قالیباف سرلیست جمنا نشده است/ نگرانی آمریکا از تضعيف امنيتى پايگاه‌هاى خود در عراق

رئیس شورای مرکزی موتلفه گفت: حضور قالیباف به عنوان سرلیست جمنا مطرح نشده است ولى همه به اهميت سرفهرست اذعان دارند.

قالیباف سرلیست جمنا نشده است/ نگرانی آمریکا از تضعيف امنيتى پايگاه‌هاى خود در عراق

سیدمصطفی آقامیرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره حوادث اخیر در عراق اظهار کرد: در حالى كه عراق براى ميزبانى بزرگترين تظاهرات ضد ظلم و فساد آماده مى‌شود، ايجاد التهاب داخلى براى تحت شعاع قراردادن راهپيمايى اربعين است. حقوق مردم عراق به جاى خود محفوظ است اما تحريكاتى را آمريكا، صهيونيست‌ها و عربستان پشتيبانى كرده‌اند كه مانع مطرح شدن شكوهمند حق بزرگترى شوند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه درباره اقدام آمریکا مبنی بر تغییراتی در پایگاه‌های خود در منطقه، گفت: آمريكا از تضعيف امنيتى پايگاه‌هاى نظامی خود نگران است، به ويژه اینكه نقشه‌هاى آنها با شكست مواجه شده است و درصدد هستند تا جايگاه مطمئن‌ترى برگزيند.

او درباره ترس آمریکا پیرامون گسترش روابط تهران و بغداد افزود: تحكيم مناسبات تهران و بغداد به مفهوم از بين رفتن تمام توطئه‌هايى است كه آمريكا براى منزوى كردن ايران طراحى كرده و لذا با آن مخالف است و سعى در بهم ريختن يا انحراف آن دارد.

میرسلیم درباره توصیه‌های مقام معظم رهبری به فرماندهان سپاه یادآور شد: توصيه‌هاى رهبر معظم انقلاب اساسى و راهبردى بود و سپاه پاسداران آمادگى كامل براى عملياتى كردن آنها را دارد و اين موجب تقويت سپاه خواهد شد.

او درباره برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر حضور به عنوان سرلیستی خاطرنشان کرد: چنين مطلبى تا آنجا كه من اطلاع دارم مطرح نشده است ولى همه به اهميت اذعان دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها