پشت‌پرده مداحی‌های صهیونیستی چیست؟

دستگیری مداحان اسرائیلی در ایران / آنها ماموران تربیت شده هستند

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند که عده‌ای از آن‌ها در کشور دستگیر شده‌اند.

دستگیری مداحان اسرائیلی در ایران / آنها ماموران تربیت شده هستند

یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور صبح امروز در سی و دومین گردهمایی سالانه مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) کرمان که با حضور سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برگزار شد با بیان اینکه دشمن همواره در حال تخریب اسلام و خواستار تخریب محرم و عاشوراست اظهار داشت: فشار‌های روانی و تبلیغات سوء علیه محرم و عاشورا هر چه که به ماه عزا نزدیکتر می‌شویم بیشتر می‌شود.

او با بیان اینکه در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند که عده‌ای از آن‌ها در کشور دستگیر شده‌اند، افزود: فوکویاما یکی از نظریه‌پردازان چندین سال قبل برای نابودی این انقلاب گفته است که شیعه بر دو بال سبز انتظار و سرخ عاشورا استوار است که باید این دو بال را نابود کنیم. رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به اینکه مداح باید طهارت دل و روح داشته باشد عنوان کرد: امروز طبق آمار رسمی بیش از ۱۵۰ هزار مداح در کشور داریم که آمار غیررسمی دو برابر این مقدار تخمین زده می‌شود.

او با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی و بچه‌های انقلابی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند گفت: قشر جوان مذهبی و انقلابی ما ظرفیت عظیمی است که باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

ارجونی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مداحان در سال ۹۷ گفت: رهبر معظم انقلاب بر این مسئله تاکید داشتند که مواظب تفرقه‌های دشمن باشیم و حرف تفرقه‌انگیز در مراسم و عزاداری‌ها نزنیم. او با بیان اینکه فرمایش دیگر مقام معظم رهبری این بود که خانواده و حوزه‌ها را جدی بگیریم و بصیرت‌افزایی را در این‌گونه مراسم ترویج دهیم افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب توصیه شده که راه برای جوانان باز کنند.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم توصیه شده که افراد مسن کار را به جوانان بسپارند گفت: تحقق بیانیه گام دوم وظیفه همه ماست.

او با بیان اینکه در روز عاشورا تشنگی به حدی زیاد شده بود که بعضی از بچه‌ها شکم‌های خود را بر زمین نمناک گذاشته بودند که مقداری از عطش آن‌ها برطرف شود افزود: با وجود همه سختی‌ها راضی به مذاکره با دشمن نشدند و باید از عاشورا درس بگیریم.

منبع: رکنا

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • arman
    0

    انگار بعد از رحلت حضرت رسول اکرم ص جنگهای علیه دین اسلام همچنان ادامه داره . اگر جهان اسلام متحد بود شاید حمله میکرد ولی بهش از هیچ طریقی حمله نمیشد .

  • سیاوش
    0

    اه پس داره میریزه اسراییلی بود. عجب. مرگ بر اسراییل. مرگ بر آمریکا. مرگ بر انگلیس.

  • pond
    0

    در جایی که رطوبت به سطح زمین برسد به نظرم اگر 20 سانتیمتر زمین کنده می شد آثار آب هویدا می شد.!!!

    نظرات شما -
    • حبیب
      0

      در منابع تاریخی هست که بعضی اصحاب زمین را کندند ولی بخاطر جنس زمین ، آب قابل شرب نبود

    • کاربر ناشناس
      0

      بله درسته ولی آب بیشتر مناطق شوره و غیر قابل شرب. تو کشور خودمون هم خیلی از این جور زمین ها داریم.

  • حقگو
    0

    اولا شما از اسراییل یاد بگیرید نیرو همین طوری تربیت کنید بفرستید داخل اسراییل دوم امام حسین مذاکره کرد ولی زیربار حرف زور نرفت وخودش وفرزندانش درصف اول جنگ بودند اول فرزندانش بعد خاندانش بعد یارانش وآخر خودش بعد از اتمام حجت کشته شدن نه این آشغالها که به حرف رهبر گوش نمیدن مذاکره کردن بعد بچه هاشونو فرستادن جای امن امریکا واروپا تا بعدا خودشون در برن سفیران نظام با جیبی پرپول که باباهاشون مدعی اربابی وخانزادگین ارواح عمه شون که ملای گدا بودن آمدن سرسفره انقلاب کیسه شان پر شد کجا وحسین کجا اصلا قابل حتی قیاس نیست مثل اینکه بنی امیه را با بنی هاشم قیاس کنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سلام بر شما بزرگوار تمام فرمایشات جنابعالی صحیح است اما جمله اولتان را بازنگری بفرمایید شان امام حسین (ع) والاتر از این حرفهاست که بخواهیم مذاکره با دشمن رو به ایشون نصبت بدیم باید تاریخ رو دقیقتر و از منابع معتبر مطاله کرد این حرف نسنجیده رو اولین بار همین اشخاص نادان با درک پایین و برداشت غلطشان از دین به سیدالشهدا نصبت دادند آقااباعبدالله (ع) شب عاشورا وروز عاشورا تنها موعظه کردند و دشمن را از این کار برحزر داشتند ولاغیر اینها که میخواستن با آمریکا مذاکره کنن خواستن این اشتباهشون رو اینجور صحیح جلوه بدن اینها نه درک درستی از دین دارن نه سواد دارن و نه امام و مقام امام رو میشناسن لعنت خدا به کسانی که برای به دست آوردن دنیا حرفی میزنن که شان و منزلت معصومین (ع) رو زیر سوال میبرن

  • محمد
    0

    این هم یک شگرد جدید .....

  • ناشناس
    0

    دین فروشان مزدور تزویر گر شعار مقدس (( وا حسیناه )) را باور نکنید --- روز به روز با بیشتر آگاه شدن مردم به خیانت دین فروشان دشمن گرای مزدور دنیا پرست دروغ گو علیه دین و مذهب (( تکاپوی )) این کاسبان حرام خور سوء استفاده چی از دین و مذهب ، در فریب توده های شیعه ی نا آگاه به حد و مرزهای دین داری و مذهب داری قرآنی شرعی با تزویر شعارهای مقدس (( واحسیناه عاشورایی)) افزایش و گسترش می یابد. این دین فروشان دشمن مذهب تشیع ، با ترویج من در آوردی سازی و خرافه گستری بنام این مذهب و بنام ائمه مظلوم پاک سیرت موحد از اهل بیت پیامبر صلوات الله علیهم اجمعین با سر دادن مزورانه ی شعار مقدس (( واحسیناه )) به تحریک شیعیان نا آگاه علیه یک دیگر در همه جا و به تفرقه افکنی خائنانه میان پیروان مذهب تشیع و پیروان سایر مذاهب مسلمانان در جهان دامن می زنند. این دین فروشان ، که دشمن حقیقی مذهب تشیع اند در همه جا در کشور ایران و سایر کشورهای جهان رخنه و نفوذ کرده اند ، با اطاعت از دستور اسرائییل غاصب و استکبار غرب جنایت کار مدافعان تبلیغ و نشر جلوه های قرآنی و عقلی نهضت عظیم الهی انسان ساز عاشورای حسینی را با بد ترین انگها و تهمتها و بهتانهای دروغ شیطانی محض نشانه می روند؟؟؟!!! متاسفانه نبود دستگاه های نظارتی دولتی و حوزوی حفاظت و دفاع سازمان یافته ضابطه مند قانونی از حقایق قرآنی و عقلی دین و مذهب که می باید در همه جا با ایمان به جلوه های قرآنی و عقلی نهضت عاشورای حسینی با صداقت در مبارزه علیه تحریف گریهای دین فروشان همیشه قد علم کنند ، دستان و زبانهای خیانت بار پلید این دشمنان دین و مذهب را برای تخریب و تفرقه افکنی و راه اندازی جنگهای داخلی میان پیروان امت واحده ی اسلام با سوء استتفاده از شعارهای حسینی و عاشورایی باز گذاشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها