نامه محمود صادقی به ابراهیم رئیسی درباره اعتراضات در خوزستان و الیگودرز

پیرو اعتراض ‌های مردم الیگودرز به وضعیت ناعادلانه انتقال آب از سرشاخه ‌های دِز، یک نماینده سابق مجلس با ارسال نامه ای به رئیس جمهور منتخب خواستار در اولویت قرار گرفتن رسیدگی به این موضوع در دولت آینده شد. 

نامه محمود صادقی به ابراهیم رئیسی درباره اعتراضات در خوزستان و الیگودرز

متن نامه محمود صادقی به ابراهیم رییسی به این شرح است:

به نام خدا
جناب آقای رییسی

رییس‌جمهور منتخب

با سلام و تبریک عید سعید قربان
نظر به بروز اعتراض‌های مردمی به وضعیت آب در خوزستان و اقدامات مقدماتی شما برای رسیدگی به این وضعیت، متذکر می‌شود زمینه‌ی این اعتراض ها در استان‌هایی که مبدأ انتقال آب بین حوضه‌ای هستند نیز وجود دارد.

بروز اعتراض‌های (۳۱ تیرماه) در شهرستان الیگودرز یکی از نشانه‌های آن است. زیرا اجرای پروژه عظیم انتقال آب از سرشاخه های دز، که در حوزه‌ی این شهرستان قرار دارد، به استان‌های اصفهان، مرکزی و قم موجب پیامدهای زیست محیطی و خشکی آب‌های بیش از ۱۰۰ روستا و عواقب اجتماعی، ازجمله مهاجرت روستاییان به شهر، شده سال‌ها است که مورد نارضایتی، اعتراض و بدبینی مردم به نظام و روحانیت (بلحاظ انتقال آب به قم) شده است.

اینجانب در زمان نمایندگی ام برای رسیدگی به این وضعیت پیگیری‌هایی کردم و در مهرماه سال ۹۷ همراه با کارشناسان ذی‌ربط از وزارت نیرو و استان لرستان بازدیدی از این پروژه داشتم که گزارش آن متضمن راهکارهای پیشنهادی برای ترمیم و جبران خسارت‌های ببارآمده، ذیلا تقدیم می‌شود.

خواهشمند است رسیدگی له این موضوع نیز با اولویت مورد توجه دولت آینده قرار گیرد.

با احترام
محمود صادقی

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • عدالت
    0

    کار از نامه و جلسه و وعده گذشته

  • سید حسین
    0

    کسی به حرف های شما و دیگر کارشناسان توجه نخواهد کرد.

    نظرات شما -
    • ............
      0

      کر شناس !!!!!!!

    • قاسم
      0

      واقعاً امثال این آدم‌های بی کفایت را کارشناس می‌دانید؟

  • حسین
    0

    شما وقتی پست و جایگاه داشتی نطقی نمیکردی حالا نطق تون باز شده اونموقع در حال مال اندوزی بودی وقت فکر کردن به مردم را نداشتید.

    نظرات شما -
    • رامین
      0

      کمی انصاف بد چیزی نیست! این بنده‌ی خدا قبلا نیز بدلیل همین انتقادات برای نمایندگی مجلس رد صلاحیت گردید.

  • ناشناس
    0

    قضایای خوزستان عمدی است در جهت اختلال در امنیت ملی توسط دولت روحانی ...... باید محاکمه شوند حضراتی که مسئولیت داشتند تا کار به اینجاها نکشد ...... این ها خودشان را بهترین مدیر می دانستند و برای خوشان حقوق های نجومی تعریف می کردند نمی توانستند این وضعیت را پیش بینی و حل و فصل کنند ؟؟؟؟

  • یوناس
    0

    آقای صادقی توی 4 سال نماینده مجلس دهم (تکرار) بودی چه غلطی میکردی میخواستی این نامه رو 4 سال پیش برای روحانی و وزیر نیرو بنویسی نه الان برای دولت بعدی امر و نهی کنی شما 4 سال نماینده در مجلس دغدغه تون کنسرت و حصر و روابط با آمریکا و سلفی با اجنبی و مسایل حاشیه ای بود تو باید بابت این قصور ها در خوزستان وزیر نیرو و حتی روحانی رو استیضاح کنی

  • قاسم
    0

    این حضرات اصلاح طلب مثل صادقی،عبدی ، زیبا کلام و غیره در طی ۸ سال حاکمیت مطلق اصلاح طلبان در ریاست‌جمهوری و مجلس کجای کار بودند و چکار می‌کردند که الان هرکدامشان برای خود کارشناسی شده اند و نظر و پیشنهاد می‌دهند؟ ای کاش در این مدتی که تنها فکرتان غارت ببت المال و بله گویان آمریکایی‌ها بود یک سر سوزن هم فکر مردم بودید

  • ............
    0

    آقای صادقی از دلسوزیتان ممنون ولی از 97 به بعد مهر سکوت به دهان زدید و الان همه شدید بلبل خوش الحان و وا مصیبتا سر می دهید

  • سید
    0

    شما اصلاح طلبان امروز یک دفعه از خواب بیدار شدید و بفکر مملکت افتادید انروز که بقول خودت گذارش تهیه کردی مرده بودی پیگیری کنی امروز یک دفعه یادت افتاده

  • رضا سان
    0

    واقعیت تلخه.کشور ما ( به جز مناطق شمال وَشمالغرب) تا چند سال دیگه پهنه کویر خواهد شد.این مسئله رو عوام مثل بنده فهمیدند چطور رجال سیاسی ایران توجه نکردند به گواه خودشون از چند دهه قبل میدونستند وحالا مسئله آب شده مسئله امنیتی...... به مولا دلمون خون از دستتون............

    نظرات شما -
    • رضا سان
      0

      خبر فوری: چرا پیامهارو کامل منعکس نمیکنید و کلمات و جابجا میکنید.

    • ناشناس
      0

      کسی کلمات رو جابجا نمیکنه. هر وقت میخواین کامنت بذارید، قبل از اینکه گزینه ارسال رو بزنید، یه دور بخونید، اونطوری متوجه اشکالات تون میشید.

  • وحید
    0

    چرا برای روحانی توی این ۷ سال که گند زد به کشور نانه نمی زدید،البته یکی از معجزات رییس جمهور شدن رییسی اینه که لالهای ۸ سال پیش زبون باز کردند( صادقی،مطهری، غرب زاده، عبدی،آشنا ،حسن خمینی و.....)

  • ح ز
    0

    عجب خودشون مشکل درست میکنند از اینور باز راه کارم میدن زرنگه بایک تیر چند نشان رومیخوای بزنی

  • دن کیشوت
    0

    تا کی می خواهند از سادگی و حجب و حیای قوم لر، سو استفاده کنند؟!

    نظرات شما -
    • اخوند نخودکی
      0

      تا قیوم قیامت

  • بنده خدا
    0

    همه میفهمن شما در دوره مجلس هم دنبال دیده شدن بودین ... عکس های سلفی و .... چقدر تذکر به دولت هم سوی خودتون دادین ... بانیان عدم نظارت بر روند دولت الان متذکر به دولت منتخب مردم میشن . خجالت هم خوبه. دولت مردمی منتخب از شما بهتر میدونه چه اندیشه کنه همین که قبل تحویل راه چاره و جلسه ویژه داره برای خوزستان و پیشنهاد استانداران ویژه و .... این آغاز دولت با عرضه است. به لطف خدا و ما مردم و رهبر عزیز دولت منتخب موفق خواهد بود. تذکرات شما شوآفی بیش نیست و دیر شده یاد مردم افتادین. توبه کنین. اینقدر کارشناس و نخبه و متخصص کنار دولت منتخب هست که فداکاری کنن تذکر نمیخاد .

  • ستم‌دیده
    0

    عتبات‌خوش‌گذشت‌حال‌وهولت‌کردی الان‌بازم‌ننه‌من‌غریبم‌بازی‌عوضی

  • دیدار
    0

    بس دیگه.... تو هم چیزی بلدی.... راستی نماینده بودی چه فکری برای مردم کردی؟؟؟ یکی از اقدامهای راهبردی که به درد مردم خوردرا بگو!!!!!

  • وحید
    0

    الان ازمدت هاقبل دارودستای دزدان مملکت .نقشه چیده اند کشورربه آشوب بکشانند تا از فرصت استفاده کرده از مملکت فرارکنند.چون می دانند ریسی بیاید اولین کاری که می کند دستورمحکم بستن مرزابرای جلوگیری ازفرار دزدان وخیانتکاران مملکت هستش برای همین ترس مسولان دزدباعث آشوب درکشورشده.

  • رضا
    0

    ضمن تشکر از آقای صادقی چرا این گزارش ازسال 97 تاکنون برزمین مانده توسط دوستان وهمفکران جنابعالی در دولت حالا به فکر افتاده اید ولی باز هم خوب است خدا قوت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها