سخنگوی وزارت امور خارجه:

رسیدن به توافق به تصمیم و اراده آمریکا بستگی دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ایران در برجام بوده و هست، گفت: رسیدن به توافق به تصمیم و اراده آمریکا بستگی دارد.

رسیدن به توافق به تصمیم و اراده آمریکا بستگی دارد

ناصر کنعانی امروز (یه شنبه) در توئیتر نوشت: جمهوری اسلامی ایران در برجام بوده و هست، طرفی که برای بازگشت، باید حسن نیت و التزام خود را ثابت کند، دولت آمریکا است.

‌وی افزود: ما همچنان به دستیابی به توافقی خوب، قوی و پایدار که منافع پیش‌بینی شده در برجام را برای ایران تضمین کند، متعهد هستیم. رسیدن به چنین توافقی، به تصمیم و اراده آمریکا بستگی دارد.

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این‌که ایران در مذاکرات انعطاف زیادی داشت، گفت: حتما به توافق فکر می‌کنیم و علاقه‌مندیم توافق در آینده نزدیک شکل بگیرد، ولی قطعا احساسی عمل نخواهیم کرد و حصول توافق منوط به تصمیم سیاسی آمریکاست.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    انقدران بودمن نبودم کنید که زمان بگذردودیگر برجام اثروجودی اش راازدست بدهد

  • عبدالله
    0

    امریکا می گوید کلید حل مشکل به دست ایران است وایران هم متقابلا می گوید به دست امریکاست دور وتسلسل باطلی که ۲۰ سال است به قیمت نابودی ملت و نابودی اقتصاد منجر شده است و تاسف بیشتر این که مسئولین نظام فکر می کنند برنده این دوئل بی پایان هستند !؟

  • ناشناس
    1

    این آقا به نظر نمیرسه اهل کنکاش در مسائل افغانستان باشد ولی حرفاش یک چیز دیگه میگه.

  • ناشناس
    0

    همه چی به آمریکا بستگی داره
    أیاهنوزم آمریکانتوانسته هیچ غلطی بکند؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    حاضرم قسم بخورم شما خودتون هم نمی خواهید برجام به سرانجام برسه ، علنا داد میزنید دنیا ما دوست ندارم بگذاریم آب خوش از گلوی احدی پایین بره

  • ناشناس
    0

    منظور از آمریکا روسیه و عالی جناب پوتین دیگه ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها