روایت وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد از پروژه آمریکایی برای نفوذ در شورای نگهبان و نیروهای مسلح

وزیر اسبق اطلاعات گفت: تنها ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم‌ها است.

روایت وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد از پروژه آمریکایی برای نفوذ در شورای نگهبان و نیروهای مسلح

حجت الاسلام حیدر مصلحی پیش از ظهر سه شنبه در نشست حوزه های علمیه استان تهران در دماوند طی سخنانی گفت: ۱۴ میلیون مقاله توسط دانشگاهیان آمریکا وجود دارد که درباره آمریکا در حال افول وسقوط است.

وی افزود: اکثر این مقالات علت افول و سقوط آمریکا را انقلاب اسلامی می‌دانند، صحبت‌های ترامپ را رصد کنید، می‌بینید فروپاشی اقتصادی را مطرح می‌کند.

وزیر اسبق اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور داده و در عرصه‌های مختلف هزینه پرداخته است، تا امروز به این قدرت و صلابت رسیده است.

وی گفت: دشمن برای امسال طراحی فتنه دارد، گروه‌هایی در آمریکا در این رابطه فعال هستند ودر بحث نفوذ کار می‌کنند، دستور کار این گروه‌ها اقتصاد، نیروهای مسلح، اختیارات رهبری، شورای نگهبان و… است.

مصلحی اضافه کرد: صهیونیست‌ها و تعدادی از سفارتخانه‌ها در کشور ما نیز در زمینه نفوذ فعالیت می‌کنند.

روایت وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد از پروژه آمریکایی برای نفوذ در شورای نگهبان و نیروهای مسلح

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها است، گفت: ۸۰ درصد بقیه دلیل مشکلات مدیریتی است، چرا اجناس مثل هزاران خودرو قاچاق می‌شود، امامواد اولیه کارخانه‌ها قاچاق نمی‌شود.

مصلحی با تشریح برنامه‌های دشمن در حال حاضر گفت: دشمن با تقسیم کار بین آمریکا و اروپا از برجام خارج شد، تا با ایجاد جو روانی قیمت دلار سر به فلک بکشد و با تورم ایجاد نارضایتی عمومی و از طریق آن کل نظام را دچار چالش کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سامان
    0

    واقعا همینه دولت و کارمنداش و نماینده ها دارن قصدن اعصاب مردمو بهم میریزن تواین افتضاح اقتصادی

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      هزیون نگو جناب وزیر

    • Poj
      0

      شاید خبر ندارید لکن دری اصفهانی که روحانی اورا بدون هماهنگی با وزارت اطلاعات و دفاع به عنوان مذاکره کننده اقتصادی در برجام تعیین کرده بود پس از مذاکرات مشخص شد که جاسوس سیا و رئیس شرکت امریکایی مرتبط با سازمان جاسوسی امریکا بوده است. خواهرزاده روحانی الان به جرم همدستی با جاسوسان در زندان تشریف دارد. برادر روحانی و جهانگیری هم که همه خبر دارند از کارهایشان.لکن عده ای معتقدند علاوه بر فساد مالی در برخی پرونده های جاسوسی نیز دخالت داشته اند. پیداشدن جاسوسان سیا دروزارت دفاع،کشور و خارجه هم که چند روزیست در اخبار اعلام عمومی شده. خاتمی که روحانی ان را برادر خطاب میکند راهم مشخص شده در جریان فتنه88 با سفیر انگلیس و جاسوسان امریکایی مرتبط بوده. قتل همسر نجفی به دست نجفی هم دستورش از بزرگان اصلاحطلب رسیده بوده بخاطر لو نرفتنشان در خیانت هایی که علیه کشور و انقلاب کرده اند.الان هم هر لحظه ممکن است نجفی اعتراف کند بسبب همین موضوع هم چندین مرتبه خوده روحانی و تمام اصلاحطلب ها برای نجاتش گردهمایی داشته اند. دعوت نشدن ظریف به دیدار با بشار اسد با روحانی و رهبر هم نشان میدهد خبرهایی از بی اعتمادی به ظریف وجود دارد.

    • کاربر ناشناس
      0

      واقعا

  • Poj
    0

    اگر دولت جاسوس نبوده پس چطور دری اصفهانی که روحانی اورا مذاکره کننده ارشد اقتصادی برجام تعیین کرد مدتی بعد سر از سیا دراورد؟؟ چرا نجفی همسرش را بخاطر لو نرفتن اصلاحطلب ها کشت؟؟؟ چرا روحانی بی دلیل 5سال مذاکره و 1سال هم بی دلیل به اروپا فرصت داد. روحانی اعتراف کرده که اروپا از ابتدای برجام هیچ عملکردی نداشته لکن سپس با دروغ برای دفاع از 6سال مذاکره اش میگوید برجام در اوایلش خیلی مفید بوده و بسبب همین تورم کاهش یافته بوده. حال اینکه تحلیلگران اقتصادی اعلام کرده اند علت کنترل تورم در 5سال ابتدایی دولت به خاطر فروش ذخایر100ملیارد دلاری بانک مرکزی بوده(همان پولی که احمدی نژاد جمع کرده بود).و این اتفاق بسبب اعتماد بیش از حده روحانی به برجام و امیدش برای باز گرداندن این پول عظیم به بانک مرکزی باافزایش فروش نفت بوده رویایی که فقط20 روز محقق شد(برجام فقط 20روز عمر کرد). اگر در دولت جاسوس نبود چرا اورا به جلسه ی با بشار اسد دعوت نکردند؟؟؟ چرا روحانی باید با عدم نظارت دولت بر بازار کشور و ملت را عصبانی کند.طبق اخرین امار سازمان امار:بیشترین تورم مربوط به رب گوجه بوده. نمیگوییم تورم نباید روی قیمت گوجه تاثی بگذارد لکن اگر علتش خارجی و تحریم میبود ایانبایست تورم لوازم الکترونیکی لا اقل بیشتر از رب گوجه ای میبود که در داخل تولید میشود؟؟؟ واگذاری های نامتعارف به بخش خصوصی و دستگیری رئیس این سازمان بار دیگر نشان داد مشکلاتی مثل اعتراضات کارگران در کارخانه نیشکر و... علتی داخلی داشته و نه خارجی.اعتراضاتی که امریکا عملا ارزوی ان را دارد. دستگیری خواهر زاده روحانی(مطابق سریال گاندو) بار دیگر نشان داد جاسوسان بیش از حد به روحانی نزدیک شده بودند یا هستتند.

  • مصطفی
    0

    دشمن اصلی همین آقاها و آقازاده ها و دزدهای اطرافشون هستن. دیگه دوران آدرس اشتباه دادناتون و مردمو سرکار گذاشتن گذشته.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها