سایت نزدیک به شورای عالی امنیت ملی: ایران به مذاکرات وین باز می گردد

این سایت نوشت:

سایت نزدیک به شورای عالی امنیت ملی: ایران به مذاکرات وین باز می گردد

سایت نورنیوز نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار متنی نوشت:

- به صورت طبیعی اصلی‌ترین گزینه ایران در حوزه پیگیری پرونده هسته‌ای در شرایط پس از استقرار دولت جدید، بازگشت به مذاکرات با تعیین دستور جدید است.

- از نظر ایران تحقق چارچوب‌های ذکر شده در قانون مصوب مجلس تحت عنوان «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» اصلی ترین مولفه در تعیین دستور کار جدید مذاکرات خواهد بود.

- با توجه به تعیین راهبردهای کشور در حوزه سیاست خارجی از سوی شورای عالی امنیت ملی به عنوان یک نهاد حاکمیتی، به طور قطع موضوع پیگیری پرونده هسته‌ای و تعیین راهبردهای جدید در مذاکرات وین نیز در چارچوب سیاست‌های قطعی اعلام شده از سوی ایران و با نظارت این نهاد پیگیری خواهد شد.

منبع: عصرایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • شاغلام
    0

    قمپز در نکنید مجبورید برید مذاکره کنید چون مردم به ستوه امدند و خودتان هم طبعاتش را میدانید

  • حسین
    0

    باشه به همین خیال و توهم باشد تا دیگران هم تسلیم شوند و بگویند چشم قربان هرچه شما و مجلس تان بگویند بر روی چشم میذاریم.این قانون مجلس اسم غلط اندازی داره به جای کمک به رفع تحریم ها،تحریم ها را تثبیت کرده و مجلس ۵ درصدی عمدا اسم الکی براش انتخاب کرده مثل قانون صیانت!!!!!!ا از کاربران فضای مجازی که همه چیز توش پیدا میشه الا صیانت!!!!! از مردم،البته منظورشان صیانت از حفظ قدرت خودشون است.به نام کاربران به کام حکومت .

  • برجامی
    0

    آمریکای پلید وتروریست هرگز به برجام فعلی برنخواهد گشت اما سعی خواهدکرد اجماع جهانی علیه ایران درست کندلذا ایران باید مذاکرات رو ادامه دهد تا اجماعی علیه اش صورت نگیرد واین یه پیروزی بزرگ سیاسی وشکست برای توطئه های غربیهاست.

  • چرا ؟!!!
    0

    حضرت مقام معظم رهبری دامت برکاته تهیات در آخرین دیداری که با دولت روحانی داشتند -هفته قبل - فرمودندکه دیدین نمیشه به غربیها اعتماد کرد . برای برجام . خب وقتیکه ایشون میگن برای برجام نمیشه اعتماد کرد و اونها کلک و دروغ هستن چرا باید برگردین و مذاکره کنین !؟ چرا ؟!

  • ناشناس
    0

    این مجلس سندروم صیانت دارد .

  • سید علی
    0

    مشخص بود بر میگرده، fatf هم تصویب میشه، کشتی های عبوری از هرمز و خلیج فارس هم در امان خواهند بود همه این مسخره بازی ها در زمان روحانی بود تا به مردم بفهمونن به هر کسی نباید رای بدن،فقط باید به وابسته های ۱۰۰ درصد خودشون رای بدن، مثل رییسی....

  • ناشناس
    0

    مرگ بر دیکتاتور وطن فروش عرب پرست بی غیرت

  • مهرداد سربندی
    0

    خدا لعنت کند همه کسانی را که بازگشت به برجام و لغو تحریم ها را توسط ظریف و روحانی بد می دانستند و سنگ می انداختند و نگذاشتند مردم راحت زندگی کنند. اما حالا همان کار را خودشان می خواهند انجام دهند و حاضر نیستند بگویند ما از حسادت نسبت موافقیت های روحانی کارشکنی می کردیم و دلمان می خواست این موفقیت بنام خودمان باشد. حال این وسط مردم چند ماه بیشتر عذاب کشیدند فدای سرمان.

  • بسیجی ۹۵ تا مرداد ۱۴۰۰
    0

    فقط آدم ها بی غیرت و بی شرف و نفوذی و جاسوس طرفدار برجام و مذاکره هستن ، کیهان حاج حسین چرا لال شدی ۵ سال نوشتهای انقلابی و جهادی چی شد

    نظرات شما -
    • شبنم
      0

      بسیجی تو هم از اون مغز فندقیهایی هستی که باید با امثال تو سوخت و ساخت

  • شبنم
    0

    بسیار عالی .. تشکر از آقای بایدن سلامت باشند

  • ناشناس
    0

    به خدا خسته شدیم مذاکره کنید هر کاری میکنید بکنید از شر این گرانی ها خلاص بشیم اما بعضی وقتها هم با خودم فکر میکنم پس تکلیف این ۴۰ سال که میگفتیم مرگ بر آمریکا چی میشه اصلا این دو تا کنار هم جور در نمیاد . چرا ما ۴۰ سال زجر کشیدیم ؟

    نظرات شما -
    • ارباب حلقه ها عمامه
      0

      40 سال دروغگویی کردن تا خودشونو خانواده هاشون اونجا املاک بخرن کاسبی را بندازن

  • مهسا
    0

    کسانی که مخالف برجام هستن همشون جیره خور بی شرف و بی غیرت و نفهم هستن

    نظرات شما -
    • شبنم
      0

      مخالفین برجام یا مفتخور و حرامخورن یا مغز فندقی ازین دو حالت خارج نیست

  • عباس بوعذار
    0

    چاره یی ندارید

  • احمد
    0

    مذاکره با غرب و آمریکا حرام است کسی حق ندارد به مذاکره برگردد هشت سال است ائمه جمعه در تریبون‌های نماز جمعه بر مذاکره کننده ها بدوویرا گفته اند حتی میثم مطیعی دوبار در پیش مقدمه خطبه های نماز عید فطر و یک خطبه رهبری در نماز جمعه این مذاکرات را مرده و وطن فروشی و غرب گدایی اعلام کرده است حالا که همه چه و همه کاره گروه خودتان است پس غلط می کنید مذاکره ای را که هشت سال گفتید وطن فروشی است و غربگرایی هست حالا پیگیر باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها