سخنگوی حزب اعتدال و توسعه : در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شرکت نمی‌کنیم

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در آستانه انتخابات و نظر برخی اصلاح طلبان مبنی بر عدم ائتلاف با این حزب گفت: این حزب در شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت نمی‌کند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه : در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شرکت نمی‌کنیم

رمضانعلی سبحانی‌فر درباره احتمال ائتلاف حزب اعتدال و توسعه با اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس اظهار کرد: برای سخن گفتن از ائتلاف میان جریان‌های سیاسی کمی زود است. ولی سیاست حزب اعتدال نهایت تلاش برای ایجاد هم‌افزایی میان جریان‌های مختلف سیاسی است.

وی درباره اینکه برخی اصلاح‌طلبان معتقدند که نباید با حزب دولت ائتلاف کنند، افزود: معتقدم در آینده شکل می‌گیرد، اما تا نقطه‌ای که بتوانیم درباره نوع ائتلاف اظهار نظر کنیم، زمان باقی است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با تصریح اینکه حزب متبوعش هیچگاه بر طبق تفرقه نکوبیده و سیاستش جدایی نیست،‌ گفت: با همین سیاست پیش می‌رویم و به نظرم تا زمانی که بخواهیم برای ائتلاف از گروهی دعوت کنیم و یا دعوت گروه دیگری را بپذیریم فرصت زیاد است.

سبحانی‌فر درباره اینکه آیا در جلسات شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان شرکت می‌کنید یا خیر خاطرنشان کرد: اعتدال و توسعه حزب مستقل است و صحبت از ائتلاف با دیگر احزاب در زمان به نتیجه رسیدن برنامه‌های درون حزبی صورت می‌گیرد.

وی گفت: زمانی صحبت از حضور نمایندگان حزب اعتدال و توسعه در شورای هماهنگی اصلاحات است که پاسخ این سؤال منفی است. هیچ نماینده‌ای از حزب اعتدال در جلسات اصلاح‌طلبان شرکت نمی‌کند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: اعضای حزب اعتدال هم مانند هر حزب دیگری جلسات خود را دارد و اصلاح‌طلبان هم جلسات خودشان را دارند، و در نقطه آخر به ائتلاف فکر می‌کنیم.

منبع: آنا

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها