اصولگرایان خوش خیم در کابینه رئیسی/ عضو جبهه پیروان: امیدوارم نه جلیلی معاون اول شود نه نیکزاد

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: به نظر می‌رسد کابینه آقای رئیسی، فراجناحی است و غیر از این هم نمی تواند باشد.

اصولگرایان خوش خیم در کابینه رئیسی/ عضو جبهه پیروان: امیدوارم نه جلیلی معاون اول شود نه نیکزاد

محمدعلی ابطحی، چهره سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که آیا پیش می کنید کابینه رئیسی اصولگرا است یا فراجناحی؟، گفت: من فکر می کنم کابینه آقای رئیسی، کابینه اصولگرای خوش خیمی باشد یعنی تندرو نیستند و فکر نمی کنم خارج از چارچوب اصولگرایی باشند.

ابراهیم رئیسی با «دولت فراجناحی» تندروها را کنار می زند؟

او درباره گمانه ها درباره جایگاه معاون اولی، وزارت کشور و وزارت خارجه دولت اینده عنوان کرد: در این باره اطلاعات ویژه ای ندارم اما به نظر می رسد که آقای مخبر شانس بیشتری برای معاون اولی دارد. درباره دو وزارتخانه دیگر هیچ فکری ندارم. تصور می کنم آقای حسینی تاش بیشتر از آقای باقری کنی برای وزارت خارجه شانس داشته باشد.

امیدوارم نه جلیلی نه مخبر و نه نیکزاد معاون اول نشوند

احمد کریمی اصفهانی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در پاسخ به این سوال که آیا پیش می کنید کابینه رئیسی اصولگرا است یا فراجناحی؟ گفت: به نظر می‌رسد کابینه آقای رئیسی، فراجناحی است و غیر از این هم نمی تواند باشد. یک رئیس جمهوری که مکتبی و تابع ولایت فقیه است باید در کابینه فراجناحی، شایسته ها را انتخاب کند تا بتواند برنامه‌هایش را پیاده کند.

ابراهیم رئیسی با «دولت فراجناحی» تندروها را کنار می زند؟

او در پاسخ به این سوال که گفته می شود رقابت برای معاون اولی بین نیکزاد، مخبر و جلیلی است، گفت: به نظر می رسد هیچ کدام از اینها نباشند امیدواریم فردی توانمندتر برای انجام کارها انتخاب شود.

کریمی اصفهانی در پیش بینی از وزیر کشور و وزیر خارجه دولت آینده براساس گمانه های مطرح شده، گفت: بستگی دارد در میان معرفی هایی که صورت گرفته، چه کسی شایسته تر باشد. نمی‌توان در این باره پیش بینی خاصی داشته باشم.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کیان
    0

    اصولگرا خوش خیم و بد خیم نداره همشون طرز فکرشون عین گروه طالبان است تازه طالبان کار به فضای مجازی ندارد جلیلی اول در مورد پیشونه سوختش برای مردم بگه که ما هم راه انقلابی شدن

  • مش جمعه
    0

    این دولت فراجناحی که نیست اتفاقا جناحی ترین دولت ایران خواهد بود.

  • مورچه
    0

    اصلاحطلب واصولگرانوبتی ثروت ورفاه واسایش ملت را غارت میکنند ب هیچکدام امیدی نبوده ونیست دلخوش کردن ب این حزب حماقتی بیش نبوده ونیست

  • میلاد
    0

    فقط باید مسئولین مقتدر تو این دولت بیان، باید پاکسازی بشه از اون بی کفایت ها

  • رضا محمدی
    0

    باسلام بنظرم ضمن اینکه همه عزیزانی که برای جایگاه معاون اولی آقای رئیسی در رسانه ها مطرح میشود قابل احترام هستند دکتر محسن رضایی که دارای سوابق درخشان و توانمندی بسیار خوبی است شایسته ترین گزینه معاون اولی است و میتواند در دولت آقای رئیسی منشآ خیر شود و به دولت ایشان کمک کند سایرین آقایان در کابینه و وزارتخانه ها عضو شوند

  • وطن دوست
    0

    واقعا با این سه گزینه رای ما به بیراهه خواهد رفت. آخه مگر پست معاونت پخش نغل و نبات است. مردم از آزمون و خطا خسته اند و متنفر! آخه اینا چه پتانسیلی دارند که میخواهید حاکم بر سرنوشت مردم و مقدرات این کشور نمود!! یادتان باشد برای هریک از این پستها چقدر شهید داده ایم . کسی طلبکار ملت نیست. همه بدهکارند و آقای رییس جمهور آینده بدهکارترین است. از آزمون و خطا پرهیز شود. فرا جناحی تصمیم بگیرید و انتخاب کنید. ملاک انتخاب ژست گیری طلبکارانه نباشد. وزارت یا معاونت ریاست جمهوری با مدیریت در ستاد اجرایی بسیار متفاوت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها