باهنر: شاید وحدت اصولگرایان صد در صدی نباشد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: شاید در جریان وحدت اصولگرایان به عدد صد در صد نرسیم، اما سعی خود را خواهیم کرد و البته طبیعی است که نقدهایی هم وجود دارد اما باید تلاش کنیم این جریان یک جریان فراگیر اصولگرایی باشد.

باهنر: شاید وحدت اصولگرایان صد در صدی نباشد

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (یکشنبه، ۱۰ شهریور) در نشست خبری با اشاره به پایان یافتن هفته دولت، اظهار کرد: در این زمان دولت تلاش می‌کند فعالیت‌هایی که انجام داده را به مردم گزارش دهد؛ زیرا دولت در میدان اجراست و باید نهادها به او کمک کنند و دولت نیز باید تحمل خود را در برابر انتقادات بالا ببرد.

وی با اشاره به دیدار رهبری با اعضای هیئت دولت ادامه داد: رهبری در این دیدار گفتند درست است که دو سال تا پایان دولت دوازدهم باقیمانده، اما این فرصت مغتنمی است که باید کار شود؛ مخصوصا درباره مسئله اقتصاد و فرهنگ تاکید کردند که کارها باید انجام شود و فکر نکنید که چون دو سال پایانی دولت است، نمی‌شود کاری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رونمایی از سامانه بومی باور ۳۷۳ نیز اظهار کرد: سامانه زمین به هوا با نام باور ۳۷۳ از برگ‌های برنده‌ای بود که نظام جمهوری اسلامی ایران توانست بر زمین بزند، چشم حسودان و دشمنان کور شود، این از برگ‌هایی است که مدتهای مدیدی وجود دارد.

وی افزود: اینکه سینه پاسداران به آیه مبارکه «واعدوا لهم ما استطعتم من قوه» مزین است برای این است که دشمن را بترسانند، این رفتارهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌دهد، مصداق این آیه مبارکه است، از رفتار، گفتار و افکار دشمنان معلوم است که تحت تأثیر این هستند، ما می‌گوییم جنگ‌طلب نیستیم ولی دستی که به تجاوز سمت ایران دراز شود را قطع خواهیم کرد.

باهنر در پاسخ به سؤالی درباره جلسات شورای وحدت اصولگرایان و اینکه گفته می‌شود وی در جلسات این شورا شرکت نمی‌کند، گفت: در غیبت سه حزب فراگیر قدرتمند در کشور معمولا این مشکلات را داریم، هر دوره‌ای که به انتخابات نزدیک می‌شویم، باید ظرفیت را بر وحدت درون تشکیلاتی بگذاریم، هر دوره‌ای هم یک نام دارد ولی ماهیت آن همان است و این دوره هم راه افتاده است، وقتی حزب قدرتمند نداشته باشیم ممکن است جناح‌ها اختلاف داشته باشند، اما باید این را کاهش دهند و به وحدت برسند، کار شورای ائتلاف اصولگرایان کلید خورده و چشم‌انداز ما وحدت صددرصدی است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: در دوره‌های گذشته هم این بوده که شاید به عدد صددرصد نرسیم، اما سعی خود را خواهیم کرد، بنده در آن جلسه هستم و شرکت می‌کنم؛ البته طبیعی است که نقدهایی هم وجود دارد اما باید تلاش کنیم این جریان یک جریان فراگیر اصولگرایی باشد، تجربه دو دوره گذشته نشان داده که به وحدت می‌رسیم و کار پیش می‌رود و زمینه خوبی خواهد داشت.

باهنر تصریح کرد: باید دست به دست دهیم تا صحنه انتخابات به امید و شادابی تبدیل شود، حس می‌کنیم عده‌ای برای اینکه رأی بیاورند بر موج نارضایتی می‌دمند و ضعف‌ها را بزرگنمایی می‌کنند تا بتوانند رأی بیاورند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تبریز
    0

    آقای باهنرلابد معتقدید ضعف نیست وکشور گل وبلبل است چرا نمی خواهید کثافت کاری دولت فاسد را ببینید همین دیروزگندصالحی خواهرزاده وزیر رفاه در آمد چه می گویید خجالت دارد ازاین دولت دفاع کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها