اگر تلگرام نبود استخرپارتی نداشتیم

این روزها همه در حال سرچ کردن هستند. مثلا امروز که از اصفهان خبر رسید که ۶۴ دختر و پسر نیمه عریان در یک استخرپارتی دستگیر شده‌اند! همه دارند سرچ می‌کنند و دنبال عکس‌های ۶۴ دختر و پسر نیمه عریان در استخرپارتی هستند و هی کلمات استخر، پارتی، عکس و... را جست‌وجو می‌کنند بلکه چیزی پیدا کنند.

اگر تلگرام نبود استخرپارتی نداشتیم

یکی از دوستانم عقیده دارد که همه چیز در گوگل هست فقط باید بلد باشی خوب و دقیق سرچ کنی. دوستم عقیده دارد که این دختران و پسرانی که دستگیر شده‌اند حتما یگ گروه تلگرامی داشته‌اند و از آن طریق برنامه استخرپارتی را مدیریت می‌کرده‌اند و لابد همانجا هم کلی عکس‌های خاک‌برسری منتشر کرده‌اند تا دیگران را اغفال کنند مایوپوش از خانه بیرون بزنند و خود را به استخرپارتی برسانند.

دوستم عقیده دارد اگر تلگرام نبود استخرپارتی در بدترین شکل ممکن سیبیل‌پارتی می‌شد و یا یک استخرپارتی زنانه از آب درمی‌آمد اما تگلرام باعث می‌شود دختران و پسران با هم آشنا بشوند و ایده بی‌تربیتی استخر مختلط شکل بگیرد و مکانش هم جور شود.

دوستم عقیده دارد باید تگلرام را از بیخ فیلتر کرد. او عقیده دارد اصلا هر چیزی که بشود با آن عکس‌های دیگران را دید باید از بین برود.

دوستم عقیده دارد مهیا شدن سفر ارزان به ترکیه و تایلند باعث می‌شود این ایده‌های بی‌تربیتی به ذهن جوانان ما خطور نکند. دوستم عقیده دارد برخی جوانان حتما باید سالی دو بار سفر بروند. او عقیده دارد که الان اوضاع مناسب است و علاوه بر ترکیه، ارمنستان و گرجستان هم شرایط خوبی دارند و عیب هم ندارد کسی مجردی به آنجا سفر کند و حتا مدتی اقامت کند و حتا موقت ازدواج کند.
باقی بقای‌تان

رضا ساکی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها