خطیب زاده: گلوله پراکنی‌ها تکرار شود، ایران بی‌تفاوت نمی‌ماند

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اصابت چندین فقره راکت جنگی به مناطق مرزی کشورمان، گفت: در صورت تکرار اینگونه گلوله پراکنی ها، جمهوری اسلامی ایران بی‌تفاوت نخواهد ماند.

خطیب زاده: گلوله پراکنی‌ها تکرار شود، ایران بی‌تفاوت نمی‌ماند

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اصابت چندین فقره راکت جنگی به مناطق مرزی کشورمان، اظهار کرد: متأسفانه اخبار نگران کننده ای در این زمینه طی روز جاری گزارش شده است که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تکذیب برخی شایعات مبنی بر اقدام متقابل از سوی نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: حفظ امنیت و آرامش شهروندان ایرانی ساکن در مناطق مرزی خط قرمز نیروهای مسلح کشورمان به شمار می‌رود و در صورت تکرار اینگونه گلوله پراکنی ها، جمهوری اسلامی ایران بی‌تفاوت نخواهد ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • چچ
    0

    حالا ده روز هست میخواین جواب بدین

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      ولا،هر بارم ميگن تذكر داديم خب وقتي اعتنا نميكنن چه فايده داره؟

  • بابک
    0

    توی موضوع قره باغ خیلی ایران باید احتیاط کند...آذربایجان از لحاظ نظامی کمک مستشاری از اسرائیل و ترکیه می گیرد و ارمنستان از روسیه...از لحاظ نفوذ نظامی و اشراف اطلاعاتی ...روسیه نفوذ و قدرت مانور نظامی بالاتری نسبت به آمریکا و اسراییل و ترکیه در منطقه دارد...دچار احساسات نشوید...دام بزرگی در این منطقه برای ایران پهن شده....

  • مهدی
    0

    مسلماً این گلوله پراکنی ها ادامه خواهد داشت،وشما هیچ غلطی نمی کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    هر غلطی میخوان بکنید زود باشید ده روزه بدبختها زیر گلوله اند هارتوپورت بسه

  • کوروش
    0

    خیلیها دلشون میخواد ایران وارد درگیریها بشه و این وسط ایران را خراب کنند،ارمنستان و آذربایجان متعلق به ایران هستند اگر به نفع یکی وارد بشویم همه چیز خراب میشود.مواظب دام آمریکا و اسرائیل باشیم.

  • کشور ایران
    0

    بعد مردم می گن چرا مابدبختیم ؟؟ بابا مگه ایران چه گناهی کرده با این همسایه هاش ؟؟؟ اگه مردم ومملکت ایران هم بخوان نمی تونند درارامش باشنددرهمه دنیا همسایه از همسایه سودمی کنه ماباید هم به آنها کمک کنیم هم مراقب باشیم به ما ضررنزنند!! بعد یکی میاد میگه خدا رسول وجبرئیل گفتن ایران مایه ارامشه کسی قبول نمی کنه بفرما باز هم مابایدبه داد مردم وهمسایه برسیم

  • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
    0

    هدف اصلی امریکا ورود ایران توی جنگ نیابتیه احساسی تصمیم گرفتن عواقب شومی داره اما تذکر کتبی به دوکشور لازمه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها