۵ نقطه حادثه‌خیز دامغان شناسایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان با اشاره به شناسایی پنج نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: طرح ارتقاء کیفیت راهداری دامغان در دستور کار قرار دارد.

۵ نقطه حادثه‌خیز دامغان شناسایی شد

حسین ابوطالبی آهوانویی، ضمن بیان اینکه پنج نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی دامغان شناسایی‌شده است، ابراز داشت: طرح ارتقای کیفیت راهداری ازجمله برنامه‌هایی که در این راستا پیگیری می‌شود.

وی، ضمن بیان اینکه در حال حاضر دونقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی دامغان مرمت و بازسازی‌شده است، افزود: برای انجام این طرح‌ها اعتباری معادل ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری دامغان، با یادآوری اینکه ۱۶۰ هزار مسافر در این شهرستان طی سال گذشته جابجا شدند، ابراز داشت: با توجه به‌قرار گرفتن دامغان در مسیر عبور زائران و محل اتصال با چهار استان کشور از ابتدای سال جاری تاکنون این تعداد مسافر در قالب ۲۱ هزار سفر از این شهرستان به دیگر نقاط کشور جابجا شدند.

ابوطالبی آهوانویی، بابیان اینکه سال گذشته ۱۳ هزار تن آسفالت برای خیابان روستایی شهرستان دامغان اختصاص یافت، تصریح کرد: اعتبار اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان طی سال گذشته رقمی معادل یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی، بابیان اینکه ۷۸ هزار تن کالا شامل مواد معدنی و غذایی توسط ناوگان‌های کالا و بار از دامغان به دیگر نقاط کشور حمل شده است، افزود: سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بین ناوگان‌های مسافربری و باربری توزیع شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها