یک صدم زحمتی را که برای کله پا کردن برجام کشیدید، صرف رفع تحریم می کردید

محمد مهاجری در توییتی خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: در دولت رئیسی ان‌شاءالله استراحت خواهید کرد.

یک صدم زحمتی را که برای کله پا کردن برجام کشیدید، صرف رفع تحریم می کردید

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در توییتی کنایه آمیر خطاب به شمخانی نوشت:

بعضی از عزیزان یک صدم زحمتی را که برای کله پا کردن برجام کشیدند، صرف رفع تحریم می کردند الان مشکل کم آبی خوزستان وجود نداشت. ضمن اینکه فرصت خدمت و بازی سیاسی این برادر عزیز نیز تمام شده و در دولت رئیسی انشاالله استراحت خواهند کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در حساب توییتری خود نوشته بود: امروز و پس از جلسه بررسی مشکلات خوزستان با رییس جمهور منتخب، امیدواریَم نسبت به جدیت ایشان برای حل مشکلات انباشته بیش از گذشته شد. همه باید با تلاش مضاعف برای به نتیجه رساندن تصمیمات راهبردی در مورد خوزستان گام برداریم. البته خشکسالی واقعیتی غیر قابل انکار است.

یک صدم زحمتی را که برای کله پا کردن برجام کشیدید، صرف رفع تحریم می کردید

منبع: خبر آنلاین

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • حبیب
    0

    هیچ زحمتی بدون پادش نیست ؟؟؟ بالاخره برای موفقیت در هر کاری باید زحمت کشید . عده ای هم با زحمت زیاد و شبانه روزی جلو پیشرفت کار تصویب برجام را گرفتند تا با افزایش تحریمها بیشتر کاسبی کنند .

    نظرات شما -
    • عبدالله
      0

      برجامي كه به قيمت حراج مملكت باشد بدرد نمي خورد

  • علیرضا
    0

    آقای مهاجری عزیز ما تا وقتی شما دوستان را داریم دشمن خیلی اهمیت ندارد

  • ایرانی
    0

    این اوباش که به اسم سیاستمدار وراجی میکنند تا کی میخواهند در خریت خودشان باقی بمانند . برجام را که ترامپ نابود کرد و مرد بی کفایت دولت هم در همان زمان حتی آب خوردنمان را به برجام گره زد ، حالا احمقها هم دارند همان سخن را بلغور می کنند و آب خوزستان و نابسامانی های موجود را که انشاء انگل یس و آمریکا بود و آقایان به بهترین شکل املا کردند به گردن دیگران می اندازند . بی شرفی هم حدی دارد .

  • اصغر
    0

    بعضيها تمام هنرشون اينه كه عادت دارن مثل پيرزنها فقط قرقر ميكنند

  • قلندر واقعی
    0

    درود بر شرف برجامیون لعنت خدا بر ضد برجامیون البته گناه را فقط به گردن شمخانی نیندازیم مصلحت نظام و مجلس باصطلاح انقلابی و دولتهای موازی و در سایه و کیهان شریعتمداری همه این دلواپسان اقلیت تندرو سهیم هستند بر علیه برجام

  • ناشناس
    0

    شب دراز است و .‌....

  • ناشناس
    0

    واقعا متاسفم باید گریه کرد که چنین دیگاهی دارد به جای دست دادن به هم برای رفع مشکلات مردم زدن این حرف ها گستاخی به ملت است ما هم مرید انقلابیم جناب اقای مهاجری مشکلات مردم با این حرف ها حل نخواهد شد امام زمان تو به داد ما برس امین یا رب عالمین

  • ص _ ن
    0

    جناب محمد محا جری . شما از نیرنگ کشورهای سلطه گر . خبر داری یا نداری . کشورهای بیگانه از طریق برجام می خواهند ایران را با فشار زیر سلطه ببرند . اگر ایران رادوست دارید ذلت را نه پزیرید . بگو مرگ بر آمریکا .

  • ندا
    0

    مملکتی که ریش بلند، جای مدیریت اصلح را بگیره، همین میشه... خدا نجاتمون بده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها