واکنش ایران به بمباران کلیسای یونانی‌ ها⁩ در غزه از سوی اسرائیل

سخنگوی وزارت خارجه گفت: حمله جنون آمیز به بیمارستان، مساجد و کلیسا نشان می‌دهد که رژیم غاصب صهیونیستی به هیچیک از اصول انسانی، اخلاقی، دینی و نیز موازین و مقررات بین‌المللی پایبند نیست.

واکنش ایران به بمباران کلیسای یونانی‌ ها⁩ در غزه از سوی اسرائیل

ناصر کنعانی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: بعد از جنایت جنگی ننگین رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان ⁧ المعمدانی⁩ در ⁧ غزه⁩ و حملات متعدد به مساجدی که شهروندان فلسطینی در آن‌ها پناه گرفته‌اند، اقدام جدید این رژیم در بمباران ⁧ کلیسای یونانی‌ها⁩ در غزه که حدود ۱۰۰۰ نفر غالباً زن و کودک در آن پناه گرفته بودند و متأسفانه ده‌ها نفر شهید و زخمی شده‌اند، برگ سیاه و ننگین دیگری به تاریخ قطور جرایم و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار سیاسی، نظامی و امنیتی آن اضافه شد.

وی افزود: حمله جنون آمیز به بیمارستان، مساجد و کلیسا نشان می‌دهد که رژیم غاصب صهیونیستی به هیچیک از اصول و ارزش‌های انسانی، اخلاقی، دینی و نیز موازین و مقررات بین‌المللی پایبند نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این جنایت هولناک در محکمه وجدان‌های بشری و از منظر همه ادیان و مذاهب محکوم است.

وی افزود: مستندسازی این جنایات هولناک به منظور طرح آن در محاکم صالحه بین‌المللی و مجازات جنایتکاران صهیونیست و نیز حامیان شناخته شده آنان، مسؤلیتی بین‌المللی است.

کنعانی گفت: مسئولیت رژیم آمریکا و برخی رژیم‌های اروپایی که در حال حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی هستند، از مسؤلیت‌های بین‌المللی رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار آن قابل تفکیک نیست.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • امیر خشایار
    0

    خبرفوری

  • 🐜
    3

    خاک عالم بر سر نتانیاهو و بایدن

  • ترک
    0

    من در سیاست حکومتها نفهمیدم دوست کیست دشمن کیست

  • رابی
    1

    اول بیمارستان را زدند که احساسات مردم جهان برانگیزند که دستشون رو شد و رسوا شدند.اینبار کلیسا را زدند که احساسات مسيحيان جهان را برانگیزند.
    عزیز من کلیسا مسجد نیست که اون را بزنی مسلمان ها واسش بریزند توی خیابان و همه جا را آتش بزنند.الان خود مردم اروپا دیگه کلیسا نمی روند و از بس بازار کلیسا کساد شده که می روند پناهنده های آفریقایی و ایرانی را می برند اونجا که استادیوم خالی نباشه.

  • سمیر جغجغ
    0

    اصلنم کار اسراییل نیس
    خمرهای سرخ زدن
    یا ببرهای تامیل
    اسراییل اصلا بمب و موشک نداره
    مرسی
    اه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها