واكنش محسن رضايي به اعتراضات مردمي

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: مشكل گرانی و چالش مؤسسات مالی و اعتباری جدی است، دولت و مجلس نباید، با شعارهای منقضی شده، از زیر بار مسئوليت شانه خالی كنند.

واكنش محسن رضايي به اعتراضات مردمي

به گزارش سايت خبرفوري، محسن رضایی در اینستاگرام خود نسبت به حوادث اخیر و اعتراضات مردم واکنش نشان داد و در یادداشتی با عنوان «پاسخگویی عملی بجای حرف درمانی» نوشت:

مشكل گرانی و چالش مؤسسات مالی و اعتباری جدی است، اما با اتكا به توانمندی‌های درونی قابل‌حل است. دولت و مجلس نباید، با شعارهای منقضی شده، از زیر بار مسؤولیت شانه خالی كنند.

مردم معترض ما هوشیار هستند و صف خود را از معاندین جدا می‌کنند، در هر اعتراضی ممكن است، از منافقین گرفته تا فتنه گران وارد شوند ولی مردم شعارهای آن‌ها را تکرار نمی‌کنند، در مقابل هم دولتی‌ها و مجلسی‌ها، مشكلات را حل كنند، ناکارآمدی‌ها را با حرف نمی‌شود جبران كرد، گران سازی سوخت و دیگر اقلام بدون بالا رفتن درامد مردم كار درستی نیست، دولت و مجلس به اعتراضات مردم پاسخ‌های قانع‌کننده بدهند

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ماک
    0

    چیه خودتونو لب پرتگاه میبینید

  • ناشناس
    0

    بالأخره یکی پیدا شد که به معترضان برچسب ضدنظام واسلام نزنه در.ودبرشرفتتتتتتت مرد نشون دادی که غیرت لریته داری همین حرکتت کلی ارزش داره ومقدمه صدای انقلاب شما را شنیدم است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها