سخنگوی وزارت امور خارجه:

آنهایی که می‌خواستند با فشار حداکثری مردم ایران را به زانو درآوردند، امروز غمخوار شده‌اند​

سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت آنها که تحریم‌ها می‌خواستند مردم ایران را به زانو درآورند، امروز سخن از غمخواری و هواداری مردم ایران می‌زنند.

آنهایی که می‌خواستند با فشار حداکثری مردم ایران را به زانو درآوردند، امروز غمخوار شده‌اند​

ناصر کنعانی در توئیتر در انتقاد از تعارض شرم آور مسؤولان و سخنگویان برخی کشورها نوشت: تعارض شرم آوری است که سخنگویان رسمی و مسؤولان عالیرتبه دولتی که با اعلام و اعمال سیاست «فشار حداکثری» و «تحریم‌های ویرانگر و خردکننده»، می‌خواستند مردم ایران را به زانو درآورند، امروز سخن از «غمخواری» و «هواداری» مردم ایران می زنند!

وی افزود: از آن متعارض‌تر آنکه رسانه‌هایشان درگیری‌های خیابانی، تخریب و ویرانگری را تشویق و انگیزه‌های قومی را تحریک می‌کنند، اما شعار «زندگی» برای مردم ایران سر می‌دهند!! 

‌کنعانی یادآور شد: نفاق و ریاکاری دشمن اصلی ملت ایران پایانی ندارد!!!

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • مردم
    0

    دشمن اصلی مردم ایران جمهوری اسلامیه

  • فریبرز
    0

    یعنی آمریکا به زانو در آمده ؟ مردم ما بر زانوهای خود استوارند؟ پدر خانواده می‌تواند اجاره دوبرابر از سال قبل را امسال پرداخت کند ؟ اوضاع اجتماعی کشور خوب است ؟ مردم ما شادند ؟ خوب این از اوضاع کشور ما ، آیا مردم آمریکا کوچکترین آسیبی دیدند یا فقط فشار روی مردم ماست ؟ تو اگر مرد بودی سخنگوی دولتی فریبکار نمیشدی که حرفهای خنده دار بزنی ،تمام دنیا علی الخصوص مردم ایران برای چرندیات شما پوزخندی با اشک می‌زنند.

  • عادل
    0

    انهایی هم که میخواستند مردم ایران را به انسانیت ومعنوی برسانند امروز این ملت به گلوله میبندن ایهم نوبره

  • ناشناس
    0

    با فشار حداکثری ترامپ ناشی از اعمال تحریمهای یکجانبه و ثانویه علیه حکومت ایران، ملت از فقر و گرسنگی و سوءهاضمه و گرانی و تورم افسار گسیخته به زانو در آمد ولی دولت و مجلس انقلابی برخوردار از انواع مواهب حکومتی به زانو در نیامد و از رو نرفت!!!

  • آزادی
    0

    کمر مردم در گرانی و بی عدالتی شکسته ‌مدعیان غربی بهتر از مدعیان حکومت اسلامی هستند و پشت دین پنهان نمیشن

  • ناشناس
    0

    اقا ناصر فشار حداکثری شما بر مردم کمتر از امریکا نیست.شما با این تورم وگرانی وبیکاری وسرکوب گوی سبقت از دیکتاتورهای جهان را ربودید

  • ناشناس
    0

    نمیدونم شاید ما تو ایران نیستیم یا اینان قدرتمردان ایران نیستند. چون حرفهای هیچ کدامشون شبیه حال و روز ما نیست و توصیفهایی که دارند برای ما خیالی و توهمی بیش نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها