واکنش یک اصولگرا به نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، در واکنش به نامه اخیر رئیس دولت اصلاحات به رهبر معظم انقلاب گفت: برخی داخلی‌ها کار مشابه آمریکایی‌ها را تکرار نکنند .

واکنش یک اصولگرا به نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب

سیدعلیرضا مرندی در واکنش به نامه‌نگاری اخیر خاتمی با رهبر معظم انقلاب و طرح مسائلی از قبیل مذاکره با آمریکا به عنوان راه حل مشکلات کشور و حمایت مجدد از محصورین سال ۸۸ اظهار داشت: این نامه‌نگاری از این جهت عجیب به نظر می‌رسد که در حال حاضر آمریکایی‌ها اینطور فضاسازی می‌کنند که ما اهل مذاکره و تعامل هستیم، در حالی که ذره‌ای از فشارهایشان را بر ملت ایران کم نکرده‌اند؛ در چنین شرایطی، برخی داخلی‌ها کار مشابه آنها را تکرار نکنند و یادشان باشد که چه خسارت عظیمی در سال ۸۸ به کشور وارد کردند.

وی افزود: تا پیش از شروع حوادث خرداد ۸۸، اوباما و غربی‌ها این آمادگی را داشتند که در موضوع هسته‌ای امتیازات زیادی به طرف ایرانی بدهند و به دنبال آن بودند که این مسئله حل شود، چون حضور مردم را در صحنه دیده بودند.

این نماینده اسبق مجلس خاطرنشان کرد: اما وقتی اعتراضات سال ۸۸ کلید خورد، فضا برای فشارهای بیش از حد و دوباره از سوی طرف‌های غربی فراهم شد و متأسفانه محصورین هم با اینکه فرصت چندباره برای جبران خطاهایشان داشتند، نه تنها از این فرصت استفاده نکردند، بلکه بر همان طبل فتنه کوبیدند.

مرندی تصریح کرد: من در آن ایام دو بار با آقای موسوی مکاتبه داشتم و یکبار هم در تماس تلفنی وی با بنده، این نکته را به او گفتم که طرح اظهاراتی مانند آنچه دو روز قبل از انتخابات در مصاحبه با نشریه تایمز مطرح کرده بود، عجیب به نظرم می‌رسید و تصور می‌کردم که این اظهارات ساختگی است، اما متأسفانه گذر زمان نشان داد که آنها چنین اظهاراتی را با اعتقاد مطرح کرده بودند.

واکنش یک اصولگرا به نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    کاش در این دعواهای سیاسی مردم دیده می شدند یا ابی برایشان گرم میشد مردم روز به روز فقیرتر و مسئولین روز به روز پولدارتر میشوند فقط پستهایشان جابجا میشود

    نظرات شما -
    • امیری
      0

      بعدانقلاب تنهادولتی که برای ایران ومردم کارکردجناب آ قای خاتمی بودوبس هم ازجهت روابط خارجی ایران باتمام کشورها هم مردم ازجهت امکانات رفاهی ومعیشتی دروضعیت نسبتا خوبی بود ند واین درحالی بود که نفت ایران به قیمت بشکه ای 6دلار دربازارهای جهانی به فروش می رفت

  • کاردان
    0

    جناب دکتر مرندی .. یه سوال آیا میشه فردی را بدون محاکمه به زندان محکوم کرد ؟؟؟

  • مشهدي
    0

    شما بیسواد ها که نام دکتر رو یدک می‌کشید وقتی در مقابل عظمت یک فرد با اخلاق مثل خاتمی کم میارید... آسمان و ریسمان... جایگاهی ندارید حداقل از هواداران 5درصدی تان حفاظت کنید... تفکر منجمد... شماها بارانت اتصال به قدرت حیات سیاسی دارید...

  • استاد اسناد
    0

    آقای مرندی یادت رفته سر اصلی فتنه احمدی نژاد هاله نور بود و تو هم یکی از سربازانش بودی رو که رو نیست سنگ پا .....

  • محمد
    0

    دمت گرم دکتر حرف حق و زدی کو گوش شنوا...واقعا بعضی ها خیلی رو دارن مسبب بدبختی های مردم ان از قبل از ۸۸ تا فتنه ها و حمایت از رئیس جمهور فعلی در انتخابات و ...که اوضاع کشور رو به اینجا رسونده اونوقت خودشون رو فرشته نجات مردم هم جا می زنن ؟!جالبه!!! و چقدر مردم ما ساده ان که میگن خیر خواه ماست این سید فهمیده و با اخلاق و همه چی تمام!

  • سید
    0

    مرندی پاچه خوار ی نکن . خاتمی غلط کرده نامه نوشته . انتخابات بی اتچنتخابات. همه را کشتید. جنازه ها از بیابانها و سدها پیدا شد. ملت کم حافظه نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها