فلاحی: مهمترین خواسته مردم انتقام است

رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری را نشانه کینه و هراس دشمن از مقاومت و عظمت ملت ایران خواند.

فلاحی: مهمترین خواسته مردم انتقام است

متن پیام سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت دانشمند بی بدیل، برجسته و ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان، دکتر محسن فخری زاده توسط دشمنان ملت ایران، نماد و نشانه واضح کینه و هراس دشمن از مقاومت و عظمت ملت ایران است؛ کینه و هراسی که شهادت سردار مقاومت، شهید قاسم سلیمانی را نیز رقم زد.

قطعا مهم ترین خواسته ملت ایران در شرایط کنونی پاسخ قاطع به این کینه توزی های بزدلانه و انتقام این فرزندان دلاور ملت است.

اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف استان ایلام، این شهادت مظلومانه را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت مقاوم ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم و دشمنان تروریستی که تنها هنرشان ترورهای بزدلانه دانشمندان، نخبگان، مردم بی دفاع و مظلوم است بدانند که مقاومت ملت های آزاده جهان با این رفتارهای کوردلانه شکسته نخواهد شد و جمهوری اسلامی ایران در سایه دانش، شجاعت و مقاومت فرزندانش همچنان طلایه دار جبهه مقاومت خواهد بود و قطعا ائتلاف نامیمون آپارتاید صهیونیسم، خشونت نفاق، ارتجاع عربی و تروریسم آمریکایی نمی تواند خللی در عزم ملت ایران برای تداوم مسیر مقاومت ایجاد کند.»

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • کاربر ناشناس
    0

    زنده بادسارافلاحی انتقام دوم

  • کاربر ناشناس
    0

    درزمانهای قدیم روایتی بودکه میگفتنندیک روزی کله خشکی آب میبرد وازکله پرسیدنندکجا میروی گفت بنشین وسرنوشت مرانظاره کن کله رفت ورفت تابه یک سنگ بزرگیخوردوتکه تکه شد طرفجاخوردوگفت این هم آخروعاقبت انسان

  • کاربر ناشناس
    0

    #انتقام سخت درراه است

  • اثیر
    0

    یادتون نره دکتر فلاحی

  • امیر
    0

    انتقام اونم از نوع سختش .... عجب!!!

  • متین
    0

    الکی حرف تو دهن مردم نزارین ما کی گفتیم انتقام میگیریم بابا یه فکری به حال گرونی بکنید به ما چه که مرده یا نمرده

  • ali
    0

    بهترین جواب این است که با دنیا طوری تعامل کنید که همه بدنبال ترور و حمله و جنگ و ... با شما نباشند . بهترین کار این است که این کشور را به آرامش برسانید . پافشاری بر سر هر مسئله ای منجر به این شد که اعراب با اسرائیل دوست و متحد شدند تا به ایران حمله کنند و در حال حاضر ایران دشمن اصلی اعراب است . دقیقا آمریکا از نیروهای نیابتی و مشاوره ای ! خودش برای تضعیف ایران استفاده میکند و تا بحال هم آنقدر اسلحه به آنها داده که تا 10 سال آینده هم میتوانند هر روز هر کاری بخواهند انجام دهند . دلار هم به به وفور در دسترسشان هست به هرکس 10 هزار دلار بدهند طرف هرکاری بگویند انجام میدهد.

  • مهرداد
    0

    مهمترین خواست ملت ایران بهبود وضعیت اقتصادی و معیشته نه انتقام

  • نادر
    0

    الان این رو از کجا فهمیدی؟؟!!

  • کاربر ناشناس
    0

    تو میدونی هسته ای چیه شدی رئیس کمیسونش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها