روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد از اختلافات میان جهانگیری و برخی پرده برداشت

روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد با انتشار گزارشی با عنوان

روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد از اختلافات میان جهانگیری و برخی پرده برداشت

تکذیب ماجرای اختلافات جهانگیری با دولت می تواند با علم به پتانسیل ها ی بالای اسحاق جهانگیری باشد.

معادلات بازی پس از نخستین مناظره جهانگیری به هم ریخته بود. مردم گویی روحانی را از یاد برده بودند و اسحاق را صدا می زدند... به واسطه همین محبوبیت غیر قابل پیش بینی بود که اعتدالیون حامی دولت با جهانگیری جلسه گذاشتند و او را مجاب کردند تا حواسش باشد که قرار نیست اسب او اصیل تر و تندتر از اسب روحانی باشد. نتیجه اش آن شد تا اسحاق جهانگیری در مناظره های دوم و سوم از روی متن بخواند، تپق بزند و کمتر به پروپای اصولگرایان پرمدعی رقیب بتازد

اختلافات جهانگیری با دولتی ها در انتخابات 96 اما تداوم یافت. آنقدر که حتی عده ای می گفتند آقای معاون اول دیگر در دولت دوازدهم نیست و از همین رو بود که اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران نام او را جزو گزینه های شهرداری قرار دادند .اما روحانی و تیمش که می دانستند کنار گذاشتن اسحاق جهانگیری هزینه ها ی بسیار بالایی دارد و به وجهه اعتدال لطمه جبران ناپذیری خواهد زد از ادامه این کار صرف نظر کردند تا معاون اول در دولت دوازدهم نیز ابقا شود.

جهانگیری اما در این ماه ها بیشتر از هر زمان دیگری به حاشیه رفته، محرم اسرار دولتی ها و اعتدالیون دانسته نشده و برخلاف دولت یازدهم که در متن بود اکنون بالکل کنار گذاشته شده.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها