آيت الله خاتمی در خطبه های نمازجمعه تهران:

انقلاب اسلامی بدون امام خمينی(ره) هويت ندارد/ما با فضای مجازی مخالف نيستيم

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامي ايران بدون امام خميني(ره) بدون هويت است.

انقلاب اسلامی بدون امام خمينی(ره) هويت ندارد/ما با فضای مجازی مخالف نيستيم

به گزارش سايت خبرفوري به نقل از خبرگزاري تسنيم، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران، با اشاره به عدم حضور آیت الله موحدی کرمانی در نماز جمعه این هفته تهران گفت: آیت الله موحدی کرمانی عذری برایشان پیش آمد و از بنده خواستند که خطبه‌های این هفته را برعهده بگیرم و چون احترام سخن برزگان بر همه ما واجب است،‌ بنده این درخواست را پذیرفته و در خدمت شما هستم.

وی همچنین درباره حادثه نفتکش سانچی و جان باختن خدمه این نفتکش افزود: حادثه نفتکش سانچی بسیار سخت و تاثر برانگیز بود و ما به خانواده‌های عزیزانی که در این حادثه شهید راه خدمت به وطن شدند تسلیت عرض می‌کنیم.

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی و نقش امام خمینی در این پیروزی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی بدون هویت است در واقع شخص امام خمینی شناسنامه انقلاب اسلامی به حساب می‌آیند.

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه تاكيد كرد: خواست مردم ما فضای مجازی سالم است و ما با فضای مجازی مخالف نیستیم

وي تصريح كرد: امروز شاهد فعالیت‌ کانال‌هایی مثل تلگرام و اینستاگرام هستیم و برای جلوگیری از مغلطه‌گری‌ها باید بگویم که ما با فضای مجازی مخالف نیستیم.

امام جمعه موقت تهران اظهار كرد: با وجود ملتی که رهبری آنچنان دارد که حتی دشمنان می‌گویند دوراندیش‌ترین رهبر جهان است و چنین ملتی وفادار دارد، هیچ مشکلی به جا نخواهد ماند و همه مشکلات حل خواهد شد.

خاتمي خاطرنشان كرد: 45 سال است طلبه هستم و به مردم عزیز می‌گویم که یک ریال از حقوق ماهیانه که نامش شهریه است از بودجه دولتی نیست، بلکه از سهم امامی است که این مردم و متدینن می‌دهند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها