مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس عنوان کرد

تکذیب تشکیل فراکسیون منصرفین از نامزدی در انتخابات و ریاست لاریجانی بر آن

شایعه تشکیل فراکسیونی با ریاست علی لاریجانی، شامل منصرفین از انتخابات مجلس یازدهم تکذیب شد.

تکذیب تشکیل فراکسیون منصرفین از نامزدی در انتخابات و ریاست لاریجانی بر آن

به گزارش خبر فوری ، تشکیل فراکسیون منصرفین انتخابات مجلس به ریاست جناب آقای دکتر لاریجانی کذب است و چنین فراکسیونی وجود ندارد.

پدرام پاک آیین مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس با بیان این مطلب گفت: آقای عبدالرضا هاشم زایی، نماینده محترم تهران در مجلس در اظهار نظری رسانه ای از تشکیل فراکسیونی با نام منصرفین انتخابات خبر داده اند که این مطلب خلاف واقع است و تکذیب می شود‌.

پاک‌آیین تصریح کرد: اصل این مطلب که فراکسیونی شامل نمایندگان غیر نامزد در انتخابات آتی تشکیل شده باشد، صحیح نیست و در نتیجه موضوع عضویت شماری از نمایندگان و ریاست جناب آقای دکتر لاریجانی بر آن نیز صحت ندارد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروند
    0

    لاریجانی ...‌تو‌ باعث انتصاب عادل آذر به عنوان ریس ما دیوان محاسبات شدید بیا بابت رشوه که تو وسط آقای احمد توکلی ...فاش شد ...هدیه که به نمایندگان داده توضیح بده این پول از حیب پدرش آورده یا از بین المال ...چرا باید دیوان محاسبات پادش به نمایند ها بده میخواد با پول بیت المال دوباره نمایندها ایشان رو تایید کنند این ترفند جدید مدیریت ..‌با پول بیت المال صندلی قدرت رو می خرید خداوند لعنت کنه هر آنکه که از بیت المال بذل و بخشش می‌کنه به نفع خودش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها