سفارت ایران: مشکلات بانکی دانشجویان در کره جنوبی در دست پیگیری است

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی در واکنش به اخبار مربوط به بسته شدن حساب دانشجویان ایرانی در کره جنوبی اعلام کرد ایمیل ارسالی به تعدادی از دانشجویان ایرانی ناشی از سوءتفاهم آن دانشگاه و شعبه بانک KEB بوده است.

سفارت ایران: مشکلات بانکی دانشجویان در کره جنوبی در دست پیگیری است

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی اعلام کرد: سفارت ایران در سئول بلافاصله پس از اطلاع از مشکل بانکی بوجود آمده از جانب دانشگاه کره جنوبی، موضوع را طی ملاقات با مسئولان وزارت امور خارجه کره جنوبی پیگیری کرد.

سفارت ایران در کره جنوبی اضافه کرد: بر اساس بررسی های انجام شده توسط دولت کره جنوبی، ایمیل ارسالی به تعدادی از دانشجویان آن دانشگاه مبنی بر عدم امکان ارائه خدمات بانکی، ناشی از سو تفاهم آن دانشگاه و شعبه بانک KEB کره جنوبی بوده است.

سفارت ایران در کره جنوبی آورده است: سیاست دولت کره جنوبی، ایجاد محدودیت بانکی برای دانشجویان ایرانی نیست و بزودی طی ایمیل های جداگانه، این موضوع به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

سفارت ایران در پایان تاکید کرده است در عین حال، موضوع همچنان در دست پیگیری سفارت کشورمان در سئول قرار دارد.

سفارت ایران: مشکلات بانکی دانشجویان در کره جنوبی در دست پیگیری است

تصویر ایمیل دوم ارسالی به دانشجویان که مساله سو تفاهم را مطرح کرده است

پیش از این تصویری از ایمیل وزارت آموزش کره جنوبی به دانشجویان ایرانی بورسیه در این کشور منتشر شده است که از احتمال قطع شدن کمک هزینه تحصیلی آنها به دلیل بسته شدن حساب هایشان خبر می داد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    سو تفاهم چرا قبلا اینطور نمیشد پول بلوکه شده را کره ازاد نکرد ورود کالاها را ممنوع کردید انها هم واکنش نشان دادند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها