کواکبيان: قيمت اجناس در دولت گذشته به فاصله يک نمازخواندن تغيير مي‌ کرد

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: دولت يازدهم موفق شد قيمت‌ها اجناس را تثبيت کند مردم نبايد فراموش کنند در دولت گذشته به فاصله يک نمازخواندن قيمت اجناس تغيير مي‌ کرد.

کواکبيان: قيمت اجناس در دولت گذشته به فاصله يک نمازخواندن تغيير مي‌ کرد

مصطفي کواکبيان عصر سه شنبه در همايش حاميان حسن روحاني نامزد رياست جمهوري در محل سينما فرهنگ خميني ‌شهر افزود: تثبيت نرخ ارز يکي از مهم‌ترين اقدام هاي دولت يازدهم بود و تثبيت قيمت ارز باعث شد تا از کوچک شدن ارزش پول ملي جلوگيري شود.نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اگر روند افزايش قيمت ارز در که در دولت‌هاي گذشته شروع‌ شده بود به قيمت چهار هزار تومان هم رسيد در دولت يازدهم مهار نمي‌شد در شرايط کنوني بايد قيمت دلار 6 هزار تومان مي‌رسيد ولي امروز شاهديم قيمت دلار کمتر از چهار هزار تومان است.

وي بيان کرد:اگر روند گذشته ادامه پيدا مي‌کرد ما قادر به فروش بيش از 250 هزار بشکه نفت نبوديم و همين مقدار هم بايد واسطه‌گري افرادي همچون بابک زنجاني صادر و فروخته مي شد.
کواکبيان گفت:هنوز مشخص نيست 14هزار ميليارد تومان درآمد حاصل فروش نفت توسط بابک زنجاني کجاست.

نماينده مجلس افزود: من از دستگاه قضايي درخواست دارم بابک زنجاني را اعدام نکنند تا معلوم و مشخص شود پول‌هاي حاصل از فروش نفت کجاست.وي با بيان اينکه دولت يازدهم در بخش تحولات اجتماعي و ارتقاي سلامت از جمله اجراي طرح جامع سلامت، اقدام هاي موثري را انجام داد، بيان کرد: اين افتخارات و دستاوردها دليل خوبي است تا مديريت اجرايي کشور به رياست حجت الاسلام حسن روحاني ادامه يابد.وي بابيان اينکه دولت يازدهم موفق شد تورم را مهار کند، گفت: رقباي دکتر روحاني اعلام مي‌کنند؛ پرداخت يارانه ‌ها را سه برابر مي ‌کنند اما جاي سؤال دارد که منابع تأمين اين بودجه کجاست؟

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: مجلس شوراي اسلامي بارها اعلام کرده است که تحقق اين شعار امکانپذير نيست اما ممکن است عده اي با دور زدن قانون و يا بي قانوني اجراي آن را امکانپذير مي دانند. وي بيان کرد: اقدام هاي رئيس دولت هاي نهم و دهم حساب‌ و کتاب نداشت و کارهاي غير قانوني زيادي انجام داد که اگر به اين مواردرسيدگي مي شد، امروز برخي نامزدها برنامه هاي او را اعلام و تکرار نمي کردند. کواکبيان ادامه داد: اگر به تخلفات املاک نجومي رسيدگي مي‌ شد فرد در مظان اتهام اين قضيه نمي‌ توانست اين همه مدعي باشد.
نماينده مجلس گفت: فيل يک عده، هواي هندوستان کرده است و مي‌ خواهند ما را به دوران قبل از دولت روحاني بازگردانند.وي با بيان اينکه مردم حق انتخاب دارند، گفت: در انتخاب رئيس جمهور دقت کنيم تا نسل‌ هاي آينده ما را مواخذه و بازخواست نکنند.نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اکنون يک عده از اعمال و رفتار رئيس دولت نهم و دهم اعلام برائت مي ‌کنند، اما اعوان و انصار رئيس دولت نهم و دهم به عنوان تئوريسين در ستادهاي تبليغاتي آنها فعال هستند. وي افزود: نبايد فراموش کنيم در چه شرايطي قرار داشتيم، يادمان نرفته است که بعضي نمايندگان مجلس نهم، وقتي رئيس دولت دهم وارد مجلس مي‌شد به نيت تبرک به کاپشن او دست مي‌ کشيدند و ته استکان چاي او را به نيت شفا مي‌ خوردند.کواکبيان از مردم خواست روز جمعه هفته جاري با شرکت گسترده در انتخابات و حضور آگاهانه اجازه ندهند که کشور به شرايط گذشته بازگردد.

منبع: آخرین خبر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها