امیرعبداللهیان: دست ما به سمت همسایگان گشوده است

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: تحکیم مناسبات با همسایگان به ویژه کشورهای عرب اولویت اساسی در سیاست ایران است.

امیرعبداللهیان: دست ما به سمت همسایگان گشوده است

حسین امیرعبداللهیان در توییتی به زبان عربی نوشت: دکتر رئیسی میهمان دولت قطر است و از سوی امیر ‌قطر مورد استقبال گرم قرار گرفت. روابط ایران و قطر در بخش دولتی و مردمی ریشه دار است و بر مبنای منافع مشترک تنظیم شده است.تحکیم مناسبات با همسایگان به ویژه کشورهای عرب اولویت اساسی در سیاست ایران است. دست ما به سمت همسایگان گشوده است.

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عشق منی دکتر رئیسی
    0

    بیست و ششم بهمن ماه، «ژاکوب یسراییل هرتزوگ» صهیونیست سرزمین اشغالی فلسطین اولین عکس از حضور خود در ایران را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. عکسی که او را به تنهایی در کنیسه واقع در یوسف‌آباد نشان می‌دهد و تنها توضیح این عکس محل آن است که به سه زبان انگلیسی، عبری و فارسی درج شده است.
    اگر دولت روحانی بود امروز کفن پوشان ریخته بودندخیابان

  • ناشناس
    0

    فقط بلدید حرف های صد تا یک غاز بزنید

  • سخن
    0

    وزیر محترم امورخارجه،در راستای ابادانی و عزت ایران ازاد،در هماهنگی با کشور همسایه قطر با بهره از دانش روز،برای استفاده از صادرات و استخراج و کشف گاز ،این سرمایه ملی و در زمانه در حال گذر انرژی های نو،تمام توان خودرا بر ارز اوری استخراج و صادرات گاز با کمک همسایه ها و صادرات به کشورهای پیشرفته،برای پیشبرد و نوسازی زیرساخت های کشور معطوف نمایید.با ارزوی سرفرازی ایران بزرگ و تولید کار و صادرات با عنایت ویژه به محیط زیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها