روزنامه کیهان:

ایران باید به اسرائیل حمله نظامی کند

روزنامه کیهان نوشت: ایران باید به اسرائیل حمله نظامی کند، بعد از این حمله مردم کشورهای عربی به خیابانها می ریزند و دولتهای منطقه تغییر می کنند.

ایران باید به اسرائیل حمله نظامی کند

این روزنامه در سرمقاله خود نوشت: اقدام قدرتمندانه ایران در واکنش به ترور شهید دکتر فخری‌زاده و بقیه اقدامات جنایتکارانه‌ای که در ده سال اخیر از سوی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته است، می‌تواند وضعیت کنونی منطقه را به ضرر آمریکا، رژیم صهیونیستی و وابستگان عرب این دو تغییر دهد.

اگر ایران ضربه‌ای زمین‌گیرکننده به اسرائیل بزند معنای آن این است که پایگاه‌های آمریکا در منطقه هیچ امنیتی ندارند. چرا که وقتی به رژیم اسرائیل حمله شود به این معناست که به بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در منطقه حمله شده و از آن پس امنیت ناوگان پنجم در بحرین و پایگاه‌های آمریکا در امارات و... معنا و مفهومی نخواهد داشت.

بنابراین اقدام قاطع ایران، وضع حوزه عربی مرتبط با آمریکا و اسرائیل را نیز به هم خواهد ریخت. الان سخن این است که اسرائیل در چهار جنگ (1948 تا 1973) بر اعراب مسلط شده و برتری قدرت خود را به اثبات رسانده است. وقتی ایران به رژیم صهیونیستی ضربه اساسی بزند، معنایش اثبات دوباره ایران به عنوان «قدرت برتر» در منطقه است. آنگاه تفوق ایران بر کل سیستم امنیتی- نظامی منطقه مورد پذیرش- ولو غیر اعلامی- دشمنان آن، قرار می‌گیرد.
از سوی دیگر حمله قدرتمند نظامی ایران به رژیم صهیونیستی، موج قدرتمندی را در جهان اسلام و حوزه عربی به راه می‌اندازد و آن‌قدر قدرتمند خواهد بود که نه آمریکا و نه دولت‌های عربی قادر به مهار نخواهند بود. همه می‌دانند و خود اسرائیلی‌ها و دولت‌های عربی هم اعلام کرده‌اند که دست‌کم 85 درصد مردم عرب، از توافقات اخیر امارات، بحرین و سودان با رژیم صهیونیستی، خشمگین هستند و آن را «خیانت» تلقی می‌کنند. حال در این وانفسا که اقدام رژیم‌های وابسته عرب به برقراری رسمی و آشکار رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی، مردم عرب را به شدت ناراحت کرده است، اقدام قاطع ایران جمعیت‌های عرب را به خیابان می‌کشاند و سبب تغییرات مهمی در سطح دولت‌های منطقه می‌شود. این راز نگرانی شدید آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و وابستگان عرب آنان در منطقه و رفتارهای متناقض و توأم با ضعف آنان در پرونده ترور شهید فخری‌زاده است.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • مانی
    1

    ما جنگ نمی خواهیم

  • علی طهرانی
    1

    وزارت جنگ و دفاع و تئوریسین های جنگ کشور رو بدین به بر و بچه های کیهان بخدا . تئوری یه جنگ منطقه ای رو ترتیب دادن نتیجشم اعلام کردن دمشون گرم بخدا . وزارت دفاع که خودش نمیتونه تعیین کنه اگر یه موشک شلیک کنه نتیجش چی میشه ولی بچه های کیهان ولی تا اخرشم تو تئوری دیدن . اختیار بدین بینیم چیکار میکنن به خدا بلکه نابودی اسرائیل رو جهادی یکماهه انجام دادن.

  • ایرانی
    0

    بابا کیهان بشین مشقتو بنویس،ملمکت مگه صاحاب نداره،مشق نویس هم تو امور ملمکت دخالت میکنه

  • کوروش
    3

    به اسرائیل باید حمله شود.تا جواب خود را بگیرد و این همه گستاخی نکند،البته بعضیها در کشور ترسو هستند و همیشه پالس منفی می دهند.ترسوها اسم جنگ که میاد زودتر مرده اند.

  • کاربر ناشناس
    0

    دولت ایران اره باشه جنگ باشه

  • کاربر ناشناس
    1

    به اسراییل حمله کنید تا کاسبان جنگ به نوایی برسند

  • ایرانی
    1

    شما اول بریید ثابت کنید که کار اسرائیل بوده ترور...بعد دستور جنگ بدید ...اینا فکر کنم گیم نت زیاد بازی میکن

  • ستم‌دیده
    0

    ببم‌جان‌از‌کجا‌جنس‌میخری‌بیخیال‌موتوریها‌شو

  • هه‌هه
    0

    اگر‌حاج‌حسین‌رییس‌جمهور‌امریکا‌بود‌الان‌در‌جنگ‌جهانی هفتادم‌بودیم‌وانسانهای‌باقیمانده‌با.چوب‌وسنگ‌باهم میجنگیدن

  • حقی
    0

    ما جنگ نمی خوایم اما درود بر جسارت وشهامت شما کیهان...

  • کاربر ناشناس
    0

    این نظرها را برای نزدیکان خود نکه داریید با انتشار آن باعث میشود نظر کشورها نسبت به ایران بدتر بشود. مخصوصا دراین شرایط که کشورهای منطقه با هم متحد شدند. هدف از این نظرات چه هست؟ بعد مثل از دیوار سفارت بالا رفتن . که بایدیکسری را اسیر و ایران را وجه اش را خراب و بعد مبادله کنیم. و اگر دوستار جنگ هستید اول روی نزدیکان و فرزندان خودتان حساب کنید . البته اگر ایران باشند. این نظرات به ضرر ایران است .‌ حالا هر کس میخواهد بگوئید . چه دشمنان داخلی و دشمنان خارجی دنبال همین هستند. و منافع مردم و ایران در این نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها