واکنش سیدحسن خمینی به اشغال خاک افغانستان توسط طالبان

نوه امام خمینی (ره) گفت: «اسلام گرایی» طالبانی وجهه ی دیگر همان اسلام متحجر است.

واکنش سیدحسن خمینی به اشغال خاک افغانستان توسط طالبان

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با انتشار فیلمی از سخنان اخیر خود، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «اسلام گرایی» طالبانی وجهه ی دیگر همان اسلام متحجری است که در ایران هم بود و انقلابیون اصیل از آن ها خون دل خوردند و می خورند و امام در مقابل آن اسلام ناب محمدی (ص)را مطرح کردند. اسلام معاویه و ابو موسی اشعری، دو رویه ی انحراف از اسلام حقیقی است که اهل بیت پیامبر (ص) مبیّن آن بودند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز چهارشنبه طی سخنانی در کتابخانه ملی گفته بود: باید به همگان گفت انقلابیون مسلمانی که قبل از انقلاب مبارزه کردند جریان «متحجر مذهبی» نبودند.

انقلاب رویه ی دیگر جریان «روشنفکر مذهبی» بوده است. آنچه که در ادامه واقع شد اگر بعدها لبه تحجر را با خودش همراه داشت، انقلابیون مبارز قبل نبودند.

جریان متحجر دزدانه بر سر سفره پیروزی نشست و در بخش هایی پیروز شد.

هیچ یک از مبارزین ریشه در یک جریان تحجر نداشته اند و به خاطر همین می بینید که یکی از بزرگترین هجمه ها بحث «انجمن حجتیه» بوده که امام تا آخر هم به آن توجه می دادند.

منبع: جماران

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • محمد.،
    0

    درایران بود!!درایران سال۵۷ اومد وریشه دووند تاجایی اسلام واقعی واعتقادات ناب مذهبی راازبین برد پیش از۵۷ کجا اینقدربه اسم اسلام وخدا فساد میشدوبیتالمال بیغما میرفت ومردم راباسم دین خفه وسرکوب میکردن وازگلووسفره ی مردم میزدن وجیب پرمیکردن باسمدین

  • ناشناس
    0

    خودتون انقلاب دزدیدید

  • متفاوت
    0

    درست خلاف نظر مولوی عبدالحمید خطبب زاهدان.

  • رسول دبیر
    0

    قطعا آنچه سلاله پاک خمینی بگوید صحیح است . آسیدحسن مثل پدرش و خمینی کبیر در دل مسلمانان حقیفی ایرانی و غیرایرانی جایگاه خاص دارند . امیدوارم حسودان و عنودان ایشان را از ما نگیرند...!! اگر بفرمایند فلان قوم یا فلان کس یا فلان چیز خوب است همه میگوئیم خوب است و هرچه را بد بدانند برای همه بد است ..

    نظرات شما -
    • به رسول دبیر
      0

      تموم شد!خیلییی تاثیر گزار بود!....من شمارا با آسید حسن تنها میگذارم که ایشان را از شر عنودان حفظ بدارید،و فلان قوم و فلان کسان و فلان چیزها را که از خودتا هست را ستون خوب ها و باقی چیزها در ستون بدها بنویسید.

  • عباسعلی
    0

    سید جان دیر امدی .حسن کلیدساز چیزی برایمان نگذاشت .کمی ساده سخن بگو ما هم بفهمیم

  • محمد
    0

    متحجر کسی است که دنبال حزب وگرو جناح است اگر ما واقعا مسلمان هستیم و تاریخ اسلام را مرو ر کرده باشیم باید از آن عبرت بگیریم چون با وجودی که پیامبر اسلام (ص) علی(ع) را به جای خود معرفی کردند همین خواص بودند که از روی حسادت ودنیا پرستی جلو علی(ع) ایستادند و تیشه به ریشه دین زدنند ما انسانها اگر صادق باشیم باید دنباله رو ولایت ولی باشیم وازایشان پیروی کنیم اگر علم مختصری داشته باشیم وحلم نداشته باشیم به درد نخواهد خورد چون اسلام آدمهای راستین میخواهد وشجاع که روز مرگی آنها را فریب ندهد انسانهای که جوهره وجودشان عاشقی ودلدادگی به خداوند سبحان است مانند شهدا که جانفشانی کردندوبا خون خود نهال نو پای جمهوری اسلامی را به درختی تنومندمبدل کردند بله عزیز دل برادر ما فقیر فقرا که همیشه بخاطر نظام واسلام انگ خورده ایم و بخاطر امام خمینی عزیز وامام خامنه ای(س)سکوت کرده ایم... چون دلمان میسوزد وبخاطر خوش آدم دنیا طلب ها کاری نمیکنیم که آنها خوشحال شوند و اعتقاد داریم که خدایی هست روز حسابی وباید جواب پس بدهیم سزاوار نیست هرروز به بهانه ای این طرف وآن طرف دور دور کنیم و زخم زبان بزنیم این حرف ها راهمیشه رسانه های بیگانه میزنند سزاوار نیست ما هم آتش بیار محرکه آنها شویم

  • سام
    0

    درسته هر کاری که شما اخوندها سر مردم میارید پسندیده و آز الطاف خدا و اسلام ناب محمدیه بقیه اگه همون کار رو بکنن کافرند موفق باشید

  • میم
    0

    من اصلا به حرفی که زده کار ندارم سید حسن زیادی حرف میزنه ولی خداوکیلی چند نفر اینا به عنوان «دلیل و برهان و راهنمای اسلام و مسلمین»قبول دارند⁦⁦:-|⁩؟

  • وحید
    0

    چهره متحجر اسلام ؟! مگه اسلام چندتا چهره داره ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بهتره بگی مگه چهره دیگه ای هم دارد؟ما که هر کدوم از گروه های گوناگونشونا میبینیم تنها در تحجر مشترکند !

  • براتعلی حسینی
    0

    طالیبان همان طالیب بست سال پیش هست که درافغانستان شیعه کشی میکردن

  • ا میدداراب زاده
    0

    همیشه ظلم پایدارنمیماندانشالله ریشه ظلم وستم بخواست خداوندمتعال ازبین خواهدرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها