خجسته‌پور: این همه صغری و کبری برای یک پیامک!/اصلاح‌طلبان به جای فرافکنی پاسخگوی عملکرد خود باشند

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه دوستانی که عملکرد مناسبی در حوزه اداره کشور و شهر تهران نداشته‌اند برای فرار از مسئولیت خود به فرافکنی روی آورده‌اند، گفت: اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی عملکرد خود در نزد افکار عمومی باشند و فرار به جلو برایشان فایده‌ای نخواهد داشت.

خجسته‌پور: این همه صغری و کبری برای یک پیامک!/اصلاح‌طلبان به جای فرافکنی پاسخگوی عملکرد خود باشند

علیرضا خجسته پور قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به خبر امروز یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب با عنوان «پیامک حزب «باهنر» برای «اصلاح‌طلبان»!»، اظهار داشت: اینکه احزاب با بدنه تشکیلاتی خود ارتباط داشته باشند و در انتخابات مختلف با آنها پیامک رد و بدل کنند یک امر بدیهی است. متن پیامک این تشکل، خود گویای همه چیز است و در ابتدای پیامک گفته شده از اعضای جامعه اسلامی مهندسین دعوت می‌شود، بنابراین دیگر نیازی به این همه صغری و کبری چیدن توسط روزنامه اصلاح‌طلب آرمان نبود.

خجسته پور با بیان اینکه بنظر میرسد دوستانی که عملکرد مناسبی در حوزه اداره کشور و اداره شهر تهران نداشته‌اند حالا برای فرار از بار مسئولیت خود به فرافکنی روی آورده‌اند و حتی از یک پیامک یک حزب اصولگرا اینقدر تنشان لرزیده است،‌گفت: اصلاح طلبان باید پاسخگوی عملکرد خود در نزد افکار عمومی باشند و فرار به جلو برایشان فایده‌ای نخواهد داشت.

جامعه اسلامی مهندسین در پیامکی به اعضای خود برای حضور در انتخابات شورایاری محلات اطلاع‌رسانی کرده، که همین موضوع دستاویزی برای روزنامه اصلاح طلب آرمان شد تا از آن تعابیری مبنی بر دعوت حزب باهنر از جوانان اصلاح‌طلب و ... استخراج کند که این موضوع با واکنش مسئولین جامعه اسلامی مهندسین روبرو شد.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها