصمیمی که بخوان میگیرند بدون در نظر گرفتن خواست و اراده مردم .یک نظر سنجی کشوری بکنند از مردم ایابا جمع شدن صنعت خودرو کشور و تامین خودرو کشور از راه واردات بدون تعرفه گمرکی موافق هستند یا خیر خواست مردم را خواهند فهمید حالا یه عده مثلا طرفدار تولید داخلی میان میگن شما میخوای صنعت کشور رو نابود کنید صنعت کشور نابود هست و دارد به ملت ضربه میزند جای اینکه سودی برای مردم داشته باشد و دلواپسان تولید داخلی هم بروند جلوی چادر مشکی چینی مهر و سجاده چینی و محصولات چینی رو بگیرند که کل صنایع ما را اشغال کرده تولیداتشون رو بگیرند اگر واقعا دغدغه تولید دارند

  • ****
    0

    بابای دختر مظلوم و قاچاقچی

    نظرات شما -
    • آریایی
      0

      فقط دختر ایشان دزدی و قاچاق کرده ؟؟؟؟ چرا سایر آقا زاده ها را که با رانت پدر و عمو و دایی و غیره به اوج رسیده اند را نمیگی ؟؟؟؟!!!!

    • به آریایی
      0

      الان بحث نعمت زاده است نابغه

  • ناشناس
    0

    این آقا خودش کلی اما و اگر تو کارش هست اگر آمار بگیرید 90 درصد مردم خواهان محاکمه روحانی هستند انوقت به نظرتون این آقا میفهمه بقیه نمیفهمند.

  • سعید
    0

    روحانی،جهانگیری،نعمت زاده،زنگنه،آخوندی باید محاکمه بشونداین خواسته خیلی ازمردم ایران است البته دردادگاه ازخودشون دفاع خواهندکرد واگربی گناه بودندخب تبرئه خواهندشدآقای ظریف هم بایددرموردلغت تعلیق درمتن برجام به نمایندگان مردم درمجلس پاسخ دهدواگردروظیفه اش کوتاهی کرده اون هم به دادگاه معرفی شودتا وقتی هرمسئولی هرکاری کرد وکسی باهاش کارنداشت ،درکشورماآش همین است وکاسه همین،نه رانت،نه اختلاس ونه نفوذونه قاچاق ونه معضل آقا وآقازاده واشراف واشرافیت رفع نخواهد شدبلکه بتدریج بیشترو بیشترهم خواهد شدمردم ومسئولین ماازکره جنوبی یادبگیرندرییس جمهوررا برکنار وسپس برای محاکمه به دادگاه معرفی کردند.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      توی ولایت اسلامی فقط یک نفر تصمیم می گیرد و عواملش یعنی سپاه اوامر اورا اجرا می کنند و کسی جرئت ندارد مخالفت کند و یا اسم اورا ببرد .

  • ممد
    0

    همینکه ملت رو اسکل فرض کردید کافیه ,ادامه بدید مشکلی نیست!

  • ناشناس
    0

    ۲۰درصد قیمت خودرو به جیب دولت می‌رود! اگر بخواهیم تولید خودرو را اقتصادی کنیم و قیمت را کاهش دهیم باید میزان تولید را افزایش دهیم. - ما باید برویم روی تولید ۳میلیون خودرو در سال، دولت هم باید از قیمت‌گذاری دست بردارد! بیست درصد به جیب دولت می رود مابقی هم احتمالا به جیب آقازاده در بخش های خصوصی و خصولتی با این وجود درد و گرفتاری بزرگتر از این مفساد و غارت های ساختاری که کسی را یارای مقابله با انها نیست سوء مدیریت های ساختاری است برای نمونه همین آقای وزیر، همت زاده آیا مفهوم کلماتی که بیان می کند را می فهمد؟ می گوید اگر بخواهیم تولید خودرو را اقتصادی بکنیم بایست تولید ارابه های مرگ را به سه میلیون برسانیم! تمامی روستاها و نظام تولیدی ناقص کشور را ویران کردند و روستائیان را به حاشیه شهرها برای مسافرکشی و دست فروشی در خیابان ها کشانده اند و شهرها را به تلی از ارابه های مرگ تبدیل نمودند که سالانه ده ها هزار سالمند و جنین تنها یک قلم از قربانیان ان هستند سالانه نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر در تصادفادت رانندگی که اکثرا سرپرست خانواده هستند تلف می شوند ده ها هزار مجروح و معلول و هزینه های سرسام آور پرونده ها در قوه قضاییه، بیمه و درمان که بر منابع مالی کشور تحمیل می گردد. کودکان ایرانی در فصول پاییز و زمستان به دلیل وارنه گی هوا و آلودگی خودروهای تک سر نشین که قیمت بنزین ان از یک بطری نیم لیتری ارزان تر است قادر به نفس کشیدن نیستند از چهار گوشه مرزهای کشور قاچاق بنزین و سوخت صورت می گیرد و سرمایه های ملی تباه می شوند. شما را به ان کس که اعتقاد دارید یا ندارید پاسخ بدهید کجای این تولید خودرو مزیت اقتصادی برای کشور داشته است که حالا خیز برداشتید تیتراژ ان را به سه میلیون برسانید؟ کدام کشور جز سوریه و عراق از ناچاری مجبور به خریدن این ارابه های مرگ هستند؟ اخر این مردم و این کشور چه بدی در حق شمایان و حکومت کرده اند که مستحقق چنین بلایی از سوء مدیریت ساختاری شده اند؟ نسل های آینده این تباهی ها و سوء مدیریت های شمایان را نفرین خواهند و ننگ ابدی با شما خواهد بود. نظام و سیستم حمل و نقل جامع و مدرن مطالبه اصلی مردم برای صیانت از سرمایه های ملی، جان و کرامت و رفاه ایرانی و نسل های اینده است.

    نظرات شما -
    • باغبان
      0

      20درصد به جیب دولت و40درصد هم به جیب کسی میره که نباید اسمشو ببریم چون خیلی مقدسه و اعدام میشیم اگر اسمشو ببریم یعنی شما60درصد قیمت یک ماشین رو حساب کنی قیمت واقعیش به دست میاد

  • مهدی
    0

    من هم یک اجنبی هستم محاکمه

  • علی آقا
    0

    شماهم خیلی شیطونیدا؟دوس دارین روحانی ونعمتخواربامصاحبه تکراری!یادکرده وداغ ملتوتازه کنید؟

  • معترض
    0

    آقای نعمت زاده ....... درخواست کنندگان محاکمه دولت روحانی اجنبی هستند و شما و دولت بنفش تان فداکارترین و پرکارترین و به دردخورترین دولت تاریخ هستید و اصلا هیچ مسئولیتی در قبال وضعیت معیشتی مردم ندارید همه تقصیر اسراییل و آمریکا و این دلواپسان هستند که نگذاشتند شما برجام تان را به فرجام برسانید وارزانی و گشایش را به مردم هدیه کنید !!!!!!!!!!!!!!!! همه این ادعاها و بهانه هایتان در یک دادگاه صالحه بررسی خواهد شد و همه چیز عیان و روشن خواهد شد که اجنبی ها چه کسانی هستند .

  • ناشناس
    0

    خودتو ناراحت نکن سکته می کنی به جوونی رحم کن؟ دنیا ارزش نداره هرس نخور داغون میشی؟ اینجور پیش بره طلب کارم میشه خخخخخ

  • ناشناس
    0

    خدایا کجای جواب اینارو بدی زندگیم رفت تو بورس هیچی برام نمونده

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      اون کسانی که پارسال بورس رو خراب به فاجعه کشوندند نماینده های همین مجلسی بودن که خودتون انتخاب کردید. وقتی آمدند یکیشون گفت سود بورس با روح اسلام مخالف است. اون یکی گفت چرا بورس داره میره بالا. توی تلویزیون به طور علنی با بورس مخالفت میکردند در حالی که حال بورس خوب بود و بورس حت تاثیر جو روانی که همین ها درست کردند پایین اومد. و دیگری بازار دستوری تحت کنترل حقوقی هایی که از همین افراد در اتاق های در بسته خط و دستور میگرفتند. وگرنه با بالا رفتن سهام شرکت های دولتی هم دولت روحانی منتفع میشد و هم مردم. پس فریادتون رو بر سر کسان دیگری بزنید. اون ها هم باید بابت ایجاد جو روانی منفی در جامعه علیه بازار سرمایه محاکمه بشوند

    • لاری
      0

      بورس در هر کشوری براساس اطلاعات بازار که همانا داد و ستد باشد شکل می گیره در کشور ما چون همه کارها خصوصا کارهای اقتصادی به سیاست سیاست بازی و باند بازی گره خورده دیگه در اینجا منافع مردم و مصالح کشور اهمیتی نداره شما اگر نگاهی به حقوقی ها بیندازی فکر می کنی این حقوقی ها توی بورس کیا هستند همانهایی که اقتصاد کشور دردستان آنها هست شاید در اینجا دولت هیچ نقشی نداشته باشه

    • اخوند نخودکی
      0

      اون بالایی که کارشناس همه چی هست گفت بیایید.گولشو خوردیم

  • ناشناس
    0

    به مظلوم نمایی روحانی و دار و دسته او با محاکمه ی عادلانه پایان دهید!!! --- روحانی و دار و دسته او ، که 8 سال تمام با اصرار بر پیاده کردن تزهای ضد بشری مکتب زالو آفرین سرمایه داری غرب و با اصرار بر فرمان بر داری از نسخه های اقتصادی انسان ستیز صندوق بین المللی پول و بانک جهانی و سایر سازمانهای پولی و اقتصادی بین المللی ساخته و پرداخته ی آمریکا و غرب که برای چیره شدن بر سرنوشت و داراییهای کشورهای مستقل و ملل آزاده جهان ایجاد شده اند ؛ پول ملی ایران را تا آخرین رمق و آخرین نفس به پای دلار آمریکا و ارز های غربی بی رحمانه قربانی کردند و بد ترین تنگناها ی فاجعه آفرین را با ترفندهای منافقانه ی پلید و با اصرار بر پشت کردن به اصول راه گشای اقتصاد مقاومتی به ملت ایران تحمیل نمودند و برای خود ثروتهای نجومی اندوختند ، اگر در دادگاه های علنی عدل اسلامی محاکمه نشوند و به مجازات عادلانه نرسند ؛ پیویسته با دروغ و دغل مظلوم نمایی خواهند کرد و خود را حق بجانب نشان خواهند داد. مسئولان دولت جدید ج.ا.ا اگر با جدیت و سرعت برای بر پایی این محاکمه و رساندن آن به احکام عادلانه ی مستند و معتبر با ارقام و آمار و دلالیل علمی عینی اقدام نکنند اعتبار خود را نزد ملت ایران از دست خواهند داد و زمینه ساز ادامه ی ظلم و ستم و ادامه ی تنگناهای فلاکت بار کشنده علیه این ملت خواهند بود و در تاریخ ایران زمین ؛ بدنامی پاک نشدنی علیه خود به ثبت خواهند رساند. تعلل در احقاق حقوق ملت ایران و در تغییر ریشه ای سریع وضعیت فلاکت بار 8 سال تنگناهای ظالمانه ی دولت پیشین ؛ وفا داری دولت جدید به ملت را زیر سئوال می برد و مخدوش می سازد و همسویی با دولت پیشین به شمار می آید و نزد این ملت گذشت ناپذیر است . در صد روز اول دولت جدید در قدرت و برای جلب اطمینان و اعتماد ملت ایران اسلامی به وعده های انتخاباتی این دولت ، نشانه های چشم گیر با دوامی در عمل عالمانه برای حل معضل وابستگی ننگ آفرین ارزش پول ملی به دلار و حل ریشه ای مسئله ی کمر شکن تورم و گرانیهای نجومی روز افزون و در اعتراف عملی آشکار به حقوق حقه خداده ی ملت در کشور و ثروتهای آن باید دیده شود. دولت باید بداند و اعتراف کند که وجود و بقای کشور و دولت و نظام به وجود ملت گره ناگسستنی خورده است. تضعیف توانهای ملت ، در کشور ثروتمندی همچون ایران ، بی تردید تضعیف کشور و دولت و نظام است و سود این تضعیف به جیب دشمنان ایران ریخته خواهد شد و ننگ این تضعیف دامن همه ی مسئولان را خواهد گرفت . دشمنان بیگانه و درونی هرگز به کشوری که ملت آن تضعیف شده است رحم نخواهند کرد و رفتن زیر بار ترفندهای این دشمنان و دلخوش کردن به وعده و عیدهای دروغین آنان ؛ این تضعیف را بسود آنان تشدید خواهد کرد ... والسلام علی من اتبع الهدی

  • سجاد
    0

    اقا قبلا طوری بود که شاید گاه و بی گاه در مورد فلان مسِئول چیزی میشنیدیم 10 درصد درست و 90 در صد شایعه بود ولی حالا چی .... آقای نعمت زاده شما و امثالهم در دولت روحانی همه چیز رو علنی کرده بودید و علنا فساد میکردید و نیاز به فضا سازی رسانه ای و شایعه نبود عملکرد شما به اندازه کافی گویای همه چیز بود .

  • سجاد
    0

    خبر فوری اگر ایشان به واقع چهره اصول گرا بودند در دولت اصلاحات چه میکردند . اینا اسماً اصول گرا هستند رسماً حزب باد هستند .

  • ناشناس
    0

    سابق براین دروغگوئی در جامعه ما ننگ و عار بود ولی الان مدیران و مسئولین بخاطر مال دنیا مثل نقل و نبات دروغ میگویند ودر این سن و سال با وقاحت دست و پا میزنند برای چپاول مملکت اگر مملکت سیستم معقول مملکتداری با دستگاههای مطالبه گر میداشت این اشخاص و خانواده اینها با دروغ و دبل و جعل و تزویر و نیرنگ و فریب نمیتوانستند دست درازی به اموال و منابع مالی و اقتصادی این مملکت داشته باشند ولی افسوس که این اشخاص یکی و دو تا نیستند سال 57 انان که انقلاب کردند نیت پاک و منزه داشتند نیت انان تعالی و سر افرازی مملکت و مردم ایران بود و به جد پیرو حلال و حرام بودند که متاسفانه اکثرا زیر خروارها خاک مدفون هستند و جان خود را در این راه از دست دادند و تعدادی هم که در قید حیات هستند دایره قدرت مافیائی بال و پر انان را قیچی کردند و عزلت نشین شدند افسوس و صد افسوس از بی صاحبی که هرچه بر سر این مملکت و مردم میرود از بی صاحبی هست .

    نظرات شما -
    • مصطفی
      0

      آی قربان نوشته ات برم که عین واقعیات را گفتی درود بر شما ما مردم چوب بی سوادی و خرافات و بی عقلیمان را میخوریم و اسیر دست یک عده دروغگو شدیم

    • فریده
      0

      سپاس از کاربر ناشناس عین واقعیت را بازگو نمودید

  • هاشمی
    0

    ما بعد از انقلاب چیزی بعنوان خصوصی نداریم همه شرکتها و سازمانها ....دولتی هستند در نتیجه تمامی گرانی ها توسط خود دولت انجام میشه مثلا بنزین رو کی گرون کرد خود دولت بود وقتی از روی نادانی بنزین رو گران کردند یعنی توی کشور همه چیز گرون شد تمام گرونی ها به سوخت ارتباط پیدا می کند چون راه اندازی ساخت تولید هر جنسی یا کالایی با سوخت هست

  • نوبر
    0

    قاضی پرونده دخترتان عادل نبوده وحکم باطل صادره کرده ؟شما برخلاف اسم وفامیلتان هستید نه محمدی ونه رضا ونه نعمتزاده بلکه منبع ریا وتزویر ودروغ مثل اسلافتان هستید (معویه وابوسفیان و...)

    نظرات شما -
    • کامران
      0

      اسم بازی نکن.اسم ویژگی فردی را نشان نمیدهد.چند فرد با اسم سعید میشناسی ؟

  • ناشناس
    0

    ساختار کشور بعد از انقلاب بگونه ای هست که همه چیز از اقتصاد پول ملی و خورد و خوراک مردم در اختیار دولت هست با گذشت چندین سال از انقلاب با تحریمهای همه جانبه و بستن تمامی راههای اقتصادی به روی خودمان ما نه نفت می توانیم صادر کنیم نه کالای دیگری وقتی درآمدی برای کشور نداشته باشیم مجبوریم دست تو جیب مردم بکنیم و از هر راهی زندگی رو برای مردم با گرفتن مالیات با گرون کالاها و گرون کردن مصالح ساختمانی و هر چیزی خرج دولت از این راهها در بیاد یک نمونه کوچکش مسکن است وقتی همه کالای ساختمانی توسط خود دولت گرون شده مردم چگونه می توانند خودشون خانه بسازند پول اب برق گاز شهرداری دارایی که در دست خود دولت است و گرون کی می تونه جلو بیاد برای ساخت و ساز یک نمونه دیگر با گرون کردن بنزین تو کشور یعنی شما همه چیز رو گرون کردید

  • علی
    0

    اجنبی خودتی از سرمایه مملکت استفاده ابزاری کردی . شانس آوردی قوه قضاییه مقتدر دراین کشور نیست اگر کشورهای خارج بود این همه آزاد برای خودت نمی گشتی . ضعف کشور ایران نداشتن قوه قضاییه مقتدر است!!!!!

  • واقع بین
    0

    اجنبی مفت خور وطن فروش بیشتر به تو و امثال تو می خورد تا ما ....... محاکمه روحانی و وزرای خائن به زودی انشاا..

    نظرات شما -
    • آریایی
      0

      جناب واقع بین ؛ خودت خوب میدانی روحانی هم مانند سایر روسای جمهور پیشین کاره ای نبود !!!! تصمیمات و سیاستهای کشور در جایی دیگر گرفته و برای تصویب به مجلس و سپس برای اجرا به قوه مجریه ابلاغ میشه ؛ پس باید کسان دیگری محاکمه بشن !!!!!!

    • فرزند پاک ایران آریایی
      0

      فقط محاکمه روحانی خائن و وزرای خائن تر از خودش؟ به وا... که باید همه مسئولین مارا محاکمه و سنگسار کنند چون اکثر قریب به اتفاقشون نسبت به امام راحل(ع) انقلاب و شهدا خائنند

    • کل باقر
      0

      محاکمه روحانی باید بیک خواست ملی تلقی شود تا در دادگاه بسیاری از زوایای پنهان و مرموز سیاستهای پشت پرده برای مردم آشکار شود.داد از بیداد که در جمهوری خواست ملی یعنی در صف رای رفتن است و دیگه هویج.

    • به واقع بین
      0

      روسای جمهور تو ایران تدارکاتچی هستند تمام دستورات از جای دیگریه

  • محسن
    0

    باشه محاکمه کنید. اما محاکمه علنی. دادگا های شاه با تمام فساد و ظلمی که داشتند اونقدر مردانگی داشتند که محاکمه امثال گلسرخی که محکوم به اعدام شد رو کامل و به طور زنده از تلویزیون پخش میکردند . امروز دادگاه های ما چند نفر از صدا و سیما میروند اونجا تمام حرف های مهم قاضی و دادستان رو پخش میکنند. متهم در مقابل مردم حرف هاش شنیده نمیشه. نهایتا در حد یک جمله تقطیع شده . این هست دادگاه جمهوری اسلامی؟؟؟ اشکال نداره دادگاه آزاد بگزارید آدم ها حق دارند از خودشون دفاع کنند و دفاعیاتشون رو مردم بشنوند. این جمله تند و اشتباه رو گرفتند که این خواست اجنبی است.. و با نشر این جمله، مخاطب رو تحریک میکنند به درخواست محاکمه. ولی من شک ندارم اون کسانی که راس امور هستند جرات ندارند روحانی رو در دادگاه علنی با پخش زنده محاکمه کنند. حتی اگر موقع زدن حرف های روحانی اگر دوربین رو به جای نشون دادن تصویر روحانی سقف رو نشون بدهند باز هم جرات محاکمه ندارند. بسیاری از مصائب مملکت از اختیار دولت خارج بود . ولی روحانی که الان سعی میکنه خودش رو به عنوان کاندیدای رهبری آینده محفوظ نگه داره ( که البته محقق نمیشه) دیگران سعی میکنند او رو به کنار هل بدهند که راه برای کاندیدای اصلی خودشون باز تر بشه. حالا انشالله عمر رهبری فعلی تا ظهور آقا ادامه داشته باشه....

  • ناشناس
    0

    اگر روحانی ودوستانش محاکمه نشوند دیگر حقوق شهروندی وعدالت جایگاهی در ایران ندارد مکاکمه خواست اکثریت این اجنویان است از جمله شما دوست عزیز

  • م ف
    0

    سلام بی ادبی و تهمت زدن کار درستی نیست با دلیل و مدرک و باید ثابت کرد. مثل همین عضویت 250 شرکت. ایشان گفتند من عضو سه هییت مدیره بودم . همین رو ثابت کنند.نعمت زاده از مدیران خوب نظام بوده اگر در مجموعه اش تخلف شده باید در دادگاهه صالحه محاکمه بشه . سازمان بازرسی د دیوان محاسبات باید پاسخگو باشند و سایر نهاد های نظارتی.

    نظرات شما -
    • همه با هم
      0

      همه با هم سرشان تو یه آخوره

  • ورسک
    0

    جناب نعمت زاده، میخواهید نام معاونین قبلیت ، که چندتا از شرکت های شما، صوری بنام آنان است را بگم: حاج مصطفی طاهری نجف آبادی( از مدیران پتروشیمی که تقریبا همکاره تان هست.نامبرده نماینده مجلس ششم بوده )مهندس رهگذر کجاست؟مهندس مستجاب الدعوه کجاست و ...........) اینهمه ثروت تو گور میخواهی ببری؟......صدای کلنگ قبرت به گوش میرسه! بسسسسسه دیگه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شیخ الاسلام رو یاد رفت دوست عزیز

  • کاربر ناشناس
    0

    برنج آلوده و دارو فاسد رو شماها وارد نکردید!!!!!!!! پس بال در آورد خودش وارد شد؟!!!!! چه رویی دارند

  • ماریا مرادیان
    0

    آقا کدام خدمتت یکی رو فقط نام ببر چرا خیانتتون رو قبول ندارید از سن و سالتون خجالت بکشید ....بس کنید خائن ویران گردید مملکتو ببرید صداتونو با اون ظریف و حسن و فریدون چهل دزد

    نظرات شما -
    • ذوب در ولایت
      0

      خوب کمپود خیلی را نام برد تو نفهمیدی

  • محمد
    0

    الان که بیکار شده یاد گرفته چه کاری باید انجام بده 8سال دولت و ماشین سازی دستت بود چه کردی

  • وطنم
    0

    سگ زرد برادر شغاله هر جناحی فقط به فکر رسیدن به قدرته و سنگ خودشون به سینه میزنه، هموطن کمی تامل.......

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سگ معرفت داره ولی اینا همونم ندارن

  • ح-شمسي
    0

    وضعيت صنايع خودروي ما با كره جنوبي كه از ما عقب تر بود، اكنون چيست؟ قيمت هاي بسيار بالا، بي كيفيت، پرايد 30 ساله پژو 35 ساله هنوز توليد ميشود و با استانداردهاي جهاني بسيار فاصله داريم. مصرف سوخت بالا، الايندگي و ... كه قابل دفاع نيست و اگر تمام صنايع خودروئي ما تعطيل شود از محل صرفه جوئي بنزين حقوق كاركنان خودروئي قابل پرداخت است. اما چه مافيائي كه نميگذارد نه خودرو وارد شود و نه قيمتها متعادل گردد. پرايد ماكزيمم 60 ميليون و بيشتر نمي ارزد. اين وضعيت صنايع خودرو است كه آقاي نعمت زاده و همكارانش در اين كشور ايجاد كرده اند. اقتصاد ويران، رانت، فساد، تباني و ... نتيجه عملكرد دولت آقاي روحاني و ديگر دولتهاي همسو با اين جريان است. البته احمدي نژاد هم كم ضربه نزد به اين كشور. حال به چه چيز آقاي روحاني افتخار ميكني؟ وزراي بي لياقت او همچون زنگنه كه نفت را ويرانه كرد، آخوندي كه مسكن را به زمين زد و بورس را متلاشي، نوبخت كه پول ملي را به نكبت كشاند، جهانگيري و روحاني و فاميل ها چه بر سر اين كشور كه نياوردند. ارزش پول ملي بسيار كم شده، مقصر كيست؟ لابد مردم و نظامند. آقاي نعمت زاده از حقايق دفاع كن و بلائي كه مسئولين و نمايندگان فرصت طلب بر سر كشور آوردند.

  • ایرانی
    0

    درست میگه هر که سئوال کند که جمهوری اسلامی قرار بود به دادمحرومان برسد چرا همراه و همپای دزدان و مفت خوران شد صد البته که اجنبی و منافق است .مردم انقلاب نکردند که معیشت شان تغییر کند .مردم برای خدا انقلاب کردند چون خدا کس کسان بی کس است .آی مسلمان چند دهن گریه کنید که همسایه ایران هم برای کمک به خدا آمد همانطور که جمهوری آمد.با سوز گریه کنید تا عرش کمی بلرزد.

  • رضا
    0

    وقتی در ازای صدور مجوز احداث پتروشیمی ۵۰٪ سهام آنرا بنام خودت می زدی دزدی نبود دزد و خائن و عامل اجنبی تویی نه کسانی که دنبال رو کردن دست امثال شما هستند انشاا دزدها یکی یکی به دادگاه سپرده شوند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینها نیاز به دادگاه ندارند چون همه مردم حتی یک بچه فهمیده چکار کردن بااین مملکت باید برای زجر کش کردن اول کلا داراییهاشون رو ظیط کرد بعد به یک جزیره بی سکنه و دور افتاده تبعید کرد،گفتن رضاخان برد و خورد و مملکت رو به داد ولی از خودشون سوال نکردن ما چکار کردیم ،جزیره کیش چی شد و خلیج فارس صیدش به کی واگذار شد ،مردم شریف خوزستان چرا باید بی اب باشند و چرا هورالعظیم خشک شد

  • منتقد
    0

    طرفداران رئیس جمهور شش کلاس سواددار منصوبین بعنوان کاران مزد بگیر حمعند

  • سروش
    0

    اجنبی کسانی هستند که بارای ایرانی به قدرت میرسند وبرعلیه ایرانی اقدام می کنند درطول چهاردهه هرروزبدتراز دیروز بوده است

    نظرات شما -
    • سلام
      0

      لعنت به مسئولین کشور دیگه برای همیشه رای بی رای

  • ذوب در ولایت
    0

    واقعاً اونهایی که دم از محاکمه روحانی میزنند یک عده آدم مزدور و دستور گیرنده از استکبار و صهیونیسم و موساد و سیا هستند و منافع آنها در چاپلوسی و منافقی و انحصار طلبی هست . همشون کاسبان تحریم و بی سواد و بی شعور هستند و کلا با شعار و توهم سروکار دارند تا بودجه مملکت رو به چاپند

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      توی حسن فریدون دوست ، خیلی باسوادی ، که برجام نویسان با سواد تان ، تازه سوادشان و یا نه خیانتشان به زبان خودشان داره رو میشه.باسواد باشعور

    • سعید
      0

      ذوب درتوهم حالت خوب نیست،به دکترمراجعه کن،داری هذیان میگی داداچ

    • رحیم
      0

      تو چیه روحانی را دوست داری عدم مدیریت کرونا که منجر به فوت 600 روزانه می شد؟ اختلاس برادرش و وزرایش؟ دلار ۳۲۰۰۰ تومانی قیمت پراید ۱۳۰ میلیونی ؟ بابا یک مقدار چشم هاتون باز کنید رییسی دوماه آمده سرکار ۵۰ ملیون واکسن آورده قیمت دلار روز بروز داره می آید پایین

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    روحانی دوستت داریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فامیلشی!؟

  • عبدالله
    0

    الان کمپوت خورا وساندیس خورا میان اراجیف میگن

  • ع.ا.ق.م۷
    0

    قابل توجه نعمت زا... وهمفکرانش.ما نمیدانیم که این جملات: هشتک محاکمه حسن و..." را چع کسانی و با چه نیتس سر دادع و خواهند داد؟ وا ین کاردررسانه ها و...چقدردرسته یا غلط.اما مید انیم که همه مردم انقلابی و دوستدار مملکت و پیروان علی و اولادش(ع) به پیروی از آنها و امام راحل و آرزوی تمامی شهدا.اعتقاد و اصرار داریم: بایدعدالت درحکومت ج.ا.ا حاکم باشه و هرکسی به ویژه درپستهای بالاتر هر تخلفی کرده. باید در پیشگاه خدا....و قانون و مردم ...جوابگو بوده و درقبال هرخلافی که کرده مجازا ت بشه و این خواسته الهی چپ و راست و...ندارد.حسن روحا نی و ...که در برابر این قانون علوی کسی نیست. اما اگرنظرنعمتززز...همان جمله ای است که خبر فوری و...همگانی کرده اند. و تمام مردم هشتک کنتده(درست یا غلط) را اجنبی دانسته!!!!؟؟؟ برای ایشان و طرز فکر و ....بسیارمتاسفیم.اگر تفکر و نگاهش به مردم عدتلتخواه و.در طول ۴۰_ ۳۰ ساله حضورش در صدرپستها هم اینگونه بوده!! واقعا جای تاسفه که چه کسانی تصمیم گیر و... این کشور و ما مردم بوده اند.!!!! اجنبی دزد های بیت المال و شیفتگان کدخدا و غرب هستند که در۴۰سالگذشته و به مروربا نگرششان و کردار شان ایمان مردم به اعتقادات.ارزشها و انقلاب... را کم می کنند. و پر رویی هم میکنند و هنوز هم مدعی اند.خادم مردمند. خادم واقعی مردم رهبر و سردار سلیمانی ها و همدانی ها و همت ها و ...هستند.نه اشرافی گرایان معلوم الحال و بی درد و مرفه...

  • محمد
    0

    لعنت و نفرین خدا بر شماها که زندگی ما را به این روز انداختید .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      من یک جانباز هستم و مدت یکسال حضور در جنگ تحمیلی در تمام مدت یکسال حضور در جبهه ها خدا شاهد فقط موقع عملیات بوده . و به دینم پایبند هستم حال یقین کردم که ۹۹ درصد دست اندر کاران دروغ گو هستند در هر مسئله که تفکر میکنم جزئ پارتی رابطه دروغ چیز دیگری نیافتم . به قول خودم چند بار رفتم کربلا که در عراق برای پراید که سئول کردم چقدر خریدی حدود ۱۲ م آن موقع در ایران حدود ۲۲م بود بخاطر طبلیق تولید و در آمد ارز این یک خیانت به مردم نه تنها صنعت کارش دروغ بلکه همه...... هستند از برادران پاسدار که بعضی که تمام هشت سال تو جبهها بودند از بی رابطه ای سوختند وبعضی بخدا توی جبهه نرفتد به نام سردار بی نهایت استفاده بردند تمام بچهاش سر کار شاید ۲۰ نفر از بستگان نزدیک هم برده سر کار خدا میدونه هیچ ایمان هم نداره اوایل انقلاب وابستگی گروهکی هم داشته نه تنها ایشون به هر کجا نگاه نکنی به همین صورت هست تمام این مشکلات از بی ایمانی مسئولین است خود آقای طبری ضد انقلاب بوده چه شد کی رابطه بوده؟

  • کریمی قدوسی
    0

    بعد از رفتن روحانی و تشکیل دولت مردمی حضرت آیت الله العظمی دکتر سید رئیسی مد ظله العالی قیمت دلار و طلا و اجناس و ارزاق عمومی به شدت افزایش یافته است و دولت هیچ کاری انجام نداده است.

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      رکورد طلا وسکه و دلار با نرخ های ۱۶۰۰۰۰۰و۱۶۰۰۰۰۰۰و ۳۲۰۰۰ دست دولت بی تدبیر و اطرافیان ناامیدکننده اش بوده است ، از این قیمت‌ها به بالاتر را بیندازید گردن دولت جدید منم تاییدش می کنم

  • احمدی
    0

    اگه هر کشوری غیر از ایران بودی الان ۵ سال از اعدامت می‌گذشت و باید تیتر می‌زدند مرحوم نعمت زاده

  • حاج س.طوسی
    0

    شاید عوامل اسرائیل باشند

  • ایرانی
    0

    ممدرضا خان مال مردم خوار ! چطوره برئیس تان حسن خان وشما ودخترتان وهمدستانتان مدال بدهند!؟ ازهمان مدالهایی که آقای ظریف بخاطر برجامتان از رئیسش حسن آقا گرفت!؟ آخه شماها دراختلاس ورانت خواری وغارت بیت المال وجیب مردم خالی کردن،کاری شاهانه وکم نظیر،انجام داده اید.

  • منتقد
    0

    چرا درخواست محاکمه رئیسی را نمی کنید . بنا بر گفته فقیه عالیقدر مرحوم منتظری ایشان جنایتکارند

  • ناشناس
    0

    واقعا اگر واقعا عدالت بود شما ها به جای حکومت باید غاز می چرخاندند جناب نعمت زاده دخترت تو لواسان ویلای چند صد میلیاردی نداشت

  • متین
    0

    ملت ما لیاقتشان بیشتر از ان است که این دزدان بیت المال و حرامخور در مسند دولتشان باشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هر ملتی لیاقتش همان حکومتی هست که بر آن حاکم است. از ماست که بر ماست

  • رضا500
    0

    پدرم یک خودکاربیک خرید رفتم مدرسه گم شد فردا گفتم خودکارم گم شد خودکارمی خواهم گفت اگرنمی توانی ازخودکارت محافظت کنی مدرسه نرو! حالا دخترجنابعالی روچه حسابی 50میلیاردتومان جهت کمک انتخاباتی به حسن می دهد.جز جبران های بعدی؟#من یک اجنبی هستم زالوی پیر

  • کاربر ناشناس
    0

    دزدان همه می دزدند ویکی یکی از ایران خارج می شوند وفقط کلاه سر این ملت بیچاره می رود که مالش را می خورند وکسی جوابگو نیست

  • رازهای پنهانی
    0

    از این ببعد کاندیدهای ریاست جمهوری را از این رازهای مگو آگاه سازید تا بیخودی شعار مبارزه با فساد را در حنجره نیندازند

  • رسول
    0

    تویی که 4 الکی وزیر صمت بودی و دختر ت از بیت المال اختلاس کرده عوامل اجنبی هستی

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای نعمت زاده فقط در مقابل این پوچ وپلاچهایی که گفتی باید بگویم تررررررررررررررررررررر.

  • ناشناس
    0

    کلا مردم برای شما اجنبی هستند،این خاک بااین همه شهید و خون این همه جوان رو ارث پدری خودتون می دانید ،وای به حال اون روزی که همین مردم دیگه نتوانند تحمل کنند ،همین مردشما رو به اینجا رساندن و همین مردم هم شما رو از عرش به فرش خواهند کشید

  • ناشناس
    0

    اجنبی تو و روحانی و دولتش بود که جیب مردم فقیر رو خالی کردن فقیرها فقیرتر شدند ثروتمندان ثروتمندتر... ازخدا میخوام به عزای بچه هاتون بشینین. هرچند انقدر ثروت و مال حرام جلوی چشماتون رو گرفته ککت نمیگزه

  • عدالتخواه
    0

    مزدورانی امثال تو کاری میکنند که جوانان به بیکاری کشانده شوند و فساد ترویج شود و بزرگترین آسیب نطام جمهوری اسلامی امثال شما هستید

  • بنده خدا
    0

    خبر فوری هم نظرات رو گلچین می‌کنه.اینجا هم مثل نعمت زاده رانت بازی و عشقم می‌کشه و....... یه نظر توپ دادم ولی بی رانت بودم پخش نشد

  • مهدی
    0

    چقدرمن مهندس من مهندس میزنه !توخانواده تو مهندسی کردی ؟!که فرزندمئو نستون داروی مریضای ملت رواحتکارکرد حالاداره توزندون آب ختک میخوره؟حسن فریدون عالم وآدم میدنن جاسوس توهنوزقربون صدقش میری؟میشه دگه حرف نزنی فرزندان انقلاب خندشون میگیره ازمدیران اول انقلاب.

  • جمشید افشاری
    0

    حسن روحانی و بسیاری از دولت مردان او قطعا به کشور و ملت خیانت کرده اند و باید محاکمه شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها