بادامچیان: رئیسی با یک کلمه، تکلیف مناسبات جدید ایران و آمریکا را مشخص کرد!

اسدالله بادامچیان گفت: با شهادت شهید بهشتی، انقلاب اسلامی وارد یک نقطه عطف در تاریخ خود شد و لیبرال‌ها به همراه منافقین نام خود را به عنوان جنایتکار جنگی در یاری رساندن به ارتش بعث به ثبت رساندند.

بادامچیان: رئیسی با یک کلمه، تکلیف مناسبات جدید ایران و آمریکا را مشخص کرد!

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای امام (ره) در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال ۶۰ و هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و ادامه داد: حمایت آمریکا و سه کشور شرور اروپایی از منافقین یک رسوایی حقوق بشری است.
بادامچیان افزود: غرب در حالی از منافقین حمایت می‌کند و به آنها پناه داده است که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران توسط این سازمان تروریستی به شهادت رسیده‌اند.

وی در ادامه از شهید بهشتی به عنوان پایه گذار دستگاه قضایی و نیز مدیر و تدوین‌گر قانون اساسی یاد کرد و گفت: شهید بهشتی در عمر کوتاه خود پس از انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام داد و قانون اساسی در مجلس خبرگان با مدیریت او به سامان رسید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین شهید بهشتی را بنیانگذار حزب جمهوری اسلامی توصیف و اظهار کرد: کادرهای بزرگی که در حزب جمهوری اسلامی تربیت شدند تاکنون خدمات عظیمی در مجلس، دستگاه قضایی و قوه مجریه ارائه داده‌اند و همین جریان نیرومند است که طی ۴۰ سال گذشته در برابر جریان نفاق و جریان لیبرالیسم در کشور قد علم کرد و آنها را به زباله دان تاریخ سپرد.

وی آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان دانست و گفت: آمریکا با حمله به عراق، افغانستان و سوریه و کشتن صدها هزار نفر از مسلمانان بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

بادامچیان تصریح کرد: آمریکا اخیرا با بستن سایت شبکه‌های العالم، المسیره، اللوءلوء، فلسطین الیوم، نباء و الکوثر می‌خواهد جلوی افشای جنایات و اقدامات ضد حقوق بشری خود را بگیرد.

وی اضافه کرد: آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی سهیم است و نمی‌خواهد مردم جهان از طریق جریان آزاد اطلاعات از این جنایات مطلع شوند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگرچه آمریکا مخالف آزادی بیان است اما شبکه عظیم جریان مقاومت با وجود این محدودیت‌ها به وظیفه اطلاع رسانی خود ادامه می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خو درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری و واکنش غرب به نتایج این انتخابات خاطرنشان کرد: امروز در غرب عزا گرفته‌اند چون قرار است یک دولت انقلابی و جهادی روی کار بیاید.

بادامچیان یادآور شد: انتقال آرام قدرت در ایران با نتایج انتخابات اخیر نشان داد، در ایران مردمسالاری دینی حاکم است.

وی تصریح کرد: غرب متوجه شد که یک ضلع رقابت در ایران سرمایه اجتماعی خود را از دست داده است اما مردم همچنان در صحنه حضور دارند و دولت خود را در چالش‌های پیش‌رو حمایت خواهند کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین درباره اولین نشست خبری رییس جمهور منتخب گفت: رییسی پاسخ‌های منطقی و درستی به سوالات خبرنگاران داد و به ویژه آنجا که با یک کلمه «خیر» تکلیف مناسبات جدید ایران و آمریکا را مشخص کرد.

وی در ادامه درباره مذاکرات وین اظهار کرد: مقامات آمریکایی با تصریح به اینکه حاضر نیستند تحریم‌ها را بردارند تکلیف ما را در قبال مواضع تجاوزکارانه واشنگتن مشخص کردند. آمریکا صریحا اعلام کرده است مسیر خصومت ورزی با ملت ایران را ادامه می‌دهد و طبیعی است ما هم راه مقاومت را انتخاب کرده‌ایم و از آن کوتاه نخواهیم آمد. در این معرکه، آمریکا است که در نهایت مجبور است کوتاه بیاید و به تعهدات خود برگردد.

بادامچیان تاکید کرد: اینکه آمریکایی‌ها گفته‌اند یا باید بر سر همه چیز توافق شود یا توافقی در کار نیست، زدن زیر میز مذاکره است.

منبع: اقتصادنیوز

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 31
  • کیان
    0

    آقای رئیسی چون شش کلاس سواد بیشتر نداره هنوز یاد نگرفته چه جور صحبت کنه پوتین با آن همه تحریم با بایدن دیدار کرد چون متعهدو قسم یاد کرده بهترین ها را برای کشور و مردمانش را بخواد آقای رئیسی مسؤل 80 میلیون ایرانی هست نباید نظر شخصی بدن اونم به خاطره اینکه تحریم هستن

    نظرات شما -
    • 000
      0

      ایرانی ؟ !!!!!!!! اصلا ایران و ایرانی براشون ارزش نداره

    • هادی
      0

      من کارگر هستم با حقوق دو میلیون و هفتصد هزار تومان پسرم تقاضای دستگاه بازی پی اس فور کرده قیمت گرفتم با بازی و دسته و غیره حدود 11 میلیون تومان میشه یعنی حقوق 4 ماه من و به دلار امریکا میشه حدودا 43 دلار یعنی یک کارگر امریکایی با حقوق نصف روزش میتونه برای بچش این دستگاه رو بخره ننگ بر شما ننگ بر شما

    • مهناز
      0

      خدا یه عقل به شما بده با درایت حرف بزن از هر کوچه وخیابان می گذری نگاهی به اسم آنها وعکس جوان هایی بیانداز که به خاطر زور گویی همین آمریکا زیر خاک هستند آمریکا اگر به آن سواری ندهی،دوست نداره سر به تن ما باشدکشوری مثل مصر مشکلی با آمریکا واسرائیل نداره برید اقتصاد وکشورش را بررسی کنید ما ایرانی ها یکبار به علم ودرایت خود نمی نازیم فقط دوست داریم سختی نکشیم ،فشار هم تحمل نکنیم خیلی شیک ومجلسی زندگی کنیم ،کسی هم به ما زور نگه بابا بیدار بشید خیلی ابتدایی فکر می کنید ، یکی به اطراف خود وکشور های اطراف نگاه کنید تا متوجه بشید همین اروپایی ها هم مضحکه آمریکا هستند آمریکا یک شیطان است ،

    • خخخح
      0

      مهناز !واقعا مه نازی؟؟خوب مصر هم یک کشور مسلمانم!!مسلمان تر از ما!!مگه جریان جهنم مسلمان رو نشنیدی؟؟

  • مفردی
    0

    رفتار ایران مقاومت نیست ،مقاومت یعنی نشان دادن قدرت در مقابل یک نیرویی اما ما قدرت نشان نمیدهیم ،ما ضعف نشان میدهیم آن هم در همه عرصه ها ،52 درصد مردم ما در انتخابات شرکت نکردند ،کارگران حقوقشان زیر خط فقر است ،در عرض یک سال واحد پولی ما 200% افت کرد و حتی خودروسازی ما نتوانست به وعده های خود عمل کند ،همه اینها نشان دهنده این هستند که ایران دست قدرت را ندارد و قطعا مقاومتی درکار نیست ،به نظر من اسم این عمل مخالفت است آنهم به قیمت از دست دادن خیلی چیزها از جمله آسایش مردم

  • مردم
    0

    فعلا بتازید

  • یکی از مردم
    0

    پس اگه جنگ هم راه افتاد با همون ده درصدی که بهتون رای دادن برید بجنگید چون ما دیگه نیستیم..شک نکنید مردم تنهاتون میذارن

    نظرات شما -
    • مهناز
      0

      ده درصد نیستیم می جنگیم ،شما ناراحت نباش دیروز دایی وعموهایمان شهید شدند ما امروز پای کاریم اما امریکا هیچ غلطی نمی کند انسان های ترسو همیشه از یاد خواهند رفت ما نمی ترسیم

    • ناشناس
      0

      خانم مهناز ديروز فقط دايي وعمو هاي شما فقط شهيد شدند؟؟؟؟؟ ما مردم عادي شهيد نداديم؟؟؟؟ خون نداديم؟؟؟؟ گوشت دم توپ نبوديم؟؟؟؟ موقع شهادت ما رو با خودتون حساب ميكنيد موقع ناراحتي و اعتراض مي شيم ترسو؟؟؟؟؟ يا جات خيلي گرمه يا قراره با اين حرفا جات رو گرم و نرم كني. اوني كه انقلاب كرد و ازش محافظت كرد و جنگيد كل مردم ايران بودن از جاي ديگه اي نيومده بودن كه الان نشستين تقسيم ميكنيد.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این کس در شان ریاست جمهوری ملت بزرگ ایران با این سطح سواد و سابقه و روابط دیپلماتیک نیست !!!!!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    اطلاعاتی از مناسبات جهانی و کشورها و روابط بین المللی با این سطح سواد ندارد !!! ملت بیچاره و بدبخت سالهای سخت تری در پیش دارند!!!!!

  • ایران زمین
    0

    آقای بادامچیان خودش را بخواب زده نمیشه بیدارش کرد! بنده روز ۲۸ خرداد رای دادم ولی ولله پشیمانم اشتباه کردم. این افراد ملت را فراموش کرده اند.

    نظرات شما -
    • مهسا،،،،ایراتی
      0

      دیدی عزیزم اینا رو نشناختین،،،اینا به قول یه مثال ترکی هست که خیلی معنی،خوبی داره،اینه،،،،به خرگوش میگن بدو.به روباه میگن بگیر،،،،ای بابا اینا میخوان ملت رو انقدر اذیت کنن ،،،که تو خونه خودمونم از اینا اجازه بگیریم آب بخوریم

  • مورچه
    0

    قیافش شبیه بادمجانه نه بادام

  • صبور
    0

    اگرازاین ((نه))برای سفره ومعیشت مردم بی کاری جوانان ،رفع موانع ازدواج جوانان ،گرانی ها،تورم ،بی ارزش شدن پول ملی،رفع مشکلات صادرات ،ودریک کلمه رفاءجامعه ایرانی سودومنفعتی باشد بسیارعالی است ولی اگرفقط یک ژست سیاسی باشدهبچ ارزشی ندارد.

  • تراب
    0

    فعلا ۱۷%را ۴۸%درصد حساب کنید الحساب

  • صدرا
    0

    اینکه می ترسید با آمریکا رودر رو شوید نشانه ضعف است جناب بادامچیان از چی میترسید میترسید شیطان بزرگ شما رو بخوره یا اینکه این دشمن فرضی رو برا اهداف اشتباهتون نیاز دارید همونجور که آمریکا برا فروش بیشتر اسلحه به شما نیاز داره

    نظرات شما -
    • بهمن امامیان
      0

      آخه اینا چکاره ان که بجای 80میلیون نفرحرف میزنن.مردم هم که عین گوسفند بعععععععععع

  • علی
    0

    واقعاننگ .من بازنشته هستم قول داده بودم برای پسردوچرخه بخرم هرجارفتم کمترازشش تومن پیدانکردم اونم چینی ..تایوانی ازهفده میلیون شروع می شود .بازبگوتحریم اثرنداره.واقعا تنگ ......

  • 'گوجه
    0

    عسکراولادیها رفتند نگفتن چقدر مال مردم تو حساب دارن لااقل تو بگو قبل از آنکه بری پهلو استادت.

  • الکی
    0

    اقای بادامچیان مردم هر روز بیچاره تر و بدبخت تر می شوند فلاکت سراسر کشور رو گرفته تا کجا میخواهید پیش بروید . اختلاس ، دزدی ، فحشا ، خود فروشی ، فقر ، بیکاری ، گرانی ، تورم و... لطفا سرتون رو از داخل برف بیرون بیارید .

  • ناشتاس
    0

    راستی توصیه جدیدی نداری یه مرغ خریدیم خیلی کم تخم میکنه میشه یه گوسفند هم بخریم دیگه وضعمون خوب میشه بله رییسی با ژرف نگری فراوان وبا سواد بالا پروژه جدیدی راه انداخت و مثل اشغال سفارت وبه اسارت گرفتن دیپلمات‌ها امثال رییسی سمت میگیرند ومردم روز به روز فقیر تر خدا از همه تان نگزرد

  • معیار واقعی
    0

    بگو خونت کجاست و چند متره تا بگویم انگیزه ات از این حرفها چیه !!

  • آشنااااا ایرانی
    0

    خبر از اوضاع مملکت نداری ای بیخبررر ،وای برشما ،،،خبررررراز اوضاع مردم نداری،،،همه چی آرزو شده ماهی ۳ تومن حقوق ماست خداروشکر ،،،میگذره مغازه اجاره ست،،،قسط بانک ،،قسط یه بانک دیگه ،،،مالیات،،،خلاصه شکرخدااا،،،ولی خیلی چیزاها آرزومنه ،،که همون آرزو میمونه ،،،روزگار میگذره ،وای بر حال شما،چرابه جای ۸۰میلیون تصمیم می گیرین،مرد حسابی ببینم باماهی ۶۰۰هزار تومن میتونی زندگی بچرخوتی،،،

  • ترازو
    0

    هنوزکه برمسندقرارنگرفته که کاری انجام داده باشه تابرسه به مذاکره سوال خیلی ناشیانه بودکه ایشان بخواهندبهش جواب بدهند

  • محسن
    0

    آقای دکتر سید آیت الله العظمی رئیسی برجام را پاره کرده و به زباله دان بیندازید.اجرکم عندالله صنف طلا فروشان

  • ضربعلی
    0

    اولا وقتی رفتی خواستگاری چند تا سوال جواب دادی مگر اول ازدواج‌کرده بودی.بهترین گزینه این است که‌همین اول جلوی قلدر وایسی و نگذاری دم تکون بده .الان آقای رییسی بهترین کار را کرد.الان مشخص بعضیها به خاطر رسیدن به ثروت حاظرند وطن را بفروشند و جلوی آمریکا رقاصی بکنند.بدانیم اگر جلوی آمریکا سرخم کردیم دیکر هیچ از مملکت چیزی نمیماند.مگر آقای رییسی دوچرخه و کالاها را گران کرد.شما در فضای مجازی توهین به شعور ملت وتوهین به مردان پهلوانی میکنید که نگذاشتند الان کشور ما بشود سوریه ولبنان وافغانستان وعراق.بیشتر گرانیها کار خود افراد ی هستند که کالاها را احتکار میکنند.سیاست مدار قهار هیچ موقع اول دستش را به یک زورگو نمیده.میزاره زورگو‌ دستش را برای التماس دراز کنه.ایرانی بودن یک افتخار.شما نمیدانید در خوزستان ما هنوز روستاهایی داریم با امکانات زیر صفر ولی همین مردم با خدماتشون دارن به شماها کمک میکنند و بیشترین شهید را برای این مملکت دادند.بیایید در شهرستانهای خوزستان بگردید ببینید مردم دلوار چطور در کوه ها دارند با بدبختی زندگی میکنند.لر وترکهای قشقایی وعربها ومردم عشایر چهار محال با سختی دامپروری وکشاورزی میکنند و چند سال دارند ضرر میدهند ولی بیشترین خدمات را به جامعه‌میدهند.اگر برای رفاه میخواهید با آمریکا صلح کنیم بدانیم آمریکا برای ما‌رفاه نمی آورد اون برای ما بدبختی میاره .با کشت مواد مخدر در افغانستان آمریکا تمام جوانان مارا داره نابود میکنه.چرا درک نمیکنید بودجه سرازیر است ولی خود خودیها این بودجه ها را حیف میل میکنند‌ و قشر کارگر وکارمند را نابود کردند.ایراد در خودمان است چرا چون احساسی هستیم و میخواهیم با دلسوزی رفتار کنیم .اگر احتکار لو بره به جای تشویق مامورین به آنها اهانت میکنیم اگر مدیری درست کار کنه اون را برکنار میکنیم و اگر انسانی درست کار کنه اون را تخریب میکنیم.الان مد شده هر کسی برای منافع خودش دیگران راتخریب میکنند‌.الان فصای مجازی واینترنت داره عابروی انسانهای پاک وبی گناه را میبره ومتاسفانه کسی جلوی این افراد را نمیگیره.ما اگر کسی دیگرهم رییس جمهور میشد ازون میخواستیم جلوی آمریکا وایسه ودست دوستی ندهد.من از خانواده جانبازان هستم ولی هیچ امکاناتی تا الان ندیدم وبرای ارق وطن پرستی خیلی اذیتم کردن وای مانند یک مرد ایستاده ام وبه فرمایش مولا علی هرگز زیر بار زور نمیروم وحاظر نمیشوم با آمریکای برده دار دست دوستی بدهیم.عزیزان عزت وکرامت دست خودمان است چرا خودمان را کم میشماریم ویک حکومت زورگور را میستاییم.آمریکا به مردم خودش رحم نمیکنه چه برسد به ماها.به امید روزی که ضعف خودمان را با بی تدبیری نخواهیم جای دیگر درست کنیم.ایران مهد دلیران است و قدر کشور را بدانیم .یاعلی

  • یالثارات
    0

    اقای رئیسی هنوز روی زمین سفت راه نرفته بذار دو بار دامدار و کشاورز و بیکار بریزن بیرون بعد قربون صدقه شون هم میشه قراربود برجام پاره بشه چی شد اقای عراقچی هر هفته تو وین پلاسه

  • زیدی
    0

    مردی همیشه یا درخواب ویا در اوهام .

  • غیر قابل نشر
    0

    چی شده سرو کله زیر خاکی ها دوباره دارد نمایان میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها