رسانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد:

تعلیق موقت گفتگوها میان ایران و عربستان سعودی

ایران به صورت یک طرفه گفتگوها با عربستان سعودی را موقتا تعلیق کرده است.

تعلیق موقت گفتگوها میان ایران و عربستان سعودی

نور نیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشت:

در حالی که «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق در حاشیه کنفرانس آنتالیا اعلام کرده بود که دور پنجم گفت‌وگوهای ایران و عربستان سعودی روز چهارشنبه در بغداد برگزار خواهد شد، خبرهای رسیده به نورنیوز حاکی از این است که ایران به صورت یک طرفه این گفتگوها را موقتا تعلیق کرده است. «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز چند روز پیش از احتمال برگزاری دور پنجم مذاکرات با جمهوری اسلامی ایران خبر داده بود. اگرچه ایران تاکنون زمان مشخصی را برای پیگیری گفتگوها با عربستان سعودی اعلام نکرده است، اما خبرهای غیر رسمی حاکی از این بود که برای برگزاری دور پنجم گفتگوها میان ایران و عربستان سعودی در روز چهارشنبه هفته جاری توافق شده است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    2

    خیلی عالی ملت ایران باید فدای چند آدم کش حوثی کنید

  • ناشناس
    2

    وقتی4 روز قبل ادعاهای همیشگی در مورد جزایز ایرانی را در اجلاس کشورهای عربی حاشیه ی خلیج فارس تکرار کردید باید همینطور بهشون جواب داد.
    آفرین سزاتون به موشک های یمن

  • بهرام
    1

    عربستان هنوز تقاص کشتن حاجیان رو نداده ،

  • ناشناس
    0

    در محکوم بودن عمل عربستان شکی نیست و کلا اعدام بایستی از سراسر گیتی برچیده شود. ولی ایا ایران هیچ اعدامی ندارد؟؟؟ ایا عربستان هم می تواند به اعدام های ایران اعتراض کند؟؟؟؟ پس لطفا بصورت دو گانه و گزینشی با مسایل برخورد نکنید. سعودی فعلا حاکمیت دارد و انرا اعمال می کند همانطوری که حکومت های دیگر مثل چین روسیه امریکا و ایران اعمال حاکمیت می کنند.

  • ناشناس
    0

    با دشمنى ورزى وجنك ،هيچ چيز را نمى توان درست كرد
    خداروند به انسان عقل ودرايت داده است با گفتگو ميتوان بيشتر از جنك بر دشمنان پيروز شد وپيروزيهاى بسيارى بدست آورد كه شايد با جنك كردن نمى شد به آن دست يافت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها