مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی:

اهانت‌کنندگان به حرم‌های قم و مشهد، دست پرورده‌های خودمان هستند/ ما پرخاشگری و اهانت را انقلابی بودن تفسیر کردیم

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اینها دست پرورده های خودمان هستند که انقلابی بودن را پرخاشگری و هتاکی و بی حرمتی به هرکس که با ما نباشد تفسیر کردیم. ما به خاطر این خطایمان تاوان بزرگ تری خواهیم پرداخت.

اهانت‌کنندگان به حرم‌های قم و مشهد، دست پرورده‌های خودمان هستند/ ما پرخاشگری و اهانت را انقلابی بودن تفسیر کردیم

مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله این روزنامه نوشت: واقعه خطرناک هجوم به حرم ها به بهانه زیارت،در زمانی که توصیه مراجع علمی و دینی خودداری از ورود به حرم هاست،نشان داد در زمان ماک ه عصر شکوفایی علم وعقل است، هنوز هم هستند عالم نمایان بی پروائی که با رفتار و گفتارشان پشت پیامبر را می شکنند و هستند جاهلانی که با آنها درضربه زدن به پیامبر همراهی می کنند.
درجمع مهاجمان به حرم ها، هم عالم نمایان حضورداشتند وهم مقدس نمایان متحجر.آنها بدون آنکه بدانند ائمه معصومین علیهم السلام به هنگام مریضی به پزشک مراجعه میکردند وحضرت معصومه نیز با بیماری از دنیا رفت، میگویند به حرم ها بیماری وارد نمی شود.
شاید اینها چندان قابل سرزنش نباشند.ما باید سرزنش شویم که در۴۰ سال بعد از انقلاب نتوانستیم جهل را از جامعه بزدائیم و درک صحیح از دین راجایگزین آن کنیم.

درد بزرگ اینست که این جهالت ها در مذهبی ترین شهرهای کشور رخ می دهد، شهرهائی که مهم ترین حوزه های دینی در آنها قراردارند.تردیدی نیست که دین و حوزه های دینی مقصر نیستند، تقصیربا متولیان حکومتی است که هرگز این قبیل جهالت ها را مهار نکردند وحتی برای عاملان چنین پلشتی ها که ابوجهل های زمان ما هستند حاشیه امن هم ایجاد کردند.
اگرامروزمی بینیم این جهال حتی به توصیه های مسئولین نظام هم اعتنا نمی کنند،باید بدانیم که فردا قطعا پا را فراتر خواهند گذاشت وعلیه آنها خواهند شورید. درست مانند خوارج که خود را فهیم تر از امام زمان خود میدانستند.
این فرافکنی ها را هم کنار بگذاریم که اینها وابسته به فلان جریان هستند و با برنامه ریزی وارد عمل شده اند.این واقعیت رابپذیریم که اینها دست پرورده های خودمان هستند و محصول خالص قدرت طلبی ها وانحصارطلبی های ما که انقلابی بودن را پرخاشگری و هتاکی و بی حرمتی به هرکس که با ما نباشد تفسیر کردیم. ما به خاطر این خطایمان تاوان بزرگ تری خواهیم پرداخت.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 41
  • کاربر ناشناس
    0

    دم خروس زده بیرون اینا دست پرورده صادق شیرازی انگلیسی و امثال ایشون هستن فرافکنی نکن

    نظرات شما -
    • امید وار
      0

      دوباره کار دشمن بود واقعا خجالت داره شما ها که نه دین دارید نه ابرو حداقل مرد باشید پای کارهای غیر عقلانی خودتون باستید (اینها همان اتش به اختیارها و سگ های هار خودتون هستن نه چپی نه راستی نه افراد ایت الله شیرازی نه وابسته به هیچ جریانی نیستندالبته شما بلدیددر روز های اینده توسط امثال امنه سادات های ذبیع پور و غیره یه مستند می سازین بعدش هم از شبکه 2.30 پخشش میکنید

    • 1
      0

      درست است تندروهای تحت فرمان فرقه شیرازی (شیعه انگلیسی) که نه ولایت فقیه را قبول دارد و نه جمهوری اسلامی را.

    • 1
      0

      پاسخ به امید وار: هم وطن عزیز.ابتدا شما باید ادبیات و اخلاقتان را اصلاح کنید. و بعد اینکه با بی ادبی و توهین راه به جایی نمیبرید بدانید اصفاتی که نام بردید شاید اطراف شما زندگی کنند و با آنها مراوده داشته باشید اما آتش به اختیار منظور رهبری مطیع رهبری است نه اینکه ایشان و تولیت های حرم تشخیص به بسته شدن حرم و برگزار نشدن نماز جمجماعت و تحویل سال نو دهند ولی عده ای قبول نکنند. این چه فرمانبری است؟ در ضمن در مورد عقاید فرقه شیرازی که قبول نداشتن ولایت فقیه، قمه زنی و لعن علنی و... است بیشتر تحقیق کنید

    • حامد
      0

      اگه از طرف صادق شیرازی بود چرا کلیپ داد و از رهبری و ولایت فقیه حمایت کرد اونی که رفته یود تووو حرم، اگه از طرف شیرازی بود عمرا از رهبری حمایت میکرد، شیرازی ها اصلا ولایت فقیه قبول ندارن.

  • رنج کشیده
    0

    سلام چه فرقی دارند با کسانی که درب خانه حضرت فاطمه زهرا را شکستند،وخوارج زمان مولا علی علیه السلام ،وای از دست این نابخردان جاهل این زمان،کجاست امام زمان

  • ایرانی
    0

    ایا اینان همان اتش به اختیار های خود سر (انقلابی) خودمان نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! از ماست که بر ماست! عزیز خود کرده را چاره چیست؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      نه اینا رفقای انگلیسی شما هستند

    • ن
      0

      آی دشمن فرضی لعنت بهت از تو هم شکست می خوریم خخخخ

    • 1
      0

      نه عزیزم- آتش به اختیار مطیع رهبری است و رهبر گفت هر عملی باعث شیوع بیماری شود گناه است و بستن حرم ها هم با مشورت ایشان انجام شده

  • منطق
    0

    بالاخره یکی یه حرف حساب زد شک نکن شیخ! تاوانش رو خواهید دید.

  • ش.معلم.
    0

    اینا آتش به اختیار هستند و بصیرت دارند. بصیرت انقلابی. خود کرده را تدبیر نیست.

    نظرات شما -
    • 1
      0

      آتش به اختیار مطیع رهبر است نه این ها

  • مجید جانباز
    0

    مسیح مهاجری یکی از آتش بیاران معرکه فتنه 88 بوده لطفا در آرشیوها به نسخه های روزنامه جمهوری اسلامی که در زمان فتنه منتشر شده اند مراجعه تا به عینه خودتان مطالب فتنه انگیزی او را مشاهده نمایید . آقای مهاجری اینها دست پرورده فتنه گرانی همچون شما هستند لطفا مواضعتان را بر مبنای اسلام محمدی بروز نمایید

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      چرا؟ چون واقعا حرف راست زده.... تو هم شدی مثل مسولان کشور که راحت دروغ میگن

    • رضا
      0

      شماتاکیه میخواهید ازفتنه 88 آویزون بشیددرحال حاضر منطق عقل وشعور میگه این حرف آقای مسیح مهاجری درسته خواهشا"قبول کنید به درودیوارنزنید.

  • عامل
    0

    آتش به اختیار دوست و دشمن نمی شناسد .بعضی وقت ها گردن صاحبش را هم میگیرد .اینان همان خود سرها هستند که پرورش دادیم

  • ali
    0

    خداروشکر که بالاخره فهمیدید که هر کس باد بکارد طوفان درو میکند . محبت و انسان دوستی و احترام متقابل و ... بهترین روش زندگی است . در همه ادیان اول اصول اخلاقی محاسبه میشود نه نوع دین و مذهب .

  • ا
    0

    و کشتن مردم بیگناه

  • کاربر ناشناس
    0

    شيخ مسيح فقط يادكرفتى حرف مفت بزنى جناب مفتى

  • ع
    0

    دست پرورده شما اصلاح طلبان تدبیر و امیدی هستند درست می گویید خودتان

  • خواص بی بصیرت
    0

    اتش به اختیار ، همیشه به نفع ما نیست ، مثل بومرنگ است گاهی به سمت خودت برمی گرده

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      دوست عزیز رهبری آتش به اختیار مطرح کردن و فرمودن در جایی که فرماندهی وجود نداره یا مرکز فرماندهی با اخلال مواجه شده...در مقابله با این بیماری فرماندهی که وجود داره و بدون هیچ اخلالی داره کارها رو پیگیری میکنه و خود رهبری و همه مراجع و مسئولین گفتن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم الاجرا هست آتش به اختیار چه معنایی داره... دستور از این صریحتر وجود نداره برای یک سرباز تا آتش به اختیار عمل نکنه!!! ای کاش از هر دست آویزی برای تخریب یک حرف درست استفاده نکنیم...التماس تفکر!

  • حاج حمید
    0

    درود خدا برشرافتت که بلاخره ما دیدیم یکنفر حرف راست زد.....

  • اکبر
    0

    صحبت مهاجری هم یک نوع تطهیر انگلیس است

  • amir
    0

    سلام، لطفا واقع بین باشید. تا چه زمانی مر خواهید برای هر موضوعی تفسیری مبتنی بر منافع سیاسی و حزبی خود را ارایه نمایید. براستی نقش شیعه انگلیسی چیست؟

  • محمدی
    0

    شیعه واقعی علوی وشخص واقعاً انقلابی هرگز فراتر از ولایت امرومصالح کشور خود کاری ناپسند وغیرعلمی وغیر اجتماعی انجام نمی دهد.همچنین جاهل منتسب به انقلاب را هیچ کس نمی پذیرد .دشمن دوست نما را نتوان کرد علاج - شاخه را مرغ چه داند که قفس خواهدشد.

  • مریم
    0

    این چه حرف مضخرفیه که می زنید حاج آقااااا. هر چیزی رو می بندید به انقلاب. اینا دست پرورده ی شماهان که با برون گرایی های افراطیتون کج فهمی به مردم القاء کردید. انقلاب امثال سلیمانی ها رو تربیت کرده.

    نظرات شما -
    • فرخ
      0

      خیر اقا انقلاب هزاران هزار متحجر و متعصب و کج فهم و کج اندش پرورش داد، خدا رحمت کند شهید سلیمانی را ، دیگه مگر خوابشو ببینید که یه نفر مثل شهید سلیمانی بیاد. از اختلاس و دروغگویی مسئولین تا رشد بد حجابی و دین گریزی مردم میفهمی انقلاب با دین چه کرد.

  • مجید
    0

    جناب مهاجری یادت نرفته که در فتنه 88 مدافع سر خت فتنه گران بر انداز بودی و حالا هم مدافع سر سخت شیعه های انگلیسی خبیث که مهندسی شده علی رغم فتوای مرجعیت شیعه به حرم امام رضا (ع) و خواهر محترمش اهانت کردنند شدی ! این شیعه های ناکث خناس منافق ضد ولایت دست پرورده اشخاصی امثال شما است ! جنایت این داعشهای ایرانی را تطهیر نکن و توبه کن

  • لاله های سرخ
    0

    متدین و مومن کسیه که وقتی کنارش هستی احساس امنیت و آزادی و آرامش داری مثل پدربزرگها و مادربزرگهای ما و شما که روحشون شاد باشه نه امثال کسانی که به اسم اسلام میخوان عقده گشایی کنن و به نام دین هر غلطی تو این کشور با مردم بیچاره کردن به جرم اینکه میخوان آزاده زندگی کنن ولله من خودم از سادات هستم ولی چیزی که از اجدادم یادگرفتم فقط محبت و مهربانی و اینکه به همه عقاید احترام بذارم و بفهمم اگه نماز میخونم برای خودمه نه برای کس دیگری

  • لاله های سرخ
    0

    از رسانه خبر فوری خیلی خیلی تشکر میکنم که برخلاف بعضی سایت های سفارشی درد دل مردم رو چاپ میکنه و به همه احترام میذاره جمهوری اسلامی واقعی معنیش همینه

  • كاظمي
    0

    حالا اين حرف چه فايده اي داره !؟ چه مشكلي از مردم حل ميكنه ؟ چه باري را ازدوش مسؤولين برميداره?! مگر كسي قول داده ومتعهد شده بود كه جهل را ريشه كن ميكنه ؟! مگر حتي پيامبران چنين قولي به كسي دادن؟ اصلاً مگه خداوند چنين مسؤوليتي به عهده كسي گذاشته كه جهل را ريشه كن كنه؟ تا پايان هستي عقل و جهل هستن !ايمان و كفر وجود دارد ! درست و نادرست و ........ اينها اقطاب هستي اند از بين نخواهد رفت فقط وفقط شدت و ضعف پيدا ميكنن! مثلاً همين "خبر فوري " مگر دست از شيطنتش برميداره ؟!شايد همين آقاي معترف به دست سازه اش واجب الحد باشه !مگه قبول ميكنه!؟

  • دکتر سیدمحمد همایونی
    0

    واقعا تعجب کردم که یکنفر عمامه ایی به این حقیقت اعتراف کرد.اکثر مردم میدانند این وقایع ومشابه این وقایع مثل اسید پاشی به صورت خانمها.. بالارفتن از دیوار سفارت خانه ها..بهمزدن تجمعات وسخنرانی هاوووووو کار دست پرورده گان وطرفداران رژیم است.اگر این دسته طرفداران رژیم نباشندچه کسی صدای مخالفان را خفه کند.بهمین خاطر هرگز برخورد قاطعی با آنها صورت نمی گیرد.آقایان سرشان رازیر برف کرده اند.خدا براه راست هدایت کند آنهارا ومرا.

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      جای تعجب ندارد، در آغاز فعالیتهای امام. ره . بسیاراز این دست آدمها بودند که مخالف امام بودند. کی گفته که انقلابیها این کار را کردند، انقلابیها که سخت در گیر تولید ماسک ومواد ضد عفونی کننده و ارایه خدمات پزشکی اند، به چند نفر اجیر شده که نمیشه گفت ملت انقلابی ایران،

  • فرخ
    0

    خدا را شکر که اندک روشنفکرانی در بین روحانی ها هنوز پیدا میشه. بخدا مردم را دین گریز کردید. اگر قیامتی باشد که هست حاکمان دینمدار و به ظاهر اسلامی در قعر اتش جهنم خواهند سوخت که چه بلایی بر سر دین اوردن

  • ممدخان
    0

    بالاخره با این اظهار نظرها ما نفهمیدیم این حادثه سازان حرم رضوی از لندن آب میخورند یا دست پروده خودمان هستند !!؟؟

    نظرات شما -
    • ادیب
      0

      خودت چی فکر میکنی ؟ دست پرورده های سید علی الان یا تو سوریه هستد یا وسط مبارزه با کرونا مطیع رهبر

  • ملت
    0

    یک روزهم جنایت مسیح رو می شود زمانی دورنیست که به حساب پول های ملت را پس دهد دردادگاه

  • ادیب
    0

    آدرس غلط نده شیخ ! انقلابی الان در وسط میدان مبارزه با کرونا هست ، گوش به فرمان ولی خود هست اینهایی که اهانت کردند هواداران مرجع معلوم الحالند که خط از انگلیس میگیرند

  • ناشناس
    0

    این جماعت نادان وبی خرد همان ولگردها هستند که باد از هر طرف وزیدن گرفت برای دریدن وپاره کردن دست،وپای مردم وجود دارند انقدر اعمال کثیف شان،به دین،ومذهب صدمه وارد نموده اند که اربابشان ترامپ لعنتی به پایشان نمی رسد. حقیقت تلخ است قبول کنید این جماعت، احمق بزرگترین ضربه به باورهای مردم وارد نموده اند. وجوانان را گریزان کرده اند بزرگترین دشمن دین وکشور بوده وهستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها