نخستین قطار گردشگری وارد استان سمنان شد

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از ورود اولین قطار گردشگری به این استان خبر داد.

نخستین قطار گردشگری وارد استان سمنان شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، محمد جهانشاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری این استان در سال 97 اظهار داشت: توسعه گردشگری ریلی یکی از اولویت‌های این اداره کل است.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری زمینه‌ساز توسعه استان سمنان استان گفت: استفاده از ظرفیت ریل یکی از برنامه‌های این اداره کل برای رونق و توسعه گردشگری این استان است.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ریلی بسیار مهم است و باید از آن بهره برد افزود: راه‌آهن استان استان دارای قدمت بسیاری است و باید برای تنوع در بخش گردشگری از این ظرفیت بسیار مهم بهره برد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته برای برقراری ارتباط ریلی برای توسعه گردشگری این استان ابراز امیدواری کرد: احتمالا در سال جدید سمنان میزبان قطارهای گردشگری بین المللی باشد.

به گفته جهانشاهی اداره کل میراث فرهنگی این استان برای توسعه صنعت گردشگری در استان و استفاده از ظرفت ریلی دارای برنامه‌های متعددی است.

به گزارش تسنیم قطار گردشگری راه ابریشم امروز از تهران به سمت بیابانک سرخه حرکت کرده است.

توقف در ایستگاه ده نمک در حاشیه کویر ،اجرای زنده موسیقی اقوام، ورود به روستا و کمپ کویری بیابانک، بازدید از کاروانسرای صفوی دهنمک، دوچرخه سواری، پیاده روی کویری، آفرود سواری و نمایش موتور سواری هیجانی برخی از برنامه های این قطار گردشگری است.

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها