انصاری: مسیر آشتی ملی را باید طی کنیم

یک فعال سیاسی گفت: مجلس یازدهم با شرایط ویژه‌ای به صورت یک‌دست اصولگرا شکل گرفت. در چنین شرایطی دو راه برای مجلس وجود دارد. یا سیاست تهاجمی و حذفی با مخالفان و منتقدان را پیش گیرد یا تعامل سازنده با دولت به دنبال کند.

انصاری: مسیر آشتی ملی را باید طی کنیم

غلامرضا انصاری با تاکید بر ضرورت انسجام و همدلی در شرایط فعلی به خصوص وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: با توجه به بحران تحریم و پاندمی کرونا که شرایط سختی را در کشور ما بویژه در حوزه اقتصادی و اجتماعی ایجاد کرده است و همچنین با توجه به موضوع ناکارآمدی و انتصابات برخی افراد نالایق طبیعی است که شرایطی در کشور ایجاد شود که ما در انتخابات 98 شاهد مشارکت و حضور حداکثری نباشیم.

وی ادامه داد: نمی‌شود حاکمیت وظایف خودش را در قبال مردم انجام ندهد و انتظار داشته باشد که همراهی و همدلی آنان را داشته باشد. تنها اتکا همراهی و همدلی مردم با مسئولین است و این امر از طریق همراهی و همدلی مسئولین با یکدیگر، بهبود شاخصه‌های اقتصادی سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی میسر خواهد شد. تا اصلاح این امور صورت نگیرد هر گونه تلاش برای بهبود امور نقش بر آب می شود.

این فعال سیاسی گفت: مجلس یازدهم با شرایط ویژه‌ای به صورت یک‌دست اصولگرا شکل گرفت. در چنین شرایطی دو راه برای مجلس وجود دارد. یا سیاست تهاجمی و حذفی با مخالفان و منتقدان را پیش گیرد یا تعامل سازنده با دولت به همراه نقد دلسوزانه در راستای تحقق مطالبات مردم را دنبال کند.

انصاری گفت: در چنین شرایطی اگر مجلس و دولت راه آشتی با مردم را پیش بگیرند هم سرنوشت اصولگرایان و هم سرنوشت کل کشور بهبود می‌یابد. با توجه به نابرابری حاکم بر جامعه باید قبول کنیم راهی که در گذشته طی شده درست نیست و باید مسیر آشتی ملی را طی کنیم.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ع
    0

    ملت نه تنها با شما آشتی نمی کنند بلکه دادخواستشان را به آقای رئیسی تقدیم تا امثالهم را بزودی محاکمه و مجازات نمایند این خواست امام و شهدا نیز می باشد ..لعنت خداوند بر شما که خیانت در امانت نمودید..

  • رحیمی
    0

    اصولگرایان شما اصلاح طلبان را عامل بیگانه ، امریکایی ،جاسوس، مرتد، ضدانقلاب ، مهدورالدم و.... می دانند وهرگونه سازشی با شما را خیانت به اسلام ومسلمین وانقلاب می دانندفلذا می بینید به محض شروع کار مجلس دولت واصلاح طلبان مورد هجمه قرار می گیرند پس دم از اشتی ملی زدن یعنی اب در هاون کوبیدن ، فکر نان باش که خربزه اب است .

  • خورشید
    0

    اشتی ملی چند سال پیش ارزش داشت ..نه اینکه اصلاح طلبان در آبانماه جوانان بی دفاع را کشتند .پسر به نیست کردند ..بعد هم با غرور و سربلندی .مردم را اشرار .اغتشاشگران .خش وخاشاک خطاب کردند .بااین حال میشود اشتی ملی کرد .نه نه .نه

  • ناشناس
    0

    آشتی ملی کیلویی چنده؟مردم که باهم دعوا ندارندعملکرداصلاح طلبان وکارنامه دولت تدبیروامیدافتضاح است بیکاری،گرانی،رانت،رونق جاسوسی،فساد وحشتناک اقتصادی،اختلاف فاحش طبقاتی،افزایش فقر،افزایش ولنگاری وبی بند وباری اجتماعی، حالا تا ببینیم مجلس فعلی که ظاهرا اغلب اصولگرا هستندچه می کندهنوزقضاوت زود است درباره انتخابات ریاست جمهوری بعدی هم اگرشورای نگهبان اشخاصی را که خودشان مولتی میلیاردرویا بستگان درجه یکشان متخلف اقتصادی ویا فرزندانشان درخارج ازکشوربه هردلیلی (معمولا بهانه شان تحصیل است) باشندراتاییدکنددیگه این شورا هم بی اعتباروغیرقابل اعتماد می شودومردم نبایدبه اینگونه افرادکه معمولا هم سیری ناپذیرهستندرای دهند،حمایت ازترفنددفاع ازربنای شجریان برای مردم خیلی گران تمام شددیگه مردم نباید گول این حیله های انتخاباتی وتبلیغات سلبریتی های مرفه را بخورند وگرنه آش همین است وکاسه همین،بیچاره ترمی شویم هرچه تلاش کنیم هی پول ملی را کاهش می دهندوجیبمان را خالی.

  • داورپناه
    0

    سلام ما میگوییم. حتی دو نفر در خیابان دعوا نکنند که دشمن به ما. نخندد نمایند گان. مجلس ما. افتاده اند بجان. هم ودولت. وبهانه. کردن. که فقط. یکی. بیشتر نباشد. اما با یک انگشت حتی. دکمه. لباست را نتوانی. بست. انگشتان باهم باشند اما متحد. بجای. وقت تلف کردن. فکری. بحال. باز نشستگان. عصا بدست. کنید. کار میخوای. این علی. یاورتان حق ما پیگیری کنید صلوات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها