عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

«مکتب سلیمانی» امنیت‌آفرین است / دست دشمنان از منطقه کوتاه می‌شود

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: انگیزه کوتاه کردن دست دشمنان از ایران و منطقه با شهادت «حاج قاسم سلیمانی» ایجاد شده است.

«مکتب سلیمانی» امنیت‌آفرین است / دست دشمنان از منطقه کوتاه می‌شود

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد «مکتب سلیمانی»،گفت: آنچه در سپهبد سلیمانی عظمت آفرید رویکرد او بود. رویکرد او مبارزه با ظلم، ستم، تروریسم و همه ناعدالتی ها و ناامنی‌ها بود.

وی با بیان اینکه از این جهت مقام معظم رهبری این روش شهید سپهبد سلیمانی و منش و رویکرد او را به «مکتب» تعبیر کردند، افزود: یعنی انقلاب، شخصیتی را تربیت کرد که رویکرد، آرمان، خواست و حرکت او به گونه‌ای بود که مبارزه با ظلم و تروریست و پشتیبانان تروریست را نهادینه کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: شهید سپهبد سلیمانی به الگویی تبدیل شد که جوانان با انگیزه، متدین و خداخواه چه در ایران و چه در کشورهای دیگر با عنوان یک الگویی که نماد مبارزه با باطل و پرچمدار حق، عدالت و ظلم ستیزی بود، او را بشناسند از این رو رویکرد شهید سلیمانی در امنیت ایران و منطقه اعم از عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین مؤثر بود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه با رویکرد شهید سلیمانی می‌توانیم امنیت را در ایران فراهم کنیم، گفت: شهدا همه آثاری دارند، اما این اثر در مورد شهادت شهید سلیمانی این است که شهادت او دنباله رو دارد. او اسوه و الگویی است که به دنبال او حرکت می‌کنند. چطور ائمه معصومین ما حرکتی را آفریدند و رویکردشان ماندگار شد، امروز هم رویکرد شهید سلیمانی به این تبدیل شد که افتخار افراد این شود که یک الگوی ارزشمند را در مقابل حرکت خود دارند و آن را ادامه می‌دهند.

وی افزود: اینکه افراد هم در حیات شهید سلیمانی به او عشق می‌ورزیدند و هم بعد از شهادتش به حرکت و رویکرد او اقتدا کردند و این خود امنیت آفرین است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تشییع پیکر شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: تشییع جنازه سردار سلیمانی بیانگیر این است که شهادت طلبی، شهادت خواهی و ایثار به مکتب تبدیل و در کشورهای مختلف و اسلام نهادینه شده است. امیدوار هستیم ایرانِ پاک بتواند سایرین را برانگیزد و کاری کند که ما دست دشمنان اسلام را از این کشور و منطقه کوتاه کنیم که آن زمان امنیت واقعی به وجود می‌آید.

ابراهیمی با بیان اینکه انگیزه کوتاه کردن دست دشمنان از ایران و منطقه با شهادت شهید سلیمانی ایجاد شده است،تاکیدکرد: بنابراین، شهید سلیمانی یک مکتب است نه یک فرد. یعنی هر کسی می‌خواهد ایثارگر، شجاع، امنیت خواه و آزادیخواه باشد الگوی آن می‌تواند مکتبی به نام مکتب سلیمانی باشد.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها