حجت الاسلام دري نجف آبادي در گفت وگو با خبرفوري:

۹دی روز همبستگی ملت ایران در حمایت از کیان انقلاب است/اجازه تعرض به خطوط قرمز نظام را به هیچ احدی نمی دهیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۹دی روز همبستگی ملت ایران در حمایت از کیان انقلاب اسلامی و رهبری است.

۹دی روز همبستگی ملت ایران در حمایت از کیان انقلاب است/اجازه تعرض به خطوط قرمز نظام را به هیچ احدی نمی دهیم

حجت الاسلام غلامعلي دري نجف آبادي عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره ضرورت اهميت و پاسداشت حماسه ٩ دي اظهاركرد: نظام جمهوري اسلامي ايران همواره بعد از پيروزي انقلاب اسلامي با دسيسه ها و توطئه هاي بسياري مواجه بوده است اما همت بلند مردم در حمايت از انقلاب و نظام همواره سدي بزرگي در برابر دشمنان بوده رويكردي كه در سال ٨٨ نيز توسط ملت ايران عملياتي و اجرايي شد.

وي تاكيد كرد: در سال ٨٨ عوامل داخلي و خارجي بسياري متاسفانه بعد از برگزاري يك انتخابات باشكوه در جهت ضربه زدن به نظام وارد عمل شدند و در برابر قانون ايستادند و اردوكشي خياباني راه انداختند تا به نظام جمهوري اسلامي ضربه بزنند اما ملت با تبعيت از فرمايش رهبري و علاقه اي كه به نظام و كشور داشتند اجازه ندادند اين هدف شوم محقق شود.

عضو مجمع تشيخص مصلحت نظام تصريح كرد: در عاشوراي سال ٨٨ علي رغم تلاش مقام معظم رهبري براي حفظ آرامش كشور حركات و رويكردهايي در جهت بي حرمتي به مقدسات مردم مسلمان ايران رخ داد كه سبب شد تا مردم در ٩ دي با حضور خودجوش در راهپيمايي سراسري در جهت مقابله با دشمنان دين و نظام خود مستقيما وارد عمل شوند.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي اظهار كرد: آنچه از سوي حاميان فتنه در عاشوراي ٨٨ رخ داد و عده اي به مكتب امام حسين تعرض كردند اقدامي غيرقابل قبول بود از اين رو شرايط آن روز بدون شك ايجاب مي كرد كه مردم پاسخ دندان شكني به مخالفان نظام و رهبري بدهند.

دري نجف آبادي خاطرنشان كرد: ۹ دی روز همبستگی ملت ایران در حمایت از کیان انقلاب، رهبری و آرمان های انقلاب است از این رو ضرورت دارد در جهت حفظ و پاسداشت اين روز با همه توان و قدرت خود وارد عمل شويم.

وي تاكيد كرد: ٩دي يادآور مجاهدت ملت ايران در برابر نقشه ها و توطئه هاي دشمنان و دفاع از رهبري و انقلاب است از اين رو غفلت از آن به هيچ وجه جايز نيست چرا که ملت ایران ثابت کردند به هیچ احدی اجازه تخطی و‌ تعرض به خطوط قرمز نظام را نمی دهند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علی
    0

    نجف آبادی ما انقلاب و مملکتمان رادوست داریم ونخواهیم گذاشت منافقین وامثالهم قصد تعرض به کشورمان را داشته باشند .مملکت هم مال تو نیست که چنین کر کری میخوانی نفست ازجا گرم در میاد .مردم از فقر و بی عدالتی ونابرابری وچپاول خسته شدند درد ملت اینه به مردم برسید جلوی دزدی را بگیرد پولمان را به اعراب ندهید که بلند بشند بمب هسته ای هم جلودارشون نیست

  • محمد
    0

    الان اطمینان پیدا کردم تورو هم با پول خریدن . خدا کنه به قیمت خوبی خودتونو فروخته باشید. این همه ظلم و فساد و اختلاس شد صداتون دراومد اصلا . کلا همه ی مملکت شدن عامل امریکا باشه شما خوب

  • کاش
    0

    کاش بجای درگیری سیاسی وجناحی عقل سلیمی برهمه مدعیان حاکم میشد اگر مردم نباشند هیچ کس در هیچ جایگاهی باقی نمیماند مردم را هم نادان واحمق فرض نکنند وبرای خودشان حقوقی بالاتر وجایگاهی والاتر قائل نباشند بررسی علمی وآسیب شناسی درست برای خطاهای گذشته وانتخاب روشی متناسب باجامعه به دور از ادعاهای واهی وشعارزدگی برای آینده نیاز است مردم ازشعار خسته شده اند مردعمل باید بود

  • علی
    0

    مگه کشور مال شماست و یا اینکه شما انقلاب کردید؟ مردم کشورشون را دوست دارند و انقلاب را هم دوست داشتند ولی شماها کشور وانقلاب را مال خودتون فرض کردید و تا تونستید به مردم ظلم کردید و وعده های پوشالی دادید و مردم و از نظام و انقلاب زده کردید، چرا این همه دزدی و اختلاص و غارت بیت المال را نمی بینید؟ چرا فقر و مشکلات مردم را نمی بینید؟ مردم زیر فشار اقتصادی و فقر و نداری له شدند و امیدشون را از نظام از دست دادند،چرا قبلا صداتون در نیومد؟ چون از مردم و با مردم نبودید، پس حالا هم انفجار مردم را ببینید و مثل گذشته صداتون در نیاد، مسبب همه بدبختیها شمائید، پس به مردم تهمت دست نشانده آمریکا و اسرائیل را نزنید، چهل ساله با این بهانه معترضین را سرکوب کردید، کافی نبود؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها