روایت هاشمی‏‎نژاد از دیدارش با احمد شهید/ دنیا می‎داند ایران مظلوم‎ترین قربانی ترور است

دبیرکل کانون هابیلیان گفت: احمدشهید زمانی که آمریکایی‎ها خواهان تحریم ما بودند و از سوی این کشور گماشته شد تا بحث حقوق بشری را در کشورمان پیش ببرد و ما را محکوم کند به راحتی پذیرفت که ایران قربانی ترور است.

روایت هاشمی‏‎نژاد از دیدارش با احمد شهید/ دنیا می‎داند ایران مظلوم‎ترین قربانی ترور است

سیدجوادهاشمی‎نژاد دبیرکل کانون هابیلیان در گفت وگو با سایت خبر فوری از مفتوح بودن پرونده شهدای ترور هشتم شهریور خبر داد.

بخشی از صحبت‎های هاشمی‎نژاد درباره دیدارش با احمد شهید به شرح زیر است:

در شرایط فعلی اگر روزگاری حرف ما در جهان خریدار نداشت اما الان وضعیت متفاوت است و ما به دنیا می‌‏توانیم بگوییم که نه تنها حامی تروریسیم نیستیم بلکه قربانی ترور و تروریسیم هستیم و بالاترین مقامات ما ترور شدند و این وضعیت خیلی می‎تواند به ما کمک کند ولی ما به دنبال ابن قضایا نیستیم.

روز اولی که ما کار خود را در حوزه ترور در کشورمان آغاز کردیم متوجه شدیم هیچ آماری درباره تعداد شهدای ترور وجود ندارد و ما دوسال کار کردیم تا متوجه شدیم که 17 هزار شهید ترور داریم و در حال حاضر این مستنداتی که ما جمعی کردیم به قدر قوی است که قابل ارائه در هر محکمه‎ای است.

احمدشهید زمانی که آمریکایی‎ها خواهان تحریم ما بودند و از سوی این کشور گماشته شد تا بحث حقوق بشری را در کشورمان پیش ببرد و ما را محکوم کند به راحتی پذیرفت که ایران قربانی ترور است.

بنده در دیدار یک ساعته با احمد شهید مدارک و اسنادی بین‎المللی را که از مراکز مختلف جهانی در باب موضوع ترور جمع‎آوری کرده بودیم به وی ارائه کردم و آدمی مثل وی نیز قبول کرد که ایران قربانی تروریست است و تاکید داشت کشوری که قربانی مقوله ترور است از مدار قانون خارج می‎شود چراکه کشورها زمانی که در مرحله بحرانی تروریستی قرار می‏‎گیرند قانون را کنار می‎گذارند چنانکه شاهد بودیم ترزامی در جریان حادثه تروریستی که درانگلیس رخ داده بود گفت اگر قوانیت حقوق بشر جلوی مبارزه ما با تروریسیم را بگیرد ما این قوانین را تغییر می‎دهیم.

احمد شهید در اولین قطعنامه‎ای که پیرامون حقوق بشر ایران صادر کرده بود به صراحت در بند 34 به اسنادی و مدارکی که از کانون هابیلیان دریافت کرده بود اشاره و ایران را کشوری قربانی تروریسیم دانست.

28

حجم ویدیو: 30.12M | مدت زمان ویدیو: 00:08:44 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها