لغو روادید کارگزاران عتبات از امروز آغاز شد/ خروج از کشور با کارت ملی امکان‌پذیر نیست

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: روادید خدمه، موکب‌داران و کارگزاران از امروز اول محرم (دهم شهریور) لغو می‌شود.

لغو روادید کارگزاران عتبات از امروز آغاز شد/ خروج از کشور با کارت ملی امکان‌پذیر نیست

آقای احمد محمدی‌فرد دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در واکنش به شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه از امروز لغو روادید برای زائران عتبات انجام می‌شود، گفت: روادید خدمه، موکب‌داران و کارگزاران از امروز اول محرم (دهم شهریور) لغو می‌شود.

او گفت: لغو روادید برای کارگزاران و خدام حسینی ۱۰ روز قبل از لغو روادید زائران انجام می‌شود تا کارگزاران به راحتی بتوانند اقدامات خود را برای اربعین حسینی در عراق انجام دهند؛ همچنین از دهم محرم روادید زائران عتبات عالیات لغو می‌شود.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه ثبت نام زائران در سامانه سماح یکی از موضوعات حائز اهمیت است، تصریح کرد: با لغو روادید، امکان خروج از کشور با کارت ملی وجود ندارد و زائران باید گذرنامه رسمی دارای اعتبار قانونی به همراه داشته باشند، در غیر این صورت به هیچ وجه امکان تردد زائران از کشور وجود نخواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    گناه کبیره ی اصرار بر من در آوردی گستری بنام دین و مذهب به دوش کیست؟؟؟!!! --- چرا بجای پرداختن همیشگی به برجسته کردن جلوه های انسان ساز قرآنی و عقلی اهداف والای نهضت عظیم عاشورای حسینی مردم که به روش دین داری و مذهب داری قرآنی نا آگاه اند با تشویق دین فروشان دنیا پرست و مزدور به پیروی از من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل سوق داده می شوند و دین و مذهب را پیوسته با این پیروی لوث و بدنام می کنند؟؟؟!!! دین حقیقت گرای خدا و مذهب توحیدی قرآن گرای اهل بیت بازیچه بشر نیستند که هر روز با من در آوردیهای خرافه گرای خرد گریز بشری متضاد با قرآن و عقل در چشم جهانیان بدنام و منفور شوند. گناه کبیره ی زیانهای بزرگ اجتماعی گرفتاری روز مره ی جوامع تشیع در پیروی از پدیده های من در آوردی گستر هزینه بردار روز افزون بنام دین و مذهب را فردای قیامت چه کسی به دوش خواهد کشید؟؟؟!!! آیا می دانیم این من در آوردیها هیچ پایگاه آشکار قابل اثبات قرآنی و عقلی ندارند و از آنها بجز بستن دروغ به دین خدا و مذهب اهل بیت و من در آوردی پرور و خرافه گستر نشان دادن این مذهب هیچ بازده مثبت و سازنده ی با دوام محسوسی برای پیشرفت و شکوفایی جوامع تشیع نمی توان به اثبات رساند. مراسم و مناسک و شعایر انگشت شمار ساده و قابل درک و سرشت نشین دین منحصر به خداوند اند و محال است انجام مراسم و مناسک و شعایری ، سوای آنچه که در قرآن آمده ، در سنت و سیرت پاک پیامبر (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) در تضاد با حد و مرزها و باید و نبایدهای قرآنی دیده شده یا توصیه شده باشد. احادیث و روایاتی که بنام دین و مذهب در تضاد با قرآن و عقل من در آوردی پروری وخرافه گستری را تشویق می کنند همگی جعلی و دروغ محض اند و نسبت چنین احادیث و روایاتی به پیامر و اهل بیت مظلوم آن حضرت تزویر و کذب آشکار و ساخته و پرداخته ی دین فروشان دنیا پرست برای پیگیری اهداف تخریبی شیطانی علیه دین و مذهب اند. سید و سالار شهیدان کربلا حسین بن علی علیهما السلام و بستگان و یاران خدا پرست وفادار همراه او در راه جهاد در راه خدا علیه تحریف گران ، که دین خداوند را با تحریف بنفع سلطنت خویش در آورده بودند ، شهادت را به جان خردیند. محال است این شهیدان والا مقام بپذیرند من در آوردیهای و خرافات دین زدا و متضاد با قرآن و عقل را جایگزین رضای خداوند کنند و بهای جهاد فی سبیل الله بدانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها