علم‌الهدی: به وصیت امام راحل مردم را به پای صندوق رأی بیاورید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این آدم‌هایی که ژست سیاسی در این مملکت می‌گیرند و با مقام معظم رهبری زاویه دارند و خود را ارادتمند امام نشان می‌دهند، دروغ می‌گویند و تقلب می‌کنند.

علم‌الهدی: به وصیت امام راحل مردم را به پای صندوق رأی بیاورید

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست در موضوع تقوای عملی از نظر تعامل با جوانان بود؛ توصیه و سفارشی که به تقوا می‌شود مهم حاکمیت تقوا در عرصه زندگی در تمامی ابعاد به ویژه در ارتباط با دیگران است.

وی گفت: در مسئله تعامل با جوان اعضای خانواده وظایفی دارند که لازمه تقوای عملی، عمل به آن وظایف است؛ یکی از مشکلات بزرگی که جوانان در دوران جوانی و سرآغاز جوانی با آن روبرو هستند مسئله ابهام در زندگی است. جوان در ابتدای جوانی در برابر میولات و گرایشات و خواسته‌ها و نوع اندیشیدن نسبت به زندگی با یک عرصه سیاه و ظلمانی و تاریک روبرو است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: یک سلسله اندیشه‌ها و خواسته‌ها در کانون فکر جوان همزمان با جوانی است؛ وجود این خواسته‌ها با افکاری که در مغز جوان است زندگی را برای جوان تبدیل به یک رویای افسانه‌ای می‌کند و برای وی این ابهام شکل می‌گیرد که آیا این رویای افسانه‌ای که در ذهن وی شکل گرفته از نظر درآمد و اشتغال و کسب و کار و تشکیل خانواده با این امکانات برایش مقدور است؟

آیت الله علم‌الهدی در ادامه با اشاره به سالروز رحلت امام راحل افزود: ایشان در دل مردم حیات داشت و نمونه بارز آن جریان 15 خرداد است، آن روزی که اعلام شد دژخیمان امام را دستگیر کرده‌اند، مردم جانها را در دست گذاشتند و با سینه خشک در مقابل گلوله داغ ایستادند و 15000 شهید دادند و این ثابت کرد حیات امام در جان مردم است.

وی با تصریح بر اینکه رحلت امام، یک مرگ طبیعی نبود گفت: امام از نظر ظاهر از چشم‌ها غایب شد اما حاکمیت اندیشه امام باقی ماند؛ در همان سال‌های ابتدایی رحلت امام، یک سیاستمدار آمریکایی گفت امام بر جامعه و کشور خود حکومت می‌کند زیرا فکر وی حاکم بر جامعه است؛ تا به امروز نیز منظومه فکری امام بزرگترین جریان و خط راهبردی اداره کشور است و در انقلاب امام براساس این منظومه فکری امام در حال توسعه و گسترش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: عامل این بقای این حاکمیت و منظومه فکری امام که جامعه ما را در شکل راهبردی اداره می‌کند چیست؟ این عامل فقط یک نقطه است و آن خلافت به حق و جانشینی بجای رهبر عظیم و حکیم انقلاب اسلامی است. امروز سالروز سی و دومین سال رحلت امام است. مردم با همه قدرت ایستادند و مجاهده کردند و شهید و جوان دادند و حقشان بود بجای امام خداوند خلیفه و رهبری نصیب مردم کند که امامت امام را تا به امروز ادامه دهد.

آیت الله علم‌الهدی تصریح کرد: مردم به عشق امام، جوانان خود را دادند؛ این آدم‌هایی که ژست سیاسی در این مملکت می‌گیرند و با مقام معظم رهبری زاویه دارند و خود را ارادتمند امام نشان می‌دهند، دروغ می‌گویند و تقلب می‌کنند. فکر می‌کنند امامی که از دنیا رفته قابل مصادره شدن است. کسی که با رهبری زاویه بگیرد با خود امام زاویه دارد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در روزهای نخست پس از رحلت امام فرمودند برای چنین روزی همه دنیا برای ما برنامه داشت و خود ما برنامه نداشتیم؛ دنیا حساب می‌کرد روزی که امام نباشد انقلاب تمام می‌شود و منافقان و آمریکا برایش برنامه داشتند و تمام مستکبران دنیا و عوامل و مزدوران دنیا برای آن روز ما برنامه داشتند اما خودمان برنامه نداشتیم زیرا نمی‌توانستیم تصور کنیم روزی ما باشیم و امام باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: خدا برای ما برنامه داشت؛ برنامه‌ای که خدا برای ما طراحی کرده بود این بود که جای امام یک رهبر حکیم رشید که تمام سیره عملی امام را پیش ببرد برای ما ذخیره کرده بود و تمام خلاءهای ما در نبود امام، تامین شد.

آیت الله علم‌الهدی تصریح کرد: آن روزی که وجود مقدس امام از دنیا رفتند، اصولی داشتند و امروز می‌خواهیم بدانیم آن اصولی که امام داشتند امروز در چه شرایطی است؟ آن روز اصل مهم استکبارستیزی بزرگترین اصل امام بود. روزی که امام از دنیا رفتند منطقه غرب آسیا در تیول آمریکا بود و جریان فلسطین به عنوان نقطه مبارزاتی جنگ با استکبار در یک انتفاضه‌ بود اما قدرت فلسطینی‌ها فقط سنگ‌پرانی بود.

وی تاکید کرد: امروز غرب آسیا در تیول حلقه مقاومت است و آمریکا از غرب آسیا اخراج شده و حرف اول را در منطقه امروز اسلام و جمهوری اسلامی و این نظام مقدس می‌زند.

خطیب جمعه مشهدمقدس در ادامه با اهمیت انتخابات در سیره امام راحل خاطرنشان کرد: امام راحل در وصیتنامه خود می‌فرمایند: «وصیت من به ملت شریف این است که در تمام انتخابات، در صحنه باشند و اشخاصی که انتخاب می‌کنند روی ضوابطی باشد که اعتبار می‌شود. همه مسئول سرنوشت کشور و اسلام هستند و این مسئله مربوط به نسل حاضر و آینده است و چه بسا در برخی مقاطع عدم حضور گناهی باشد که در راس گناهان کبیره باشد.»

آیت الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: ایشان تاکید دارند رئیس جمهور از طبقه‌ای باشد که محرومیت محرومان را لمس کرده و در فکر رفاه آنان باشند. بهترین عمل برای شما این است که امروز تصمیم بگیرید وصیت امام را عمل کنید و وصیت امام را ترویج کنید. اگر هر متعبدی در روز 28 خرداد 10 نفر را پای صندوق رای بیاورد ارادتش به امامش عملیاتی است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 107
  • ربیع
    0

    اگر کرامت و معیشت مردم را حفظ میکردند اموال انان را به رانتخواران و اشراف هزار فامیل نمیدادند و اینهمه دروغ از دولتیان هر روز از صدا و سیما واز زبان ریییس جمهور نمیشنیدند مردم خودشان میآمدند جالب است حتی تا همین امروز هم این اوضاع ادامه دارد......

    نظرات شما -
    • مرادی
      2

      انسان به امید زنده است انشاالله با انتخاب یک دولت شایسته اوضاع اقتصادی سروسامان میگیرد

  • ۰
    0

    چرا فقط حرف های ایشون را میذارید؟مگر بقیه استان ها امام جمعه ندارند؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      ایشون همیشه بیشتر از کوپونش حرف میزنه

    • رها
      2

      سایت خبر فوری دنبال ایجاد حساسیت است و بعضی هم سریع جوگیر می‌شوند

    • ناشناس
      0

      رها خانوم چه ربطی به سایت خبر فوری داره؟ همه سایت ها همینن، خودتون هم میدونید که علم الهدی نفوذش بیشتره و صحبت هاش مهمتره

    • حق
      1

      چون فقط وفقط ایشون حرفای عجیب وغریب میزنه ....

    • غیر قابل نشر
      0

      آخه این مثلا" بهترینشونه

  • عباس
    0

    کارشون بجای رسیده که برای رای دادن، به التماس افتادن ما بخاطر محرومان و خودمون روز ۲۸ خرداد در خانه میمانیم. تا شماها از یاوه گویی دست بردارید.

  • بیسواد
    0

    تو حرف نزن بابااااا... مردم وکیل و وصی نمی خواهند ، تو برو از داماد جونت حمایت کن !

  • محد
    0

    بزرگترین ضربه را شما به اسلام و رهبری می زنید که هر روز یک فتوایی از خود می دهید و مثل شاه دستبوس دارید

    نظرات شما -
    • ایرج
      1

      من به علم الهی و دیگران کاری ندارم به عشق رهبرم رأی میدهم.

  • غریبه
    1

    تنها راستگویی فعلی کشور احمد علم الهدی احمد خاتمی و احمد جنتی

    نظرات شما -
    • دوست
      0

      ۴۳سال و اندی راست گفتند

  • محد
    0

    امام خمینی وصیت نکرد حرمت ها را نگهدارید آیا شما عمل می کنید

  • ایرانی
    0

    مردم میخوان اعتراض کنند این همه دزد و مفت خور از کی وارد مملکت شدند و این سرمایه های افسانه ای را از کجا آوردند.؟چرا باید اکثریت گرسنه و فقیر و قلیلی پول پارو کنند و...اگر اعتراض نکنند دزدی ها و چپاول همچنان باعث افزایش فساد افسار گسیخته بیشتر میشه .صبر هم حدی دارد جوانان تا پیری در زیر زحمت والدین نان میخورند و در روستاهایی مردم هنوز بعد از 42 سال در کپر و حلبی زندگی میکنند.شما در اطراف خود قیمت آپارتمانهای لوکس را میدانید این نشان از عدالت دارد یا دزدی گر وهی که زمین را حتی به قیمت متری میلیارد هم خریدارند بعد بعضی از شب تا صبح در خانواده در یک اطاق تو سر هم میزنند .مردم صاحبان مملکت هستند که گویا بعضی مردم را فقط در هنگام رای یاد میاورند.مردم کشوری بدور از زندان و اعدام میخواستند .مشکلات و معضلات مردم بسیار و روز به روز بازار چاپلوسی و تملق و دروغ و حیله و نیرنگ فراوانتر میشه آیا طبری را میشناسید .؟مشت نمونه خروار

    نظرات شما -
    • مهسا
      1

      هیچ بهانه‌ای نباید مانع رأی دادن شود دشمنان ایران از رأی ندادن ما خوشحال می‌شوند.

  • جواد
    0

    ایشان باز هم از هندسه و زاویه حرف زد!!!! مگر ممکن است کسی با کسی زاویه نداشته باشد؟ مثلا خود شما مگر با امام ۱۸۰ درجه زاویه نداری؟ حالا هی پر حرفی کن!

  • ایرانی
    0

    مردم ایران رشیدند و نیاز به قیوم ندارند . بی تاثیری رای خود 42 ساله ازمودند . این بار دعوت از جانب هرکه باشد با نه بزرگ مواجه خواهد شد ...

  • وظیفه شناس
    0

    چشم قربان کجا بریم بهتره هرچی شما بگی بابامم هم چندساله مرده اونم میارم چشم

  • مهری
    0

    چون تو گفتی نمییام

    نظرات شما -
    • ع
      2

      شرکت در انتخابات هم یک حق است و هم یک تکلیف

    • به ع
      0

      لطفا از دین سوء استفاده نفرمایید.

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر لاریجانی تایید صلاحیت بشه معنیش اینه که تنها راهیه که مردم رو میشه کشید پای صندوق اصلاح طلبان و طرفداران روحانی که میخواستن رای ندن میان که به لاریجانی رای بدن طرفداران احمدی نژاد که نمیخواستن رای بدن از ترس رای آوردن لاریجانی مجبور میشن بیان به آقای رئیسی رای بدن به این میگن سیاست بازی نه انتخابات مردمی و دمکراسی بعد هم میگن دشمن ببینه که مردم چقدر از رای دادن استقبال کردن اگر راست میگین در برابر لاریجانی احمدی نژاد رو هم تایید صلاحیت کنین تا ببینین چه کسی پیروز انتخاباته اقای رئیسی با تمام خوبیهاش اگر رئیس جمهور بشه یعنی خواستن از منصب قضا برداشته بشه و کسی نباشه چوب لای چرخ بعضیا بزاره

  • رضا..
    0

    ملت به خاطر رفتار و گفتار امثال شما قهر کردند شما برید کنار ملت دوباره برمیگرده.

  • مورچه
    0

    خوبه که شماهستی وموجب خنده مردم میشی چه خوب خبری فوری بهت میگه ایت الله

  • کمالی
    0

    به همین خیال خام باشید!!!.دهن مردم رو سرویس کردید معیشت مردم رو به حدی رسوندید که با این حقوق کارگری کارمندی فقط میشه نون خالی و قبض آب و برق و گاز و تلفن رو بشه پرداخت کرد!!! گوشت و مرغ و میوه و ماشین و خونه و ... بماند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      خدا لعنت کند کسانی را که ملت رو بدبخت و فقیر کردند و موجب شرمساری مرد خانواده جلوی همسر و فرزندانش شدند

    • هما
      0

      من چون مطمئنم اگر حاج قاسم بود رأی میداد به عشق حاج قاسم عزیز رای میدهم

  • H
    0

    آقای علم الهدی به زورکه نمیشه مردم وبه پای صندوق آورد کدوم وصیت نامه مانه دیدیم ونه شنیدیم اگه عرضه دارید احمدی نژادوبیاریدجلوهمه میان رای بدن مطمن باش مشارکت هم خیلی بالا می‌ره آبروی نظام هم به خطرنمیفته

  • ابراهیم حامدی
    0

    بخاطر رای دارید التماس میکنید .امروز فرداست که بگید وحی نازل شده رای بدید .نگرانی تو و امثال تو بخاطر حفظ خودتونه .مردم نظام را و مملکت را دوست دارن ولی بدون حضور تو و امثال تو.

  • رضا سان
    0

    طرز تفکر شما وامثالهم با افکار جوانان زاویه داره( شدید) شما خودتان را کنار بکشید خوده مردم میدانندچکار کنند اینقدر از بالا به مردم نگاه نکنید من فقط بخاطر تو به رییسی رای نمیدم چی میخواهی از جون ما

    نظرات شما -
    • شاهین
      1

      ما به علم الهی کاری نداریم چون ترامپ از رأی ندادن ما خوشحال میشه ، رأی میدهیم.

  • گربه نره
    0

    خدايا شكرت كه براي ما برنامه داشتي و الان اينيم...

  • مهدی
    0

    مگر اقای خاتمی نگفت این یه رفراندوم است به جمهوری اسلامی پس بشین ونگاه کن .چه به روز این مردم اوردین شما که این گونه به خروش آمدن .

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      1

      به مهدی،،،،مگر آقای خاتمی وهم قطاران ایشان 32سال در راس دولت نبودند مگر خاتمی از روحانی حمایت نکرد. بانی وضع موجود نارضایتی اجتماعی ریزش های موجود قهر مردم ازصندوق همه وهمه،،،،،،،قصوراصلاح طلبان است

  • غریبه
    0

    جناب علم الهدی.. یه روزی دنیا برای ما برنامه داشت که خاتمی رئیس جمهور بود رفسنجانی خطیب نماز جمعه ... اما امروز که خطیب نماز شما هستید که حدیث من درآوردی جعل می فرمائید و حسن کلید رئیس جمهور هست که ذره ای جسارت ندارد . و اقتصادی که بعلت رانت و چپاول و تند روی افرادی چون شما در حال جان کندن است و مردمی که زیر بار فقر و تورم کمرشان خم شده است .. دنیا رو ما هیچ حسابی نمیکنه

  • کیان
    0

    مگر شرکت هرمی هست که یک نفر ده نفر را بیاره پایی صندوق رای؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اینجا هرمی جرم نیست و تازه پاداش هم داره؛ احتمالا کیک و ساندیس

    • نیما
      1

      نیازی به این حرف ها نیست اگر کسی مختصری شرایط زمان و مکان را بشناسد در انتخابات شرکت خواهد کرد

    • ناشناس
      0

      من خود دانشگاه امیرکبیر تدریس میکنم میدانم چه خاگی توسرم بریزم اینهارا به مورچه بگو

  • دوستداررهبری
    1

    یکی دراین مملکت نیست که به این مستتاب بگه حرف نزن باباتوکه از مقام رهبری بیشترنمیفهمی مملکت رهبرداره تو چکاره ای که داری جوانان رو نسبت به نظام بدبین میکنی دست بردار از سیاه نمایی مردم روازدین بی دین کردی بخدا به دامادت بگو که شما شدی شانتازگر مملکت جان جدت برو یک ماهی هیچی نگو

  • کاربر ناشناس
    0

    فکر قیامتت باش

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    حکومت زور و زر و تزویر.....

    نظرات شما -
    • ع
      0

      برای پایان دادن به دولت تزویر رأی میدهیم

  • کاربر ناشناس
    0

    هر چه بیشتر حرف بزنی مردم دلسردتر میشن

  • ابی رئیسی
    0

    علم خان این روزها نه کسی به حرف تو گوش میده نه وصیت کسی... خودتون هم خوب میدونین

    نظرات شما -
    • بهمن
      1

      ما به عشق حاج قاسم رأی می‌دهیم

    • زرد
      0

      ما به خاطر شادی دل تتلو رای نمی دهیم

  • شهرام.ر
    0

    مردم به زور چوب هم پای صندوق های رای نمی آیند.

  • ستاره
    0

    کاشکی وصیت امام رو همه جا عملی میکردی علم الهدی،،،، اونجا که میگه رای ازاد هس،، اونجا که میگه برق و اب و. گاز مجانی هس،، اونجا که میگه به هر کسی رای ندین و هر کسی رو با انتخاب اشتباهتون به مجلس نفرستین،،،،، اونجا که میگه مرفهین بی درد از مردم نیستن و در برابرشون ایستادگی کنین و هزاران خطابه دیگر

    نظرات شما -
    • ش.ع
      0

      اگر مستند جمله امام را پیدا کردی جایزه داری.

  • عزیز
    0

    بعضی هامثل علم الهدی اگراظهارنظرنکنن مردم بیشتردرانتخابات شرکت می کنن باتوجه به ظاهر ونوع دیالگوهاوادبیاتی که ایشان دارن باعث می شن مردم لجبازی کنن ومخالف گفته های این اشخاص عمل کنن لذابه کاندیدای موردحمایت ایشان پیشنهادمی دهم برای جلب حمایت مردم ازایشان درخواست کنید تا28خردادسکوت رارعایت فرمایند.

  • رضا
    0

    علم ! چند بار گفتم حرص نخور؟؟!!!! به نظر میرسه کمی لاغر شدی حرص نخور، دامادت رئیس جمهور شده رفته حالا ۲۰ درصد و ۲۹ درصد زیاد فرقی نداره

  • دروغ خان
    0

    شما از درون زندگی ملت ایران چه می فهمی از چی خبر داری ازچی میگی چارتا مفت خور دوروبرتون نشستن فک میکنین اینا همه ملت ایرانن

  • زرد
    0

    خواهشا تو تا انتخابات حرف نزن که مشارکت کم میشه

  • کاربر ناشناس
    0

    دیگه چی تکلیف وظیفه شرع خون شهدا وصیت امام اگر بر حق هستید چرا با تهدید و ارعاب مردم رو پای صندوق میارید

    نظرات شما -
    • شاهین
      1

      هیچ کس تهدید و ارعاب نکرده و نخواهد کرد الکی کامنت ندهید

    • متفاوت
      0

      انگ کفرزدن بزرگترین تهدیده.

  • ایرانم
    0

    پدرم همیشه می گفت فرزندم پله رو هروقت می خواهی بشوری باید از بالا به پایین آب بریزی نه از پایین به بالا بخاطر اینکه چرک وکثافتو آشغال از بالا با آب بیاد پایین وته فاضلاب بره پدرم همیشه درست می گفت

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اوووووف چی گفته پدرت دمش گرم

    • سید علی
      0

      بالاخره فهمیدید این مردم هستند که رای نمیدهند ،نه منافق ،نه آلبانی نشین ،نه خائن،پس کلاهتان را بالاتر بگذارید

  • رامین
    0

    غیر از این آدم امام جمعه دیگه تو کشور نیست؟زرشک

    نظرات شما -
    • ا .م
      1

      امام جمعه بازم داریم ولی خبر فوری دنبال تحریک است

  • علی
    0

    هاااااا هیکلا نگاه!!!!

  • زرگانی
    1

    درود بر آلیتالیا علم الهدی منافقآن غلط کردید که لبیکی نمیگویی شما سر سفره انقلاب نشسته ای بله همین شما کامت گزاران بی ریشه پیشه همه باید رای بدهید در غیر اینصورت حق اظهارنظر ندارید درود بر علم الهدی

    نظرات شما -
    • ،
      0

      لطفا از اسم جناب زرگانی سوء استفاده نکنید

    • به زرگانی زرگانی بخون زرگانی
      0

      زرگانی موضع تونو مشخص کنیدشما اصلاح طلب هستید یا اصول گرا

    • ناشناس
      0

      اقای زر گانی دیگه چه باید گفت

  • متفاوت
    0

    حرف تاوان دارد بزرگوار.اشخاصی که جنس نسیه میگیرند اگرپس ازمدتی تسویه حساب نکنند ونرخش رانپردازند مسلما دیگه جنس به او نمیدهند.نمازفقط برای راز ونیازنیست ، کمی درخلوت قبل و پس ازنماز باخود بیاندیشید که ایا عوامل شما نرخ رای های قبلی را که جمع کردند وگرفتند به صاحبانش پرداخته اید یانه.؟خدا اگربخواهد شما راحفظ بکند حتما چنین خواهد کرد احتیاجی به دلواپسی نیست.

  • محمود
    0

    مردم را بیاورید پای صندوق ها اگر هم نیامدن با زور بیاورنشون حق ندارند نیایند پای صندوق ها امر امر ماست

  • عشق محمود احمدی نژاد
    0

    بابا داماد گلت شده رییس جمهور . یعنی رییس جهور قرار داده شد . برو حالشو ببر

  • یکی از مردم
    0

    اتفاقا چون تو گفتی بیشتر مطمئن شدم که نباید رای بدم

    نظرات شما -
    • مهسا
      1

      یه عشق شهدا وحاج قاسم رأی می‌دهیم

    • بمهسا
      0

      ولی آیا شهدا خود مبارزین خط اول ظلم و بی عدالتی و دزدی های زنجیره ای و تمام نشدنی نبوده اند؟

  • ناشناس
    1

    مردم دیکه اون مردم 20 سال پیش نیستند .دقت کنید ببینید پای منبر شما تو مشهد چقدر مشهدی هست و چقدر زایر .حاج آقا داماد شما انسان وارسته ای هست خودش هم رای می اورد بهتر است دراین مقطع سکوت کنین

  • سید
    0

    یکی از مهمترین عواملی که به رای دادن کم توجهی می شود خود علم الهدی و چند تای دیگر است. نه به شما

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ما که ولی ووصی داشتیم چرا به این روزافتادیم....

  • بیدار
    0

    یکی به من بگه این تا حالا کارگری کرده تا حالا سر بی شام خوابیده.اصلا نگاه کنید همه ی کسانی که عمامه و عبا داند همه جا هستن.و دستاشون مثل زن میمونه از بس سختی ندیدن

  • عین الله
    0

    خدا میداند چه بر سر این ملت ایران آوردید ...که هنوز هم بصیر هستند..رای بی رای

  • ع
    0

    رعیت ها با شما بیعت کنند که کماکان سر سفره رنگین مردم فقیر بنشینید؟مگه شما به رای رعیت ها هم محتاج هستید؟ شما که زمینی نیستید و مقام و منصبتان از آسمان صادر و امضا ُمی شود،لذا خودتون رای دهید و اگر هم رای کم اوردید برای پز دادن به جهانیان،می توانید کمی توی صندوق ارا ،اب بریزید تا رای ها زیاد شمرده شوند.

  • فرمان درتاج
    1

    به نظر من هر ایرانی باید در انتخابات شرکت کنند و رئیس جمهور مورد نظر خوشون رای بدن واز خداوند هم میخوام توان بده به هرکدوم رئیس جمهور میشن چون مُسئولیت خیلی سنگینی هست با چند کلمه گفتن نیست چون کشور بزرگ و دارای سروت زیاد دشمن خارجی و دخلی فروانی داریم مشکلات زیاد کار نصف کاره بجا مونده باید با توکل بخدا ایمان کامل پشت کار شب وروز نخوابه هرشخصی بشه رئیس جمهور ایران

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      جناب فرمان کاندیدای مورد نظر بنده تو این اشخاصی که انتخاب کردن برای رای دادن نیست آیا باید رای بدم ؟ دوم اینکه بنظر شما واقعا رای مردم تو انتخاب رئیس جمهور تاثیر داره ؟ کدوم رئیس جمهور مملکت ما واقعا کار کرده تو این مملکت ؟ هیچکدوم متاسفانه بعد از 42 سال برق که نداریم آب هم نداریم کار هم نیست نمیدونم با چه امیدی باید به رئیس جمهوری که خودش 30 سال جژو نفرات اول تا سوم قوه قضاییه بوده و با فساد مبارزه نکرده ، ولی حالا اومده رئیس جمهور شه که با فساد مبارزه کنه کناربیایم و 8 سال مملکت رو بدیم دستش

  • محسن
    0

    علما مخصوصا جناب علم.از ۷۰ به بالا رشد عرضی دارن!!!!

  • کیوان،،،پرکوه
    0

    جناب علم الهدی ببخشیدپای امام رو وسط نکشید ،،،،ما رای بدهیم وشما پز بدهید،،شرمنده

  • شیر
    0

    حاج آقا حالا اگر هر نفر ۹تا آورد پای صندوق حکمش چیه؟؟؟؟؟

  • امیررضا
    0

    باشه رای میدیم منتظر دستور شما بودیم تا دزد دیگه بیاد حالتون خوبه

  • سرباز کوروش
    0

    مردم شدیداً با امثال تو مخالفن و حتما از لج شماها رای نمیدن،بهتره به خودتون بیاین،،

  • آشنااااا ایرانی
    0

    آقای علم الهدی ،اگه داماد عزیزتون کاندید ریاست جمهوری نمی شدند ،بازهم اینجوری موضع گیری می کردید

  • محم حسين
    0

    سلام باشه چشم عزيز دل انگيزم دوستت دارم حاجي جان روي دو تخم چشاااام

  • راه اعتراض
    0

    اگر مسئولان امام شناس بودند در این سال‌ها چنین جامعه پرتبعیض و کاخ و کوخی نساخته بودنند که الان مجبور باشند با تبلیغ و شعار مردم بپای صندوق رای بیاورند

  • محسن
    0

    من اگه بیام به دارو دسته شما رای نمی دم

  • علیرضا
    0

    منظورش اینکه زوری بیارید!

  • بینام
    0

    حاج آقا زاویه یعنی چی ... بخدا اگه بدونه !!!

  • احمد
    0

    حاج آقا علیرغم دعای سوزناک شما برای علیاحضرت همایونی فرح پهلوی در سال ۱۳۵۵ در کنار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام ایشان فوت فرموده اند ضمن تسلیت . از کجا معلوم است که شما دروغ نمی گویی

  • على
    0

    امپراطوری برسه به بقلى

  • محمود
    0

    علم این روزا با دمش گردو میشکنه دیگه دامادش رئیس جمهور شده دیگه

  • منطقی
    0

    علم جون زاویه اش تا چنددرجه باشه اشکال نداره؟بعد میخاستم انواع زاویه رو یکی یکی برام توضیح بدی پول ندارم معلم خصوصی بگیرم امتحان دارم

  • صفو
    0

    فدایی داری علم گردن کلفت خخخخخ .

  • رصد
    0

    عزیزم سیستم مملکت آدم خوب پرورش نمی ده هیچکدوم از اینها کاربلد نیستند دروغ خوب بلدن بگن سیستم دروغ پروره حالا باور کن خود امام هم اگه بودش از خجالت آب شده بود رای دادن شرایطی هست عزیزم یعنی بستگی به شرایط روز داره کلی نیست که کسی وصیت کنه یا فتوا بده تو شرایط فعلی رای ندادن به نفع مردم و مملکت هست چون شماها خیلی خیلی بد هستید

  • ناشناس
    0

    مخور صائب فریب فضل از عمامه زاهد که در گنبد ز بی مغزی صدا بسیار می پیچد. آگاهی مردم باعث ترس امثال تو میباشد.

  • مغز متفکر
    0

    رهبری یک بار حمایت کامل مینکه از شورا نظر شورا حسن ختام 10 روز بعد انتقاد اعاده حیثیت این یعنی چی ؟

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای علم الهدا نمی شه که هم نامزدهای مردمی را رد صلاحیت کنند و هم به مردم بگویند از میان همین هایی که قبول ندارید یکی را انتخاب کنید. و اگر انتخاب نکنید گناه کبیره کرده اید. گناه کبیره را کسی کرد که جهانگیری و مطهری و لاریجانی را رد صلاحیت کرد. او نمی خواهد انتخابات پر شور باشد. شما هم او را مخاطب قرار دهید. من به شما قول میدهم همین الان اگر جهانگیری تایید شود انتخابات پر شور می شود. مردم حتی احمدی نژاد را هم قبول دارند. اما امثال رئیسی و رضایی و زاکانی را اصلا بحساب نمی آورند. متاسفانه شما هم می خواهی دامادت رئیس جمهور شود هم انتخابات پر شور باشد. جور در نمی آید.

  • علی
    0

    لطفا به بقیه وصیت امام هم گوش بدید.الان جرات پخش یکی از اون سخنان امام را ندارید.چون همه شماها زیر سوال میرید

  • رو
    0

    هر کی به نفع خودش حرف میزنه مردم فقط سرگردان هستن

  • ناشناس
    0

    کسی اقای علم الهدی جلو رهبری نیستاد ولی قرار نیست به زور کسی رو بیاوریم رای بدهد در۸ سال پیش چرا اعتراص نکردید به روحانی وطرف دارن.مردم کسی که می خواستن نزاشتی .

  • فقرا
    0

    بهتر است‌به وصیت امام‌گوش کنید و اب و برق و گاز و نقت و بنزین‌و .... را رایگان‌کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها