وال استریت ژورنال خبر داد

طرح ۳ مرحله ای اروپا برای به تاخیر انداختن پیشرفت هسته‌ ای ایران

یک روزنامه آمریکایی از طرح سه مرحله‌ای اروپا برای به تاخیر انداختن پیشرفت هسته‌ای ایران خبر داده است.

طرح ۳ مرحله ای اروپا برای به تاخیر انداختن پیشرفت هسته‌ ای ایران

وال استریت ژورنال می‌نویسد: مقام‌های اروپایی یک طرح سه محوری برای طولانی کردن آنچه «زمان گریز هسته‌ای ایران» خوانده شده ارائه کرده‌اند.

برآورد مقام‌های آمریکایی و اروپایی در حال حاضر این است که آنچه «زمان گریز هسته‌ای ایران» خوانده می‌شود اکنون به ۲ تا ۳ ماه رسیده است.

وال‌استریت‌ژورنال می‌نویسد پیشرفت‌های محسوسی که ایران اخیراً در زمینه توانایی انباشت اورانیوم غنی‌شده به دست آورده تلاش‌های دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا برای احیای برجام را دچار پیچیدگی کرده است.

مقام‌های آمریکایی به روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گفته‌اند دست‌کم فعلاً اطمینان دارند که بازگشت به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ می‌تواند زمان گریز را به حدود یک سال افزایش دهد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • داروغه
    0

    یعنی تازه دارید می فهمید سرکار گذاشتنتون؟

  • پیمان اهورایی ملت ایران با خودش
    0

    این پیمان کوروش که اپوزیسیون ورشکسته و عموما خائن به ملت ایران دنبال میکنند، معلوم است برای نابودی تمدن سازی نوین ملت ایران است و خوش خدمتی به جانیان ضد بشری غربی و اسرائیلی صهیونی/ امریکای جنایتکار و متحدانش شریک جرمش با تحریم فله ای بانکی و سوئیفت، عملا راه مبادلات کالاهای بشردوستانه بستند، با وجودی طی چند سال اخیر بارها گفته شد: تحریم کالاهای بشردوستانه تاثیر مستقیم بر مردم عادی (از جمله مخالفان نظام ج.ا دارد و افرادی غیر مذهبی و غیر شیعه را هم اذیت و رنج و صدمه میزند) باز به عمل جنایتکارانه شان علیه ملت ایران ادامه دادند تاکنون / هدف غرب جنایتکار صرفا مقابله با نظام فسادزده و تحت نفوذ خائنان در جمهوری اسلامی نیست! غرب در صورتی نظام فسادزده ج.ا پا بدهد و تسلیم شود با آن توافق میکند! امریکا و متحدان غربی و مزدوران ایرانی نمایش تنها به مقابله با نظام رانتزده و فسادزده ج.ا اکتفا نمیکنند و کاملا مشهود است هدف نابودی ملت ایران است/ در حالیکه با دلایل منطقی گفته شد تضعیف مخالفان ایران هدف نظالم ج.ا است و تحریم کالاهای بردوستانه به ز یان عموم مردم فرودست ستم کشیده ملی ایران است، اما همچنان ادامه میدهد جنایت تحریمش را علیه ملت ایران / این وسط چاره نگذاشتند تا بیشتر مردم با نظام همکاری کنند/ نمونه واضحش شرکت حدود نیمی مردم در انتخبات بود و عملا حدود نیمی مخالفان ج.ا چاره ندیدند دوباره نظام همکاری کنند تا تحریمها بی اثر شود! مردم ایران بین مرگ و زندگی و اچمزی بین ج.ا و اهریمن امریکا، دیدند امیدی به امریکای جنایتکار نیست پناه بردند و ج.ا هم چاره ندارد برنامه بی اثر کردن تحریمها پیگیری کند: 1- تقویت توان بازدارنگی و برنامه ملی گرایانه سپاه 2- ادامه تجهیز فنی و مالی گروههای مقاومت منطقه علیه اسرائیل و تعجیل در برنامه نابودی اسرائیل/ برنامه این بود تا در نیمه دوم اسرائیل نابود شود، اما این برنامه جلو افتاد، دیگر زمان بندی در کار نیست، هر وقت موقعیتش پیش بیاید باید اسرائیل نابود شود، توان موشکی و ضربات نامتقارن مقاومت، اسرائیل بزودی نابود خواهد کرد. 3- برنامه خودکفایی و حذف عناصر ضد این برنامه یعنی عاملان و مدیران خائن ضد ایرانی نفوذی در نظام ج.ا و مبارزه با فساد و ناکارامدی. 4- همکاری با وحدت طلبان اسلامی و پایان دادن به تمام شبه افکنی دشمنان وحدت اسلامی/ در نتیجه بار دیگر شانس همکاری اهل سنت و جماعات از عربستان تا طالبان و پاکستان. ایران دیگر قبول کرده همزیستی مسالمت آمیز با اهل سنت داشته باشد و اجازه تفرقه افکنی نمیدهد به دشمنان اسلام.

  • m
    0

    اون وقت عده ای نادان میان میگن ما چرا برق هسته ای نداریم؟!! یا میگن اصلا هسته ای به چه دردمون میخوره!!!! خود کشورهای شیرده حاشیه خلیج فارس نیروگاه هسته ای زدن و دارن توی بخش هسته ای سرمایه گذاری میکنن ولی ما با یه دولت منفعل و عده ای نادان که همراهیشون میکنند مواجه هستیم که نمیزارن توی این بخش پیشرفت کنیم تازه فردا ، پس فردا درد و بلای کشورهای شیرده حاشیه خلیج فارس رو تو سرما میکوبن و خیلی وقیحانه میگن نگاه کنید اونا چطور هسته ای دارن و ما نداریم!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها