تاکید ستاد بزرگداشت حضرت امام (س) بر استفاده از امکانات فضای مجازی

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) عنوان داشت: شایسته است با استفاده از امکانات فضای مجازی برای بزرگداشت امام عظیم‌الشان راحل، جدیت و تلاش لازم در سال‌ جاری به عمل آید.

تاکید ستاد بزرگداشت حضرت امام (س) بر استفاده از امکانات فضای مجازی

دکتر سید احمد حسینی مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) گفت: با توجه به شرائط پیش آمده در کشور و عدم امکان برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام در سی‌امین سالگرد آن عزیز به صورت حضوری، شایسته است با استفاده از امکانات فضای مجازی که در اختیار وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و دانشگاه‌های عضو کمیته وجود دارد برای بزرگداشت آن امام عظیم‌الشان راحل و تبیین و ترویج اندیشه‌های آن حکیم فرزانه، جدیت و تلاش لازم هم در ایام سالگرد و هم برای مقاطع مختلف در سالجاری به عمل آید.

وی افزوده است: لذا شایسته است ضمن بررسی کارشناسانه این موضوع در جلسات ستاد در آن دستگاه که همه ساله تشکیل می‌گردد، نسبت به انجام درست این تکلیف و وظیفه قانونی و الهی و انسانی اقدام لازم به عمل آید. مستدعی است طرح‌ها و برنامه‌های تهیه شده برای اجرا، جهت اطلاع و انعکاس شایسته آن برای این کمیته ارسال شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها