محمود احمدی‌نژاد بخاطر بقایی بیانیه صادر کرد

محمود احمدی نژاد برای قدردانی از مردم برای ابراز حمایت‌های بی‌دریغ خود از آزادی حمید بقایی بار دیگر بیانیه صادر کرد.

محمود احمدی‌نژاد بخاطر بقایی بیانیه صادر کرد

خبر فوری / محمود احمدی نژاد در دومین بیانیه‌اش برای قدردانی از مردم برای ابراز حمایت‌های بی‌دریغ خود از آزادی حمید بقایی نوشت:

موضوع بازداشت بلاوجه برادر صادق، خدمتگزار و فداکار، جناب آقای حمید بقایی فرصتی شد تا یکی از زیباترین صحنه‌های ظهور روح جمعی بزرگ و عظمت آفرین ملت ایران رقم بخورد.

خیل مردم هوشمند ، به فراست دریافته بودند که قرار وثیقه سنگین، با هدف بازداشت فرزند دلسوز و خادم آنان صادر گردیده و تامین آن نیز برای ایشان میسور نیست و حتی اگر چنین توانی وجود می داشت، آقای بقایی مصمم بود تا در اعتراض به ظلم مضاعف صورت گرفته ، از تامین وثیقه خودداری نماید.

از این رو در یک اقدام بی سابقه و درخشان و حرکتی کاملاً خودجوش و مردمی و در کمتر از چند روز، افراد بسیار زیادی از سراسر کشور ، برای کمک به تامین وثیقه مزبور، اعلام آمادگی کردند و در یک مسابقه انسانی و الهی عزیزی را از بند رهانیدند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • فریبرز حسنی
    0

    کار انسان دوستانه مردم فهیم و آگاه کشور ستودنی هست.در عجم چرا باید به هر قیمتی شده یک مسلمان به زندان برود . چرا قرآن و آموزه های دینی ملاک قرار می گیرد.چون طرفدار فلان حزب هست باید به هر قیمتی محکوم و زندانی شود

  • نوریزاده
    0

    این افشاگری همان بگم بگم در مجلس شده چی میخواهی بگی که ملت نمیدانند ملت همه چیز را میدانند وشما را هم میشناسند ولی همان جریان سپردن گوسفندان به حضرت ابوالفضل العباس است شما باید بگوئید ملت بکی شکایت کنند تا بدادشان برسند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها