امام جمعه زرندیه: کشورهایی که واکسن ساخت آمریکا را به مردم خود تزریق کردند، پشیمان شدند

امام جمعه زرندیه گفت: کشور هایی هم که واکسن ساخت آمریکا را وارد و به مردم خویش تزریق نمودند نیز به واسطه عوارض فراوان از جمله خطر مرگ بعد از تزریق از کار خود پشیمان شدند.

امام جمعه زرندیه: کشورهایی که واکسن ساخت آمریکا را به مردم خود تزریق کردند، پشیمان شدند

حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه که در مسجد صاحب الزمان برگزار شد، افزود: در حالی که شدت گرفتن موج پنجم کرونا موسوم به دلتا آمار ابتلا و مرگ و میرها را در تمام دنیا بالا برده است اما رسانه های بیگانه و وابسته به قدرت های استکباری و اشغالگر قصد دارند چهره ای از ایران نشان دهند که انگار فقط ایران درگیر کرونا و مرگ و میر است.

وی افزود: این رسانه ها و عوامل آنها همچنین تلاش می کنند تا بیانات رهبر انقلاب در مورد واردات واکسن ساخت امریکا و انگلیس را با سیاه نمایی به شکلی وارونه جلوه دهند در حالی که معظم له با شناختی که از دشمنی یکصد ساله این کشورها با ملت ایران دارند، فرمان منع واکسن ساخت آنها را صادر کردند و در مورد واردات واکسن قابل اعتماد از سایر کشورها نه تنها منع نکردند بلکه بر ضرورت این مساله در کنار توصیه به شتاب در ساخت واکسن داخلی نیز بارها تاکید داشته اند.

امام جمعه زرندیه اظهار کرد: البته برای ملت بزرگ و بصیر ایران که تجربه تاریخی صدر اسلام را دارد، این مسائل حل شده است زیرا همان کسانی که تبلیغ می کردند امیر مومنان حضرت علی (ع) نماز نمی خواند امروز در لباسی دیگر و عصری دیگر رهبر انقلاب که از سلاله امیرالمومنین است را متهم و مقصر قلمداد می کنند و به دروغ بیان می دارند که ایشان مانع واردات واکسن به کشور شده است.

وی ادامه داد: برخی می گویند که چرا موضوع واکسن را سیاسی می کنید؟ باید به این افراد گفت که این آمریکای جنایتکار است که با ابزار تحریم، نه تنها دارو بلکه حتی ورزش ایران را برخلاف همه پیمان نامه های بین المللی سیاسی می کند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مگر آمریکا قبلا مانع از واردات محصولات انرژی هسته ای برای تامین داروی هزاران بیمار سرطانی و همچنین دسترسی به داروی بیماران پروانه ای در ایران نشد؟

وی یادآور شد: در سالهای گذشته هم آمریکا حتی با وجود دریافت ده ها میلیون دلار پول واکسن آنفلوآنزا مانع از صدور آن به ایران شد و حتی منابع مالی ما را در یک دزدی آشکار بلوکه کرد.

خطیب جمعه زرندیه گفت: در موضوع کرونا هم نخست با هدف صیانت از امنیت بیولوژیک ملت ایران، اعتمادی به انگلستان و امریکا که سابقه تروریستی و تروریست پروری آنها محرز است، وجود ندارد و دوم اینکه اگر درخواست می کردیم و هزینه های آن را نیز می پرداختیم به احتمال زیاد همان اتفاقی می افتاد که در زمینه سفارش برای واکسن آنفلوآنزا رقم زدند.

وی افزود: کشور هایی هم که واکسن ساخت آمریکا را وارد و به مردم خویش تزریق نمودند نیز به واسطه عوارض فراوان از جمله خطر مرگ بعد از تزریق از کار خود پشیمان شدند.

منبع: ایرنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 49
  • حاج طوسی
    0

    لطفا نام کشورها را هم می گفتی.میگن سیاسیون و کارگزاران نظام،به واسطه امارات ،فایزر آمریکای ترزیق کرده اند. چقدر دروغ و تزویر و مکر و حیله؟

    نظرات شما -
    • @
      0

      فایزر فقط به بدن غرب گدایان جواب میده.

    • حاج طوسی
      0

      به @ ، میخای بهت برکت تزریق کنم شنگول بشی!!!

    • ناشناس
      0

      پس واکسن سیتوفارم هم فقط روی بدن چینی ها جواب میده دو هزار کشته بعد از تزریق واکسن سیتوفارم خود گواه این حقیقت است

    • به@.
      0

      توی شرقگدا،واکسن های سرورت پوتین را زدی؟ خط تولید واکسن روسی کجاست؟ ار قرار تحویل شصت میلیون دز واکسن روسی چه ؟ تحویلش گرفتی ؟فعلا فایزر خوب با بدنتان سازگاری دارد.

  • اسماعیل
    0

    ببخشید یکی از این کشورها رانام ببریدباباجون دیگه نمیشه کلاه سر مردم گذاشت.

  • آ
    0

    حضرات‌واکسن‌زدن‌جنس‌خوبشم‌زدن‌فقط‌واسه‌ما‌اخه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دویست هزار واکسن فایرز اهدایی امریکا و فرح را خودشون و اقازاد هاشون زدند بعد نوبت به ما که میرسه میگند این اخه جیزه

  • محمد.،
    0

    بِغیرازانگلیس وامریکا دشمن ایران روس وچین هستندکه شماها ببی اجازشون دست ازپاخطا نمیکنید وعاشقشونیدومردم ازاین دو ودوستانشون نفرت دارن

    نظرات شما -
    • م
      0

      انگلستان خبیث ترین استعمار گر و آمریکا رکورد دار جنایت و خیانت در جهان است

    • ناشناس
      0

      روسیه .و چین از امریکا و انکلیس حتی از اسرائیل بدتر هستند کی پول واکسن گرفت و واکسن به مردم ایران نداد ؟ روسیه کی با لاپوشانی و اخبار کذب این بیماری را در جهان پاندمی کرد ؟ چین کی واکسن های بی کیفیتش باعث مرگ مردم در ایران مبشه ؟ چین کی قرار بود دستگاه صنعتی تولید واکسن اسپوتنیک را به ایران بده اما زیرش زد ؟ روسیه کی داره نفت و گاز ایران را به بهای تحریم و قرارداد ۲۵ ساله به یغما میبره ؟ چین کی هر چی ماهی توی خلیج فارس بود را جارو کرد و برد و ماهیگیران ایرانی را به خاک سیاه نشوند ؟ چین کی معادن مهم ایران را داره راحت مثل اب خوردن غارت می کنه و میبره هیچکس از مسولان هم ککشون نمی گزه ؟چین و کی به خاطر بدهکاری نیروگاه هسته ای بوشهر را تعطیل کرده و ایران لا کمبود برق مواجه شده ؟ روسیه کی به خاطر برق ارزان که در اختیارشون قرار میگیره دستگاههای ماینر زیادی برای تولید رمز ارز به ایران آوردن و کل کشور را با کمبود برق مواجه کرده اند ؟ چین امریکا و انگلیس هر چه باشند کمونیست نیستند ببیند خودشان که مردمشان را واکسن زد ه اند مردم کشو های هم پیمانشان را هم از شر کرونا با ارسال واکسن نجات داد هان نگاه کنید به کشو رهای هم پیمان امریکا که یا واکسیناسبون نمام شده یا روز های اخرش را میگذرونه و یا در حال تزریق دز یاد آور هستند کشور هابی مثل اسراییل ،عربستان ،کویت ،قطر ،امارات ،بحرین ،عمان ،مردم افغانستان و پاکستان و عراق هم در حال تزریقند و .... نگاه خوشبینانه به روسیه و چین ما را به یاد همان شعر قدیمی می اندازد که ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان

  • مجید
    0

    خواهشا چرت وپرت نگین تو این اوضاع لطفا اسم کشورهاشو بگین ببینیم کدام کشورها پشیمون هستند از یک میلیون خانواده عزا دار که در پی بی لیاقتی شما عزادار شدن رو نرنجونید

  • پر روها
    0

    بابا چرا ول نمی کنید ، با ممنوع کردن ورود واکسن مردم را قتل عام کردید ، حالا به جای عذرخواهی و استعفا تز هم میدهید ؟

    نظرات شما -
    • پر رو
      0

      به جز انگلستان مکار و آمریکای جنایتکار از کشورهای دیگر منعی وجود نداشت

  • کلاغ پر
    0

    اینو کجای دلمون قراربدیم --حرف این اقا منو یاد حرف یه امام جمعه ---که حضور ذهن ندارم مال کدام شهر بود----انداخت به این مضموم که امریکا اگر خیلی مرده جلوی رشد دلارو بگیره که شده مثلا بیست هزارتومان-----ببین باکیا میخواهیم بریم بهشت جل الخالق--------

    نظرات شما -
    • ،،،،،،،،*****،،،،،
      0

      خداخیرت بده،چقدر بامزه هستی

  • ،
    0

    حاج آقا!امروز ، عصر اینترنت و ارتباطات است.گذشت دورانی که شما چرند بگویید و بعد مردم نفهمند که چرند گفته اید.

  • علی
    0

    از کودتای ۲۸ مرداد مطلبی نگذاشتی دنبال خبر های آبکی هستی؟خبر فوری ‌ننگت باد.

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      ننگ بر کسانی که به جای نگرانی نسبت به جان مردم هنوز دنبال اهداف پلید و کثیف سیاسی خودشون هستند!!!!!

  • رادی
    0

    اگر قم قرنطینه میشد ،اگر شایع کرنا بموقع اعلام میشد،اگر کرنا توطئه غرب تلقی نمیشد،اگر مناسک و مراسم های مذهبی تعطیل میشد،اگر با توانایی ساخت واکسن در کشور علمی برخورد میشد،اگر زیارتگاهها بسته میشد ،اگر یک بار با تملق های وزیر بهداشت برخورد میشد،اگر با جعلیات مخبر برخورد میشد،اگر به حرف پزشکان مملکت نه چاپلوسان توجه میشدو...اگر ورود واکسن از کشورهای بزرگ جهان آمریکا و انگلیس آزاد میشد و اگر جان مردم مقدم بر مسئله عراق و لبنان و سوریه بود و عزاداری ها تعطیل میشد ،اگر انتخابات تعطیل میشد،اگر در باره ویروس کرنا هر بیسوادی متخصص نمیشد،امروز روزی 500-600تا 2000نفر از مردم مظلوم و بیگناه جان خود را از دست نمیدادند.حال میدانی است که فقر و بیکاری و انواع فساد جولان میدهد و کرنا فراغ بال به کشتار مشغول است .اگر درد مردم یکی بود دردی نبود که مصایب از افغانستان هم بیشتر و گوش و توانایی مسئولان کرو کم است.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اگر رفتن به آنتالیا منع می شد اگر رفتن به شمال کشور ممنوع می شد اگر رفتن به سواحل دریا ممنوع می شد رفتن به جاده چالوس ،کندوان ، گیلان ، نمک آبرود و جشن عروسی ها ، پارتی های آنچنانی ممنوع می شد، چه می شد هرچند که ممنوع شد ولی کی گوش کرد !!!!!؟ بچه هیئتی ها ، زائران که گوش کردن ورعایت هم کردند حالا کی مورد سرزنش قرار می گیرد !!؟ بس کنید این همه گیر بی خود به هیئت و زائران ندید!!! زائران امام رضا که به حد اقل خود رسید و گاهی هم تعطیل وبسته شد!!! اربعین هم که فعلا برای ایرانی ها تعطیل شد کاروان های زیارتی به عراق هم تعطیل شدند .مناسک حج هم که تعطیل شد دیگه از چی می نالی !!!؟ برو آقا مردم دیگه منظورتان را فهمیدند حالا شما هی نق بزن !!!!

    • به علی
      0

      هیچ فرقی ندارند چه آنهایی که به شمال و انتالیا رفتند چه برگزارکنندکان مراسم عزا و عروسی و چه مسئولین بی کفایت و نادان و پاچه خوار همه احمق‌های مثل تو بودند.این قتل عام و جنایت علیه ایرانیان در تاریخ ثبت خواهد شد.

    • ایرانی آباد و آزاد
      0

      چرا اینگونه مردم را مقابل هم قرار داده و خودی و غیرخودی و بیخودی از مردم درست کردند و بهره برداری سیاسی و جناحی کرده و فقط عمر سیاسی کثیف خود را طولانی می کنند ؟؟؟ ما مخالف هئیت و عزاداری و مراسمات مذهبی نیستیم. ما مخالف برخورد گزینشی نظام و صدا و سیمای جناحی و بلندگوی نظام هستیم که دائما مقصر شیوع کرونا را مردمی می داند که در سفر و کنار دریا و پارک و ...... هستند و از دسته جات عزاداری و هئیت ها و مراسم تشییع جنازه ها نظام و حاکمیت و.... حتی صف بدبختی مردم و مرغ و واکسن و..... گزارش تهیه نمی کنه و نمایش نمیده..... ما در این شرایط با هر گونه تجمع چه سفر و دریا و خوشگذرانی و چه عزاداری مخالف و آن را به صلاح جامعه و مردم و سلامت مردم نمی دانیم و عاجزانه از مردم خواهانیم که رعایت و اینگونه دسته بندی و جناح بندی در مقابل مسائل علمی و پزشکی و بیماری و سلامت نداشته باشند

  • احمد
    0

    امام جمعه ای که دروغ بگوید خوندن نماز پشت سرش باطل است. چرا دروغ می گویید ایمنی واکسن فایزر آمریکایی ۹۷ درصد است انگلیسی ۹۵ درصد چینی ۹۳ درصد ایمن میباشد این آخوند از کجا در آورده است

  • ناشناس
    0

    درود بر جناب رادی با اشارات خوبش

  • وحدتی
    0

    گیریم همه ش درست،دیگه چرا واکسن کوواکس رو برگردوند.پزشکایه بدون مرز و برگردوند. واکسن اهدایی فرح رو کی استفاده کرده. در انتها ... خودتونید. چاپلوس

  • متین
    0

    حاجی اصلا لیاقت جواب هم نداری برو‌ بخواب

  • عباس
    0

    به عشق اقامون سرور و مرجع دینی جهان اسلام و ظهور امام زمان عج.صلوات

  • مدرنا
    0

    از عوارض مصرف همزمان فایزر و مخدر سنتی

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    میشه چند تا از این کشورها را نام ببری؟؟؟؟ فقط طوطی وار نوشته هائیکه از مرکز اونده را به خورد مردم میدن و خود هیچ تفکر و مطالعه ای ندارند !!! لعنت بر شما که کرونا و خرید واکسن را وارد بازی های کثیف سیاسی و تجاری خود کرده و جان مردم را به بازی گرفتید !!!

  • سارا
    0

  • ۶۸
    0

    تمام تریبونهای این مملکت متاسفانه به دست همین بیسوادان افتاده و بدتر از آن این متوهمان سکان مملکت رو هم بدست گرفتن. از ماست که بر ماست

  • کوروش کبیر
    0

    مریضی اینقدر دروغ میگی برکت خود ایرانیا کسی نزدن مجوز جهانی نداره فایزر داره کم خودتون ...کنید

  • پرتوی
    0

    آقای امام جمعه یه کم از روی عقل صحبت کن . کدوم کشور واکسن آمریکایی استفاده کرده پشیمان است اسم کشور را بگو. با این حرف ها خودت را ضایع می کنی

  • غضنفر چمچاره
    0

    ی سوال از حاج آقا .کشورهای که این واکسن آمریکای رو به حاکمانشون زدن چی اونا هم پشیمون هستن

  • بازمانده جنگ
    0

    خدایش خجالت هم خوب چیزیه از دروغ گویی روی شیطانو سفید کردین تورو خدا بسته مردمو ازبین بردین بیشتراز این با حرفهای غیر واقعیتون باعث ازار مردمو خانوادهای داغدار نشید بخدا مردم درک و شعورشان از شما بیشتره

  • .....
    0

    یعنی ایشون از زرند درباره آمریکا و واکسن آمریکایی خبر داره و نظرهم میده من افتادم به بع بع کردن بخدا....

  • ۰۰۰
    0

    مثل مادرت که اون شب به بابات نگفت سرم درد میکنه

  • ناشناس
    0

    فایزر دیگه معرف حضور هست

  • مهرداد سربندی
    0

    جان خودت الکی گفتند پشیمانیم. با این حقه خواستند کاری کنند که دیگران نخرند و همش گیر خودشون بیاد. شما ظاهرا اطلاعات سوخته و قدیمی دریافت کردید. اینجور شایعه پراکنی ها در رسانه های انحصار طلب اصولگرا مربوط به دوران روحانی بود . از روزی که رئیسی رئیس شده واکسن امریکایی و انگلیسی و حتی ... حکم آب حیات دارد. لذا رهبر فرزانه فرمودند از هر جا که ممکن است واکسن تهیه کنید. بنابراین خوبه شما هم با جریان انحصار کمی هماهنگ تر عمل کنید.

  • اریا
    0

    شرف اگه داشتی با این چرندیات مردم را به‌کشتن نمیدادی نمیدونم از جان مردم چه میخواهید مگر تو واکسن شناش هستی شما ها نخود هر آش هستین در مورد هر مسله ای نظر کارشناسی میدین خفه شو بگذار مردم زندگیشان را بکنن

  • کرگدن
    0

    داغ حسین را در سینه دارند اما ارزوی خلافت اموی را در قلب

  • ع
    0

    واقعاجای تاسف داره کسانی درتریبون ملی اظهارکظر وفضل میکنندهیچ تخصصی ندارندونظریه خودراارجح میدانند.شمادرمورددین واصول ان اظهارنظرکن نه درموردپزشکی یاهسته ای؟!!!!

  • شهرام.ر
    0

    ما که فقط سران خودمون رو دیدیم که از وارد نکردن واکسن آمریکایی و انگلیسی «بالاخره» پشیمان شده و ورود آنرا برای بقیه مردم آزاد کردند(واسه خودشون که از اول آزاد بود).

  • سامان
    0

    یکی توراست میگی یکی ننه قلی زرررررررررت

  • غصنفر
    0

    ملا زرندی،،،بتو چه!! تو، توی زرند ماستت رو بخور، از دهنت گنده تر حرف نزن.

  • ایرانی
    0

    چند کلام هم از مادر عروس .....

  • منتقد
    0

    اینها هم تقصیری ندارند و نمی توانند آزادانه نظر دهند و از خود فکر و مطالعه ای داشته باشند... فقط باید دستورات دیکته شده از مرکز و نظام را خوانده و به مردم بگویند و از خود اندیشه و نظر غیر هماهنگ و غیر گفته ستاد مرکزی ائمه جماعت تهران چیزی نمی توانند بگویند...!!!

  • ناشناس
    0

    فکر میکنه همه مملکت گوسفندای پای منبرشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها