تجلیل از کودکان کار شاهرود در روز جهانی مبارزه با کار کودکان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصار منطقه شمال‌ شرق در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، از اجرای پویش

تجلیل از کودکان کار شاهرود در روز جهانی مبارزه با کار کودکان

سیدمصطفی سیدرضایی گفت: روز جهانی مبارزه با کار کودکان، همگان را بر می‌انگیزد تا با افزایش آگاهی شهروندان، مشکلات کودکان کار را شناسایی و راه حل‌هایی را برای کمک به آنها ارایه دهند.

وی با اشاره به تقارن این روز جهانی با دهه کرامت تصریح کرد: در اقدامی نمادین تعدادی پک غذای سالم به همراه ماسک برای کودکان کار شهرستان شاهرود با هدف آگاه‌سازی مردم تهیه نمودیم تا نظر آنها را به این مهم جلب نماییم.

سیدرضایی ادامه داد: ان شاا... سعی خواهیم کرد در سنوات آینده با هدف آشنایی بیشتر همکاران بسیجی با آسیب‌های اجتماعی "کار کودک" جشن‌هایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه کودکان، به همراه برنامه‌های شاد و مفرح برای کودکان کار برگزار کنیم.

گفتنی است: یکی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصار منطقه شمال ‌شرق برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا، به نمایندگی از بسیجیان این منطقه به پویش "نه به کار کودکان" پیوسته و در این پویش ضمن تقدیر و تجلیل از این نوگلان آینده ساز ایران، با خرید اجناس فروشی آنها، فرصتی را فراهم نمود تا این عزیزان به بازی‌های کودکانه خود بپردازند و حتی برای دقایقی از فضای سخت کار فاصله بگیرند.

احمد شریعتی اضافه کرد: یکی از تلخترین تجربیاتم در این اقدام خداپسندانه بیان خاطره یکی از کودکان کار بود که اذعان داشت به دلیل نداشتن تلفن همراه مجبور به ترک تحصیل شده است.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها