ادامه واکنش ها به تهدید کردن ایران به جنگ از سوی اسرائیل

یک نماینده مجلس گفت: تهدید ایران به حمله توسط صهیونیست‌ها در حد یک جوک است.

ادامه واکنش ها به تهدید کردن ایران به جنگ از سوی اسرائیل

عباس گلرو گفت:‌ تهدید جمهوری اسلامی ایران به حمله از سوی صهیونیست‌ها یک فکاهی و یک جوک بیشتر نیست و آنها خود به خوبی این مسئله را می‌دانند.

وی افزود: امروز مقاومت در همه منطقه نفوذ کرد و صهیونیست‌ها وقتی می‌خواهند حتی به مقاومت لبنان نیز حمله‌ای داشته باشند، با کلی محاسبات این کار را می‌کنند، ولی باز هم سخت‌ترین و محکمترین پاسخ‌ها را دریافت می‌کنند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست‌ها باید بدانند که تهدید آنها علیه جمهوری اسلامی ایران همانطور که تاکنون بی‌فایده بوده از این پس هم بی‌نتیجه و بی‌فایده خواهد بود.

ادامه واکنش ها به تهدید کردن ایران به جنگ از سوی اسرائیل

وی گفت:‌ این قبیل تهدیدات از سوی آنها علیه جمهوری اسلامی ایران و کشیدن پای شورای امنیت به این مسئله و امثال این اقدامات کارهایی نیست که جمهوری اسلامی ایران را بخواهد از ادامه مسیرش باز دارد.

وی افزود: در طول این چهل و دو سال پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی هیچ‌گاه با هیچ تهدید از مسیری که در پیش گرفته عقب ننشسته و تغییر مسیر نداده است و حتی جنگ هشت ساله علیه ایران نیز نتوانست در این مسیر تغییری ایجاد کند چه رسد به تهدید و فشار و امثال آن.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: امروز مقاومت معادلات منطقه را تغییر داده و آمریکا چاره‌ای جز خارج از منطقه ندارد و همانطور که می‌بینید نیروهایش را از افغانستان خارج کرده و در عراق هم مجلس این کشور مصوبه گذرانده و دولت عراق هم تأکید کرده که آمریکا باید نیروهایش را از این کشور خارج کند.

گلرو در پایان گفت: دیگر چیزی از این رژیم باقی نمانده و مقامات آن تنها حرف می‌زنند و فضاسازی می‌کنند.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • داروغه
    0

    انشاالله که اینطور باشد

  • اکبر
    0

    خاک برسرتان بااین مملکت اداره کردنتان که جز به جنگ وخونریزی به چیز دیگری حتا 30 سانییه فکر نمیکنید. البته حق دارید ازبس لقمه حلال با پول بیت المال خوردین نتیجه اش هم شده خودت وامسال مغز فندق هایی مثل خودت.

  • ناشناس
    0

    فقط اگه حمله شد مرد باش وفرار نکن وقایم نشو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها