ترقی در گفت وگو با خبرفوری: موتلفه بنایی برای تغییرات ندارد/ کناره‎گیری حبیبی از دبیرکلی حزب صحت ندارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ایجاد تغییرات در حزب موتلفه اسلامی را کذب دانست.

ترقی در گفت وگو با خبرفوری: موتلفه بنایی برای تغییرات ندارد/ کناره‎گیری حبیبی از دبیرکلی حزب صحت ندارد

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبارمنتشرشده در برخی از سایت‎های خبری مبنی برایجاد تغییر و تحولات در حزب موتلفه اظهارکرد: در حال حاضر حزب موتلفه اسلامی بعد از انتخابات ریاست‎جمهوری به مانند روال گذشته در حال انجام کارهای خود است وتصمیمی را برای ایجاد تغییر و تحول در ساختار حزب را ندارد.

وی افزود: آنچه در حزب موتلفه پیرامون ساختار حزب و انتخاب دبیرکل صورت می‎گیرد طبق تصمیمات اتخاذ شده در کنگره حزب است از این رو با توجه به برگزاری کنگره حزب موتلفه و انتخاب دبیرکل بنایی برای تغییرات درحزب وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: دبیرکل حزب موتلفه در کنگره آخر حزب منصوب شد از این رو طبق مصوبات و ساختار حزب عدم حضور وی در حزب تنها با اعلام کناره‎گیری و استعفا از طرف خود وی وجود دارد و گرنه وی باید در حیطه مدیریتی خود مشغول به کار باشد.

ترقی با بیان اینکه حضور میرسلیم در مسند دبیرکلی حزب موتلفه صحت ندارد تصریح کرد: میرسلیم به عنوان گزینه حزب موتلفه در انتخابات ریاست‎جمهوری مطرح بودند و در حال حاضر نیز به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب مشغول به فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اعضای شورای مرکزی حزب و دبیرکل طبق نظر اعضا در کنگره مشخص می‌شوند و هرگونه تغییراتی در ساختار حزب منوط به اتخاذ تصمیم در کنگره حزب است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: ما برای میرسلیم با توجه به رویکرد موفقی که در انتخاب اتخاذ کرد احترام بسیاری قائل هستیم چرا که رویه وی در انتخاب سبب جذب جوانان و اقشار مختلف مردم به حزب شد ولی در حال حاضر حبیبی در سمت دبیرکلی حزب مشغول به فعالیت است و حزب بنایی برای تغییرات ندارد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها